Spoilers 29 oktober t/m 2 november

Maandag 29 oktober
Bij Noud komen gevoelens van vroeger naar boven. Laura en Kimberly zijn verbijsterd als ze de uitdossing van Aysen zien. Bing en Daan kunnen het goed met elkaar vinden als het over vrouwen gaat. Aysen zet Q in om in contact te komen met een crimineel.

Dinsdag 30 oktober
Nina zadelt JoJo op met vervelende klusjes. Daan is niet van plan om het erbij te laten wanneer Aysen hem buitenspel zet. Laura probeert Noud in te laten zien dat hij een kansloze missie nastreeft. Zoë is genoodzaakt terug te gaan naar haar moeder die ze jaren heeft ontlopen.

Woensdag 31 oktober
Lucas voert de anti-AZM-actie die Flo steeds heeft proberen te vermijden. JoJo krijgt een grote verantwoordelijkheid in haar schoot geworpen. Marieke kan niet begrijpen dat Mark haar diepste wens niet serieus neemt. Mark zoekt ontspanning buiten de deur.

Donderdag 1 november
Net wanneer Lucas de pers te woord wil staan, wordt alle aandacht door iemand anders getrokken. Janine krijgt te horen waar Mark allemaal mee bezig is wanneer Ludo Mark de wacht aanzegt. Rover valt Noud aan wanneer hij vindt dat Noud onverschillig is tegenover Kimberly.

Vrijdag 2 november
Aysen stuurt een gestolen item direct door naar Duitsland. Daan’s geheime actie wordt ontdekt. Mark en Janine botsen om de volmacht van Marieke. Zoë gaat de uitdaging aan om haar moeder een make-over te geven. Nina probeert Lucas’ liefde op het juiste spoor te zetten.



22 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Edd
19 oktober 2018 20:46

Wat een belachelijke verhaallijn tussen Daan en Zoë. De schrijvers zijn weer eens goed de weg kwijt. Dit is toch absoluut niet realistisch meer… 🙁 Ik kijk gemiddeld nog 2x per week en dat als fan van het eerste uur.

riezz
22 oktober 2018 11:31
Antwoord op  Edd

100% met je eens, dit is zooooooooooooo slecht en absurd dat ik ook amper nog kijk en ik keek echt altijd vanaf de eerste aflevering (ja ik ben een oude knakker haha)
Maar de vader van Daan is ook zo achterlijk gecast, die man speelt hoofdcommissaris maar doet mij meer aan Sinterklaas denken dan aan een politie type.
Ik vrees dat de laatste 2 jaar voor GTST zijn ingegaan nu, jammer

Sapph
23 oktober 2018 13:44
Antwoord op  riezz

De opa*

Elsje
24 oktober 2018 15:37
Antwoord op  Sapph

De acteur die opa Stern speelt heeft in 1987 zijn eigen ontvoering in scene gezet! Kan het me nog als de dag van gister herinneren. Idioot met die tenenkrommende overdreven stem.

riezz
26 oktober 2018 12:42
Antwoord op  Elsje

Sapph, je hebt gelijk, hahaha kun je nagaan hoe goed ik het nog volg allemaal.

Ja Elsje , erg he die acteur en zo een nietszeggende overdreven rol, ik vraag mij af waar dat hele “opa wil dat ik trouw en een kind krijg” op slaat anno 2018 pfffffffffff.

Nou ja, er zal wel een leuke verhaallijn opduiken over een paar maanden of zo , we gaan nu eerst maandenlang kijken naar de patatmaffia of zoiets die Aysen moet oplossen en Lone van Roosendaal zal wel Billy de Palma zijn dus helaas geen vaste rol .

Anoniem11
19 oktober 2018 21:15

De moeder van Zoë wordt gespeeld door Lone van Roosendaal denk ik?

Yoshi
19 oktober 2018 22:24

Flo mag er ook uit. Dat geneuzel over duurzaam leven en Lucas die er in doorslaat. Deze personages mogen er van mij ook linea recta weg:
Zoe, Flo, Daan, Opa Stern, Amir, Bing

kim
20 oktober 2018 08:01
Antwoord op  Yoshi

hahahahahaha kan je lang wachten

Anoniem
21 oktober 2018 20:17
Antwoord op  Yoshi

Dat zeg ik Gamma. (Flo laat hem daar maar blijven)

Vlinder
19 oktober 2018 23:40

Dus Lonne speelt de moeder van Zoë.

Diana
21 oktober 2018 11:08
Antwoord op  Vlinder

Ik dacht juist aan die Billy *spoiler aankomende week*

Sapph
23 oktober 2018 13:45
Antwoord op  Diana

Moeder Zoë (:

Bloem
20 oktober 2018 02:00

Zo jammer dat Lana en q niet meer zo vaak te zien zijn

Vlinder
21 oktober 2018 11:15

Q verlaat waarschijnlijk ook Meerdijk. Max Willems heeft een rol te pakken in een Amerikaanse productie,
Dat las ik toevallig bij RTLBoulevard.

Dennis
21 oktober 2018 17:17
Antwoord op  Vlinder

arme Amerikanen…

Gtst
2 november 2018 16:37
Antwoord op  Dennis

Kom op man doe normaal

Mey
22 oktober 2018 20:45

Da milieugedoe is zoooo vervelend en slecht geacteerd

Mey
22 oktober 2018 20:48
Antwoord op  Mey

Op zo’n manier gebracht bereik je volgens mij eerder het tegenovergestelde als wat de bedoeling is

Iris
23 oktober 2018 10:37
Antwoord op  Mey

Helemaal mee eens. Echt ongelooflijk overdreven. Die verhaallijn van Zoë en Daan is ook veel te ver gezocht. En dat zusje van Bing mag wat mij betreft ook weer vertrekken.

Vlinder
23 oktober 2018 15:37

Helaas dat Inge Schrama toch nog niet haar rol oppakt, maar ze was wel echt gespot bij de studio het zou dan wel een gesprek geweest zijn dat ze nog niet aanwezig kan zijn, we moeten helaas nog wachten tot ze eindelijk weer de draad kan oppakken.

R.30
24 oktober 2018 11:46

Waaaar gaat het naartoe met GTST. Het is zo kinderachtig geworden. Het lijkt wel Spangas. En waar is het thema ‘soap’ gebleven. Waar zijn de dagelijkse cliffhangers zonder gesloten einde maar waar mensen zich écht afvragen welk antwoord iemand geeft, of iemand nog leeft? Waar is de spanning omtrent de muziek onder de scenes? Spanning moet meer worden opgebouwd. Vb: als iemand betrapt wordt moet de kijker kunnen meeleven. Laat dus vooraf zien dat iemand op een heel ongelukkig moment betrapt kan worden. Bijvoorbeeld: degene die betrapt kan worden voert een actie uit. Degene die gaat betrappen moet al een… Lees meer »

Marco B