SPOILERS 28 JUNI T/M 1 JULI

by GTSTCourant

Maandag 28 juni

Demi’s keuze om toch voor Tom te willen zorgen, slaat in als een bom en maakt indruk op haar omgeving. Nina en Bing zoeken een manier om de voogdij van de kinderen te regelen. Richard is eerlijk tegen Billy over Indra.

Dinsdag 29 juni

Saskia is erg gespannen vanwege de komst van Carla Beusink van het adoptiebureau en krijgt het aan de stok met Steef. Ilyas heeft het helemaal gehad met Marwans onverantwoordelijke gedrag. Hij gaat de confrontatie aan.

Woensdag 30 juni

Bing, Nina en de kinderen zijn klaar voor hun trip naar Indonesië. Saskia vindt dat ze heel wat goed te maken heeft met Steef. Ilyas kan het gedrag van Marwan niet meer volgen. Shanti is onzeker over haar plannetjes.

Donderdag 1 juli

Shanti neemt de voorspellingen van de tarotkaarten lezer niet serieus, maar schrikt als er toch zaken uitkomen. Ludo heeft zich bedacht en wil toch het veilinghuis weer in zijn bezit krijgen. Richard houdt iets achter voor Billy.


Lees ook:

16 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Meerdijkertje
16 juni 2021 10:24

Heet die vrouw nu ineens Carla Beuzink? Het was toch Lilian Beuzink??

LV
16 juni 2021 10:59

Nog niet echt spectaculaire spoilers voor de naderende cliffhanger

Moud
16 juni 2021 13:11
Antwoord op  LV

LV, ze gaan echt niets verklappen hoor. Gewoon blijven kijken,

Want ik ben er heel zeker van, dat het spannend gaat worden.

N.G
16 juni 2021 20:51
Antwoord op  LV

Normaal is er toch al meer informatie over de cliff te vinden? Een foto of een teaser.. wanneer is de cliff eigenlijk?

Moud
19 juni 2021 12:44
Antwoord op  N.G

De Cliff is op 8 juli.

Josh
20 juni 2021 18:43
Antwoord op  Moud

Is de cliffhanger een week eerder te zien op videoland

Moud
21 juni 2021 15:21
Antwoord op  Josh

Als het goed is wel ja.

Juize
17 juni 2021 10:59

Is de cliffhanger een week later? Op zich wel goed dat er dit keer nog niks is uitgelekt, hoewel het uiteraard over Ludo/Janine vs Billy/Richard gaat.

Moud
17 juni 2021 13:15
Antwoord op  Juize

De cliffhanger is inderdaad een week later op 8 juli. Dat er nog niets is uitgelekt, prima, maar ben bang als men vooruit kan kijken op Videoland snel de verhalen / lekken zullen komen.

Lo_dog
18 juni 2021 00:43
Antwoord op  Moud

Gewoon videoland aanschaffen chef

Moud
19 juni 2021 12:48
Antwoord op  Lo_dog

Denk er niet aan. Alleen voor GTST !!

Ik heb andere streamingsdiensten. Vele malen beter en tevreden mee.

Chef??🙃

Bonnie
19 juni 2021 12:48

Vind het niet echt nodig dat er een zomerstop is. Opnames hebben lange tijd stilgelegen dus gewoon lekker doorgaan.

De Vakantieman
19 juni 2021 22:22
Antwoord op  Bonnie

Mogen de acteurs ook vakantie? Of werk jij ook het hele jaar door?

Edd
20 juni 2021 23:27
Antwoord op  Bonnie

Hahhaha dat vind jij niet echt nodig? De acteurs hebben ook gewoon recht op vakantie hé 😄

Misha
21 juni 2021 13:36
Antwoord op  Bonnie

Nodig of niet, daar zijn wetten voor.

Meerdijkfan
21 juni 2021 15:43

krijgt laura nu eindelijk een eigen huis in Meerdijk?