Spoilers 28 januari t/m 1 februari 2019

MA 28/1
Lucas is bang dat hij binnenkort het loodje legt. Rik hoort Appolonia uit over de vader van Zoë. Bing en Nina luisteren via de babyfoon mee met een gesprek dat niet voor hun oren bedoeld is. Sjors krijgt een bijzondere vraag.

DI 29/1
Linda probeert Anton tevreden te houden als hij wilde plannen heeft. Rik start een zoekactie. Q heeft haarfijn in de gaten dat JoJo en Kimberly een koppelingspoging ondernemen. Laura organiseert een verrassingsactie.

WO 30/1
Lana is getuige van een schokkend tafereel. Aysen weigert liefdesverdriet te hebben, maar reageert zich wel af op een onschuldige vriendin. Q krijgt op zijn kop. Tiffy bemiddelt tussen Linda en Anton.

DO 31/1
Bij Lucas gaat het licht uit. Janine ontvangt een geheimzinnig pakketje en bevindt zich niet veel later in het hart van een politiecolonne. Aysen betrapt Daan wanneer hij geheime informatie lekt.

VR 1/2
Ludo en Mark krijgen aanwijzigen dat het niet goed is afgelopen met Janines actie. Alle frustratie komt er bij Linda uit als Laura haar vraagt hoe het met haar gaat. Nina heeft goed nieuws voor haar familie.



38 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Dennis
15 januari 2019 14:56

Jammer, Q gaat er dus voorlopig niet uit. Een totaal overbodige karakter

Celine Le Blanc
15 januari 2019 16:22
Antwoord op  Dennis

Jammer, jouw reactie. Totaal overbodig ook. Het karakter Q heeft autisme. Verdiep je daar eens in!

Martijn
16 januari 2019 18:20
Antwoord op  Celine Le Blanc

Vind eerder jou reactie jammer. Het gaat hem er namelijk helemaal niet om dat het een personage met autisme is. Het personage wordt gewoon heel saai geschreven en maakt amper wat mee, heeft weinig verhaallijnen. Ik, een persoon die PDD-NOS heeft (een vorm van autisme), vond het hartstikke leuk op het begin dat er eindelijk zo’n personage in de serie kwam, maar vind nu ook wel dat ie niet veel meer toevoegt aan de serie, en hij is niet de enige. Er zijn heel veel personages in de serie nu om de cast maar op te vullen maar waar weinig… Lees meer »

Nina
15 januari 2019 17:49
Antwoord op  Dennis

Ik vind Q wel leuk, al vond ik de vorige acteur leuker.

Bertus
15 januari 2019 15:19

Janine dus weer in handen van die Hein, wat is GTST toch dramatisch slecht geworden en heel erg voorspelbaar

Dennis
15 januari 2019 18:25

@Celine, jou reactie duit op autisme bij jezelf. Verdiep je er eerst in voordat je andere autistisch noemt. Jij hebt nog iets te doen vandaag.

Konijn
15 januari 2019 19:21

Vandaag de aflevering van volgende week gezien. Zou Mark ook in het complot zitten van Jos en Hein ?

Patricia
15 januari 2019 20:53

Dat Ludo Nick niet even inschakeld?Dat zou helemaal fantastisch zijn die gevangenis scene’s zijn wel goed maar de beer en Hein zijn niet de enige die daar vast zitten,en zoals dat Lucas in ontvoerd,licht niemand Stefano even in over zijn zoon?janine niet Ludo niet zelfs beste vriend rik niet,zou toch even een leuke comeback wezen al is het maar voor even.

Misha
18 januari 2019 02:05
Antwoord op  Patricia

Moeten ze wel in dezelfde inrichting zitten. Hein zit vast in een zwaar bewaakte inrichting, en daar zal Jos ook wel zitten. Nick kan goed in een normale gevangenis zitten.

Niisa
15 januari 2019 22:41

Idd die vorige acteur die Q speelde
Was veel leuker en vertolke de rol heel goed. Ik Vind deze niet zo

Peter
16 januari 2019 07:30
Antwoord op  Niisa

De vorige acteur die Q speelde vond ik ook beter. Max zei zelf dat hij maar een jaartje Q wilde spelen. En dat jaar is inmiddels voorbij.

Prinses
17 januari 2019 00:41

Het mooiste zou zijn als max uiteindelijk toch het kindje is van bing. Ze was toch te vroeg bevallen. Zou dat geen toeval zijn? Ik hoop het

Niisa
17 januari 2019 19:41
Antwoord op  Prinses

Idd dan waren we van dit gedoe ook af tussen Amir en Bing

kenny
18 januari 2019 06:28
Antwoord op  Prinses

Nee wat Bing kan geen kinderen meer krijgen dus is Max gewoon van amir

Maaike
18 januari 2019 11:33
Antwoord op  Prinses

Dat te vroeg bevallen heeft daar niets mee te maken. Ze kunnen op een echo en onderzoek etc precies zien hoe ver het kindje is dus dat hadden ze toen ook moeten zien.

