Spoilers 29 januari t/m 2 februari 2018

MA 29/1
Q heeft een aanbidster. Laura verzwijgt dat ze afwijzing na afwijzing op haar sollicitaties krijgt. Als Lana spijbelt, merkt Sjors niet dat Lana de ware reden daarvan achterhoudt. Rik en Sjors krijgen steeds meer plezier in hun verzwegen samenzijn.

DI 30/1
Noud zoekt Kimberly’s gezelschap, maar treft Ludo die dit afkeurt. Rik en Sjors zijn zenuwachtig voor Lana’s reactie op hun grote nieuws. Linda gaat door het stof om het met Anton goed te maken.

WO 31/1
Aysen en Zoë hebben niet door dat Janine hun gesprek afluistert. Noud geeft eindelijk toe hoeveel hij voor Kimberly voelt. Bing probeert erachter te komen wat Amir nu van de relatie van Sjors en Rik vindt.

DO 1/2
Janine komt in actie na een politieoptreden. Alex confronteert Bing met nieuwe bewijsstukken. Bing maakt een beklemmende tijd door. Anton daarentegen begint langzamerhand te geloven in een toekomst zonder zorgen..

VR 2/2
Zoë komt iemand tegen die ze liever zou ontlopen. Hun ontmoeting verloopt ongemakkelijk. Bing blijft stuf zwijgen wanneer Alex blijft doorvragen. Sjoerd is zwaar teleurgesteld dat Anton niet in zijn ondernemerschap gelooft.



21 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Bjorn & Frannie
16 januari 2018 17:53

Rik en Sjors eindelijk een relatie wat er natuurlijk wel aan zat te komen !! Maar goed ik denk toch dat bing de serie uit gaat omdat hij degene is geweest die jan heeft vermoord tenminste dat hoop ik !!!

Vlinder
16 januari 2018 22:14

Bing is niet de dader, de dader zal wel iemand zijn van wie je het niet echt verwacht. Bing als dader is te simpel. Ik denk dat Loes de dader is.

Yeah
16 januari 2018 22:56

Het is een lastige situatie Als ik niet vooruit zou kijken, had ik ook Loes als dader aangewezen. Maar ze is zo loyaal aan Bing en lijkt alles voor hem over te hebben, dat ze zichzelf waarschijnlijk meteen zou aangeven op het moment dat Bing werd opgepakt. Ze had het eigenlijk alleen maar over Zoë en het “verraden” van Zoë, dat Loes het waarschijnlijk echt niet is. En ze hebben voor het vertrek van Nina een redelijke driehoek gecreëerd tussen Bing, Nina en Loes, dat ze daar echt nog wel mee verder willen als Nina weer terug is. Ik ga… Lees meer »

riezz
17 januari 2018 13:50

Zou het niet gewoon de vrouw van jan zijn geweest die zijn avontuurtjes dan toch niet pikte (anders was haar verschijnen in de serie ook zo overbodig eigenlijk) en anders inderdaad Lana . Maar het duurt me wel een beetje te lang als ik eerlijk ben want zo interessant en geloofwaardig vond ik de verhaallijn van die Jan ook weer niet , ineens was hij daar en baas van alles en bedreigd iedereen vanuit het niets……………heel rare onzinnige verhaallijn als je er echt even over nadenkt. Geen hond had ooit van die man gehoord en ineens is hij de big… Lees meer »

kenny
17 januari 2018 19:38

Het maakt me eigenlijk niet uit wie het gedaan heeft zo lang het anton maar niet is want anton is (mijn menig) de leukste en beste personage van gtst

Mjo
23 januari 2018 07:30
Antwoord op  kenny

@Iris en @EDD, ik sluit ook Loes niet uit. Na de aflevering van maandagavond 22.1 en de shortie van dinsdag 23.1 heb ik zo het vermoeden dat Loes meer weet dan dat we nu weten. Lijkt mij echt zo’n outsider, net zoals Mayke of de vrouw van Jan Maes.

17 januari 2018 23:54

Ben toch wel heel benieuwd wie het gedaan zou kunnen hebben, ik gok op Ludo! Die had nog iets af te rekenen met Jan namelijk ivm Kimberly! Of Mayke kan ook nog! Het is voor de hand liggend dat Bing, Anton, Laura, Amir of Zoë dit gedaan zou hebben.
Afwachten maar weer!

Edd
18 januari 2018 13:21
Antwoord op  Iris

@Iris Ik verdenk ook Mayke. Zij is volgens mij niet helemaal pluis. Natuurlijk stond ze achter Jan in de strijd tegen Zoë en ontsloeg ze Aysen, maar dat kan allemaal afleiding geweest zijn. Ik hoop in ieder geval niet op zo’n slechte plottwist als toen bleek dat Bianca Ardil vermoord had. Dat was echt hopeloos slecht.

Vlinder
18 januari 2018 15:24

Mayke zou het idd ook wel gedaan kunnen hebben, dat ze waarschijnlijk een geheime affaire had met Jan, zij keurde alles goed en kwam steeds maar op voor Jan, dat best erg raar is, want je merkt toch van dat er iets niet klopt als iedereen problemen heeft met Jan en zij steeds maar het hand boven Jan zijn hoofd zet.

Joan
21 januari 2018 11:02

Wat een slechte verhaallijnen in gtst momenteel, zucht.
Kijkcijfers dalen ook rap, misschien tijd voor wat anders en wat oudere acteurs.
Terug naar de basis en minder hip.

D
22 januari 2018 03:59

Ik denk dat lana de dader is…

Martin
22 januari 2018 10:37

Weet iemand hier toevallig hoe de actrice heet die Bibi Scholten speelt in de serie en app..?

julia
22 januari 2018 14:48

hoezo plaatsen ze winston post niet terug in gtst,geeft de hele tijd aan dat die wel zou terug willen keren,maak er dan een verhaallijn van dat het ze tweeling broer was ofzo,en robin terug ze gehandicapte broertje zag net seizoen 14 zo leuk was dat allemaal!vind zoiezo dat gtst met vroeger niks doet,zoals jon was toen in gtst maar die hoor je ook nooit over isabella of benjamin terwijl dat goeie vrienden van hem waren,ik stem gewoon voor meer oud gtst acteurs terug in gtst het word veeltste jong zo,

anoniem
24 januari 2018 01:06
Antwoord op  julia

je weet dat isabella moeder van amy (dochter van ludo) is toch? en dat die is overleden?

Julia
24 januari 2018 06:22
Antwoord op  anoniem

Ja hehe dat weet ik,maar job heeft daar vroeger wel mee gehad,ik bedoel je hoor ze ook nooit over die gene ofz gewoon meer oud gtst acteurs terug is beter ook leuker voor de soap

23 januari 2018 12:44

sorry vind al die nieuwe acteurs niets aan! Kijk al weken geen gtst meer, alleen heel af en toe hier op de site wat lezen.

anoniem
24 januari 2018 01:04
Antwoord op  rodena

fijn voor jou reageer dan hier ook niet

caro
23 januari 2018 13:45

Ik denk jan maes zijn eigen vrouw of loes omdat ze te verliefd is op bing en hem wilde helpen.

26 januari 2018 00:21

Britt Scholten bedoel je zeker! Die speelt Kimberly id serie

Am