SPOILERS 3 T/M 6 MEI

by GTSTCourant

Maandag 3 mei

Richard is in grote verwarring na het weerzien met zijn ex. Als Shanti meer oog voor Louise dan voor Rik lijkt te hebben, wordt Rik wantrouwig. Daan vraagt hulp aan Laura hem te helpen bemiddelen tussen hem en Rik.

Dinsdag 4 mei

Wanneer Nina en Bing een spontane mannen- en vrouwenavond organiseren, overtuigt Demi haar ouders om mee te gaan. Richard neemt Billy mee op huizentocht maar wordt verrast door een telefoontje van Indra.

Woensdag 5 mei

Het liefdesgeluk tussen Rik en Shanti is ver te zoeken. Ze groeien steeds meer uit elkaar. Zal het ze lukken om weer toenadering tot elkaar te vinden? Ludo gaat naar zijn therapeut, maar twijfelt of haar gebruikte methode bij hem past. Hij zoekt de confrontatie op.

Donderdag 6 mei

Ludo speelt voor de zoveelste keer mooi weer, maar Nina heeft hem door. Ze geeft haar vader advies. Daan krijgt bezoek van de kinderbescherming en wil een goede indruk maken. Linda twijfelt aan haar reisplannen.


Lees ook:

10 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
LV
21 april 2021 00:07

Laat de familie huygens maar weer terug komen. Heeft ludo gelijk weer een leuke therapeut

Julia
21 april 2021 11:55

Helemaal mee een LV.
Dan ook Ronja en Dex
Dan kan Dex met Nina en Ronja met Bing

LV
21 april 2021 14:45

Oehhh Laura en Daan. Ook leuk:p

Linda
21 april 2021 17:58

Ben ik de enige die de serie momenteel tergend traag vind worden? Echt moeras-tv. Je zak erin weg, maar je komt ook niet vooruit haha.

Gineke
22 april 2021 18:24
Antwoord op  Linda

Dan moet je eens de Bold and the Beautiful kijken, in vergelijking daarmee gtst een sneltrein.

Edd
22 april 2021 20:34
Antwoord op  Linda

Klopt, er is bijna niet doorheen te komen. Verhaallijnen die al het hele seizoen duren pfff

rene
25 april 2021 10:15
Antwoord op  Edd

Ik vind de Ludo lijn wel heel erg goed ook al erger ik me dood aan hem nu , maar realistisch wel okay. En dat Janine nu de touwtjes in handen neemt vind ik helemaal super, ik hou er van als Janine haar slechte kanten boven komen. Demi daar in tegen kan ik niet meer horen of zien, er komt geen normale conversatie uit , al maanden korte afblafantwoorden en ja ze zit in de shit en twijfelt maar dat ze zich gedraagt als een autist nu gaat me te ver. Billy en Richard vind ik zalig , ik moet… Lees meer »

Julia
26 april 2021 08:00

Richard en Indra zullen wel een affaire krijgen.
Billy komt daar achter,neemt wraak….

Linda
28 april 2021 20:08

Ik denk dat Ludo en die therapeut wat krijgen op den duur. Ze zijn aan elkaar gewaagd

Sara