GTSTCourant - Laura Selmhorst

SPOILERS 29 NOVEMBER T/M 2 DECEMBER

by GTSTCourant

Maandag 29 november

Shanti hoopt dat Rik zijn gedachten over Billy wil bijstellen. Daan wordt door Ludo onder druk gezet. Steef boekt succes met zijn gamewedstrijden. En lukt het Saskia om haar gevoelens verborgen te houden?

Dinsdag 30 november

Saskia baalt als Roman en Julian vriendschappelijk met elkaar om gaan. Merel vindt het lastig om Marwan te zien. Lukt het Linda en Anton om hun fantasie los te laten? Daan zet alles op alles om Indra aan het praten te krijgen.

Woensdag 1 december

Is Henk blij met een onverwachte gast in Meerdijk? Tom moet naar het ziekenhuis. Richard doet er alles aan om Billy te vergeten. Billy en Pieter nemen Shanti mee naar de plek waar ze elkaar voor het eerst hebben ontmoet.

Donderdag 2 december

Sinterklaas brengt een bezoek aan De Koning. Daan krijgt een belangrijke aanwijzing en gaat erop af. Anton en Linda hebben een verrassende mededeling voor hun collega’s.


Lees ook:

12 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Dennis
19 november 2021 06:50

De onverwachte gast is natuurlijk Robert als Sinterklaas. Hier is Henk niet blij mee, want Robert is de ex van Laura.

Diana
19 november 2021 10:12
Antwoord op  Dennis

Of Jef, ook een ex van Laura!

Jenny
19 november 2021 12:02
Antwoord op  Diana

Ik denk dat het Robert is, sinds Laura erg vaak met hem getrouwd was. Jef was maar voor korte duur,

Mandy
19 november 2021 11:46
Antwoord op  Dennis

Ik denk Jef, die komt elk jaar terug om Sinterklaas te spelen

Daniela
19 november 2021 15:04
Antwoord op  Mandy

De laatste jaren is Robert in de huid gekropen van de sint bij gtst. Ivm ziekte van acteur die je speelde. Dus het zal Robert wel weer zijn.

J
22 november 2021 20:03
Antwoord op  Daniela

Het zal jef wel zijn.. Jef heeft maar een keer overgeslagen en dat was vorig jaar. niet meerdere jaren.

North
23 november 2021 19:57
Antwoord op  Daniela

Het is Jef, is bekend gemaakt.

Melissa
19 november 2021 09:32

Linda en Anton gaan weg, wel jammer hoor, het is jammer dat ze geen goede verhaallijnen kunnen verzinnen voor ze

Martin
25 november 2021 20:54
Antwoord op  Melissa

Ja, dat is het PRECIES. De schrijvers weten niets voor hen te bedenken, en daarom worden ze er maar uitgeschreven. Terwijl er ZOVEEL mogelijk is… Anton heeft een eigen praktijk. Hij kan als dokter zoveel meemaken… Ik vind het een doodzonde. Zeker na al die jaren een vaste rol te hebben gehad… GTST was aan de beterende hand, maar inmiddels…

Vlinder
19 november 2021 13:27

Is jammer dat Roman niet zo’n lieverdje is zoals hij zich nu voordoet tegenover Saskia. Toch vind ik wel dat Saskia met Roman een beter chemie heeft dan met Julian. Maar dat vind ik dan he.

rene
19 november 2021 15:46
Antwoord op  Vlinder

Ik vind Roman de meest ongeloofwaardige rol van de afgelopen jaren , wat een overbodig karakter en Juul en Sas zijn gewoon een leuk doorsnee gezin en daar heeft GTST behoefte aan , maar helaas moet dat ook weer kapot .

Zebje
25 november 2021 00:08

Jef was 3 jaar geleden voor t laatst. 2 jaar geleden was Robert de Sint en vorig jaar werd er geen Sinterklaasfeest gevierd in gtst. Leuk dat Jef weer ff terug is.