Spoilers 3 t/m 7 juni 2019

Maandag 3 juni
Kimberly belooft dat ze JoJo zal helpen bij het versieren van Vic. Janine wantrouwt Ludo. Als het hem officieel gevraagd wordt, ontkent Ludo elke betrokkenheid bij de vermissing van Rob. Rover is slachtoffer van een koppelpoging.

Dinsdag 4 juni
Lucas beraamt een plan om Ludo en Janine te herenigen. Hij heeft de hulp van Nina nodig. Zoë zorgt onbedoeld voor een ruzie tussen Rik en Laura. Daan wordt door Aysen van een interessante politiezaak afgehaald. Dat kan hij niet zomaar laten gebeuren.

Woensdag 5 juni
Valentijn ontdekt dat hij teveel risico heeft genomen. Linda ziet Antons schuldgevoelens en moedigt hem aan om naar Shanti te gaan. Shanti transformeert zichzelf tot sexy stoeipoes. Billy heeft wraakplannen.

Donderdag 6 juni
Shanti is verbijsterd als ze ontdekt wat Billy geflikt heeft. Anton behoedt Linda van een bijna fatale fout. Daan handelt overmoedig als hij Louise bij Rik weghaalt. Hij krijgt echter hulp uit onverwachte hoek.

Vrijdag 7 juni
Billy krijgt een melding van haar inbraakalarm. Sjors beklaagt zich bij Kimberly over de koppigheid van Amir. De oplossing die Kimberly hiervoor bedenkt, loopt helemaal mis. Zoë loopt letterlijk een droomprins tegen het lijf.



19 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
kim
21 mei 2019 20:21

boring

Celine
21 mei 2019 21:48
Antwoord op  kim

Goh, zelfde reactie als van Yoshi! Krijg je van mij dezelfde reactie!

Dion
21 mei 2019 22:50
Antwoord op  Celine

En jij bent net zo kinderachtig Celineke

Moud
22 mei 2019 10:49
Antwoord op  Dion

@Dionneke, neen dat is Celine niet. Ik ben het met haar eens.

Wat de GTST schrijvers ook doen, het is toch nooit goed. Nederland een zeur- en klaagland en daar zijn, jij en Yoshi een onderdeel van.
Als jullie het allemaal zo saai en boring vinden, blijf dan ook bij de fan sites weg, want blijkbaar hebben jullie wel nog interesse om e.e.a. over GTST te lezen.

Yoshi
21 mei 2019 20:52

saai

Celine
21 mei 2019 21:47
Antwoord op  Yoshi

Kijk dan niet! Hoef je het ook niet saai te vinden!

Kim
21 mei 2019 22:28

Ik heb vermoeden dat Shanti een miskraam krijgt en dat Billy wraak gaat nemen op Anton en Linda en dat dit de cliffhanger gaat worden of een deel van de cliffhanger

Iria
22 mei 2019 09:13

Ik ben erg benieuwd hoe het wraakplan van Ludo en Janine gaat aflopen

J W
22 mei 2019 11:05

mag die Shanti er alsjeblieft uit. Wat een slecht actrice is dat zeg

Sanne
30 mei 2019 15:22
Antwoord op  J W

Eens en ook een vreselijk accent..

Prezzo
22 mei 2019 19:40

Anton & Linda worden gewoon gespeeld door goede acteurs. Billy hetzelfde en van mij mag deze rol blijven al zie ik liever Martine Hafkamp terug. Kimberly, jojo etc voegen allemaal niets toe. Lana kan een nooie rol worden mits ze deze actrice gaan recasten.

riezz
24 mei 2019 09:55
Antwoord op  Prezzo

Helemaal mee eens Prezzo, de actrice die Lana speelt kan helaas niet acteren daar kunnen we zonder te beledigen best eerlijk over zijn, ze zegt haar tekst op alsof ze de oorlog in de Gazastrook verslaat , echt vreselijk. Ik denk dat Kim en Jojo vooral in de serie zitten om de jeugd te boeien maar als dan een Bing zo achterlijk regeltjes op gaat stellen voor Jojo is het geloofwaardige al meteen weg helaas. Billy is werkelijk subliem en mag ook voor mij een vaste rol worden en ik hoop dat het een zus of iets dergelijks van Martine… Lees meer »

Vlinder
24 mei 2019 14:08

Kimberley en Valentijn/Vic zijn neef en nicht dus hun kunnen niet eens iets krijgen samen

Doe
24 mei 2019 15:01

Stanley moet terug gtst. Als het goed is komt charlie binnenkort ook terug en ik vind dat ze Barbara ook terug moeten brengen.

En verhaallijn dat Marcel zijn moeder & vader naar meerdijk komen. 70+.. Zijn moeder blijkt kanker te hebben en de man krijgt wat later op aanraden van zijn moeder.

Raven
25 mei 2019 15:24
Antwoord op  Doe

Komt charlie terug!?

Edd
27 mei 2019 13:16
Antwoord op  Raven

@Raven. Is nog helemaal niks over bekend. Zoon Valentijn komt de cast versterken en Aukje van Ginneken heeft eind vorig jaar aangegeven een terugkeer als Charlie wel te zien zitten… maar is allemaal nog maar roddel. Zou wel mooi zijn, laat haar dan maar weer een relatie krijgen met Rik nu Zoë toch weg gaat. En dan uiteindelijk samen naar Barbara en Morris in Curaçao vertrekken. Zijn we ook meteen van het vreselijke karakter Rik af.

Doe
24 mei 2019 15:02

Krijgt wat met Laura bedoel ik.

Zebje
24 mei 2019 18:59

Wordt dus een spannende week nu Rob verdwijnt. Ik weet 99 % zeker dat hij vermoord en ergens gedumpt is is. 1 % kans dat hij verwond is en nog leeft .

Doe
28 mei 2019 22:45

Straks laat Billie Rob zijn lijk dumpen in Linda’s kamer. Haalt Linda Anton er bij.

De roseboom in grote problemen komt, Billie laat dat uitlekken.