Maar ik hoop/denk wel dat het alsnog het kind van Bing is. Sneu voor Amir maar wel een goeie twist.

Prinses
21 januari 2019 14:09
Antwoord op  Maaike

Daar verzinnen ze wel wat op. Misschien dat de baby te klein was op het echo maar dit is een soap daar kunnen ze alles op verzinnen. Hoop dat bing de vader is want stel dit gebeurd in het echt dan is het wel irritant dat iemand opeens zijn kind opeist. Afspraak is afspraak

Moud
18 januari 2019 12:29
Antwoord op  Prinses

Alles kan in GTST natuurlijk. Maar Bing is door chemotherapie onvruchtbaar geworden.

Prinses
21 januari 2019 14:06
Antwoord op  Moud

Wonderen zijn de wereld nog niet uit. In een serie komen ze op genoeg ideeen dat er toch een wonder is. Het zou me ook niet verbazen dat Maxim weer tot leven komt op de 1 of ander manier

Niisa
17 januari 2019 19:46

Aflevering van donderdag 24 januari gezien en dom dat Aysen er zo omheen draait voor de gevoelens tegenover Daan. Door zo te doen raakt ze hem nog kwijt ook en worden Daan en Shanti misschien wel een koppel.

Moud
18 januari 2019 08:29
Antwoord op  Niisa

@Niisa, dat gedrag (manier van doen) is toch geheel des Aysen’s. Vertoont dit gedrag wel vaker, (in en bij aanvang relaties). Lijkt wel of Aysen bindingsangst heeft.

A k
25 januari 2019 00:45
Antwoord op  Moud

Verbaasd je dat na haar relatie en verpest huwelijk met sjoerd. Compleet normale reactie lijkt me als je dan nog mannen moet vertrouwen

Moud
25 januari 2019 12:29
Antwoord op  A k

Zoals Sjoerd haar voor het altaar behandelde/liet staan, verdiende inderdaad geen schoonheidsprijs. Zelfs uitermate grof te noemen.
Maar laten we ook niet vergeten wat Aysen zich allemaal gepermitteerd heeft tijdens hun relatie. O, neen moet zeggen (knipperlicht) relaties. Te veel om op te noemen.

Nina
17 januari 2019 22:42

Ik Denk, weet het wel bijna zeker dat Barry Stevens de vader van zoe gaat spelen

Veertje
21 januari 2019 06:18
Antwoord op  Nina

Ja dat denk ik ook die heeft een Amerikaanse accent

Sebbie
18 januari 2019 20:52

Het sluitstuk van de thrillermaand: Billy de Palma. Die Martine kan ook net zo goed terugkomen , reclame aan het maken voor anti rimpel crème op haat FB. Come on, soapbitch. Ach wat, je bent Martine Hafkamp!!

Niisa
19 januari 2019 22:47

Ik denk dat Billy de palma hier achter zit achter de ontvoering van Lucas bedoel ik dan he en niet Hein. Hein ziet dat Janine zo onzeker is en zeer zeker van haar zaak is dat Hein hierachter zit en daarom gebruikt hij haar en Janine is weer zo dom dat ze erin trapt. Het is op moment wel spannend nu dit met Hein wat hij van plan is met Janine als die zijn verlof krijgt. Ik ben heel benieuwd hoe dit allemaal gaat aflopen.

Gtst
23 januari 2019 12:03
Antwoord op  Niisa

Wat jij schrijft, dat denk ik dus ook… we gaan t allemaal zien hihi

Lucil
24 januari 2019 23:06
Antwoord op  Niisa

Hein wil Janine nog steeds dood hebben. Dus zal hij toch proberen om haar te doden! En ik denk dat Janine een pilletje neemt om op die manier Hein zijn zin niet te geven. Ze pleegt nog liever zelfmoord, vandaar het pilletje……. Oeh, dit is zo spannend….

Prinses
21 januari 2019 14:12

Ik denk dat Rick hier achter zit. Waarom is Nina dan niet betrokken met dat sms gedoe? Omdat hij dol op haar was. Lucas is er ook buiten gehouden. Bing was altijd zijn vijand geweest.

Iris
22 januari 2019 11:42

Spoiler 4 februari:
Nina bedenkt een bevrijdingsplan waar Ludo niets in ziet. Tiffy’s speciale talenten worden ingezet om een mysterie te ontrafelen. Hein begint aan de uitvoering van zijn masterplan. Mark vindt steun bij Sjors.

Ik denk dat Hein hier nu Lucas en Janine heeft.

Linda
22 januari 2019 13:04

hm heb zeker het idee dat er een derde persoon bij betrokken is alleen geen idee wie..

Rob
23 januari 2019 21:31
Antwoord op  Linda

Tiffany de dochter van Anton die ook een ex van Lucas is en misschien wraak neemt op hem door hem te ontvoeren.

Doe
22 januari 2019 20:51

Mark gaat Jos wat aandoen denk ik.