GTSTCourant - Laura Selmhorst

Spoilers 28 september t/m 1 oktober

Maandag 28 september
Nina reageert haar angst op Daan af. Bing kan alleen maar aan Nina denken. Anton weigert van het ergste uit te gaan. JoJo houdt zich groot ondanks Ilyas’ geplande vertrek. Demi maakt een fake profiel aan: wat is zij van plan?

Dinsdag 29 september
Janine wordt onder druk gezet door Richard. Nina en Bing voeren een moeilijk gesprek met hun kinderen. Anton ergert zich aan de veeleisende patiënte Judith. Ilyas bedenkt een onverwachte oplossing voor JoJo’s verlatingsangst.

Woensdag 30 september
Linda trekt tot Antons ergernis naar Judith toe. Julian maakt Demi’s situatie onbedoeld erger. JoJo wordt steeds enthousiaster over Australië, terwijl Ilyas juist begint te twijfelen.

Donderdag 1 oktober
Laura raakt van slag als ze een telefoontje krijgt van iemand die ze al heel lang niet heeft gesproken. Linda probeert Laura aan te sporen er voor Janine te zijn. Janine ziet haar leven aan zich voorbijflitsen



21 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Claudia
17 september 2020 17:42

Het GTST team blijkt wederom niet capabel te zijn om een fatsoenlijke serie te maken. Wie laat nou zijn grootste personage vermist worden, heel meerdijk in rep en roer, waarschijnlijk weken geen schermtijd, om im een kort lullig trailertje te spoileren dat hij nog gewoon leeft.

Jin
20 september 2020 17:42
Antwoord op  Claudia

Daar ben ik het wel mee eens.

Fabian
24 september 2020 14:17
Antwoord op  Claudia

Wat er in die trailer te zien was, is een visioen van Janine. We weten dus niet of Ludo nog leeft.

(Dit is op 1 oktober te zien)

Reindert
17 september 2020 19:10

Laura krijgt een telefoontje van iemand die ze al lang niet heeft gesproken 🤔 zou Arnie dan toch nog leven in de jungle van Venezuela 🤣🤣

Josh
17 september 2020 22:16
Antwoord op  Reindert

Jaaa daar ik dus ook aan hahahah want Robert en jef zijn al teruggekomen ik denk arnie of dennis

Kevin
18 september 2020 23:02
Antwoord op  Josh

Of Sil
Daar dacht ik persoonlijk aan.

Gerit
19 september 2020 12:28
Antwoord op  Reindert

Jef komt rond sinterklaas Terug en misschien wel eerder voor bruiloft van Rik noud zal ook nog kunnen

Gtstfan80
19 september 2020 17:35
Antwoord op  Reindert

Sill misschien?

Sandro
21 september 2020 21:50
Antwoord op  Reindert

Jaren geleden (toen Laura nog catch and match had) kwam er het bericht uit Venezuela dat er een lichaam was gevonden.
Na dna onderzoek in Nederland bleek dit inderdaad het lichaam van Arnie te zijn.
In die tijd maakte Linda haar comeback en bleek narcolepsie te hebben, waar we vreemd genoeg nu niets meer van vernemen.

Fabian
24 september 2020 14:17
Antwoord op  Reindert

Het is inderdaad Arnie die Laura opbelt!

Dennis
17 september 2020 22:43

1 oktober is het jubileum… Zou het Arnie zijn voor Laura???

Zebje
18 september 2020 03:03

Ze hadden Arnie’s lichaam toch teruggevonden in 2005 ofzo? Toen was Linda ook even terug uit Brazilië [ toen ging ze nog 1 keer met Robert naar bed en kreeg ze ruzie met Morris in t kantoor van Ludo ] en gingen ze Arnie echt begraven. Ze wisten toen al dat Arnie de biologische zoon was van Guus Tuinman en dat Dennis hun echte zoon is , maar Laura had nog een tandje van Arnie en dat bleek overeen te komen met t gevonden lichaam. Ik denk eerder aan Dennis , of kleinzoon Noud , maar t kan ook Tessel… Lees meer »

Geiz
18 september 2020 14:25

Ja in 2005 werd het lichaam van Arnie terug gevonden die dus als baby verwisseld was met Dennis. Misschien wel de slechtste wending in een verhaallijn uit de hele geschiedenis!
Linda was toen inderdaad ook even terug om afscheid te nemen van Arnie en werd na een narcolepsieaanval door Morris in een vuilcontainer gedumpt (hoezo vergezocht?)

Ik denk dat Laura bericht krijgt van Sil.

Geiz
18 september 2020 14:28

Oh nee, Linda viel na een ruzie met Morris tegen de punt van een tafel aan en vervolgens dacht Morris dat ze dood was en dumpte haar in een vuilcontainer 😬😬

Joemie
19 september 2020 20:12

Charly..
Komt voor Valentijn..
Of Nick.. kunnen geen contact met Janine opnemen. Dan maar Laura..

Vlinder
21 september 2020 14:30

Demi raakt denk ik zwanger vandaar de gezinsuitbreiding dat Julian vertelden laatst. We krijgen waarschijnlijk een tienerzwangerschap.

Edd
23 september 2020 11:26
Antwoord op  Vlinder

Ik hoop het niet… een herhaling van 10 jaar geleden met Rikki…

Simon
23 september 2020 21:51

Jullie hebben het allemaal mis. Geen Arnie geen Dennis geen Noud geen Sil of Stan of Jef. Het is Robert die terug keert in Gtst Meerdijk. Laats gelezen in het AD dat Robert terug keert ter gelegenheid van 30 jaar GTST.

Fabian
24 september 2020 20:58
Antwoord op  Simon

Arnie is wel degen die Laura belt

fyf