Spoilers 3 t/m 7 september 2018

Maandag 3 september
Aysen treft een halfnaakte man aan in huis. Ludo spreekt Bing erop aan dat hij zijn kinderen niet moet verwaarlozen. Kimberly kan het niet geloven wanneer ze benaderd wordt door een oude liefde. Janine maakt zich zorgen om Lucas’ gedrag.

Dinsdag 4 september
Aysen probeert op een ongebruikelijke manier aan baan te krijgen, maar Eduard Stern is een taaie. Riks revalidatie begint. Hij schrikt van de toekomst die hem voorgespiegeld wordt. Carlos wil zijn logee aan het praten krijgen over haar verleden.

Woensdag 5 september
Rik komt in de problemen omdat hij financiële dingen niet goed heeft geregeld. Lucas treft een nieuwe kans op geluk. Linda krijgt het verwijt dat ze belangrijke gebeurtenissen heeft verzwegen.

Donderdag 6 september
Lucas verzwijgt zijn diepste zorgen. Sjors heeft een nieuwe baan en stoot haar werkzaamheden voor Amirs stichting af. Anton vraagt zich af waarom Amir daarmee instemt. Aysen krijgt informatie over iemand, maar hoe betrouwbaar is de bron?

Vrijdag 7 september
Janine kan het niet aan als de zaak rond Nina geen prioriteit meer heeft. Bing krijgt te maken met een oplichter. Als CS in de problemen komt, concludeert Kimberly dat zij daar verantwoordelijk voor is. Door Marieke verandert de situatie in CS zelfs in een regelrechte crisis.



31 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Gtstfan
24 augustus 2018 18:01

Ik denk einde Nina voor nu. Niemand weet waar ze is, en de kijker denkt dat ze dood is. Ideaal voor Marly om ooit nog terug te keren!

yvonne
26 augustus 2018 17:40
Antwoord op  Gtstfan

als ze dood is had ze niet terug hoeven komen na haar zwangerschaps verlof,dus ik denk dat ze nog leeft

kim
27 augustus 2018 10:48
Antwoord op  yvonne

ja precies die … ik denk dat marly er niet uit gaat want dan was ze niet terug gekomen toen ze met zwangerschapverlof ging …. dus of ze leeft gewoon of ze gaat dood .

Gtstfan
27 augustus 2018 14:54
Antwoord op  kim

Het kan ook zo zijn dat dit verhaal al vast stond voor marly’s zwangerschap. En dat ze dus terug moest komen voor haar laatste opnames.

afra geurs
24 augustus 2018 19:05

Ja ik hoor niks er an hoe t met Nina afloopt?

Zebje
24 augustus 2018 19:13

Het kan ook zijn dat Rik komt te overlijden ondanks revalidatie. Maar misschien is Nina indd dood en niet meer dan een plas bloed en resten geplet vlees op de sloperij en kan dus nooit begraven / gecremeerd worden. En of Loes dood is zullen we voorlopig niet weten.

Yoshi
24 augustus 2018 21:45

Nina is dus overleden.
Dat mag wel duidelijk zijn. GTST heeft denk ik de eerste keer een tijdsprong gemaakt van 2 maanden over de zomer heen. Dat doen ze wel goed. Het zal misschien in de week wel uitkomen of Loes überhaupt nog word genoemd.

De castfoto zal eerdaags ook worden gepubliceerd en zal uitmaken of Marly nog deel uit maakt van de vaste cast.
Rik gaat er nier uit. Vind dit juist wel een interessante verhaallijn. Dit heeft hij nog niet gehad.

Diana
24 augustus 2018 22:25

Carlos wil zijn logee aan het praten krijgen over haar verleden. Wie is carlos?? Ik vermoed dat Nina de logee is.

nicky
25 augustus 2018 00:28
Antwoord op  Diana

het is wel een zij ja kan goed dat het nina is met geheugenverlies bij gtst weet je het maar nooit

anonymous91
27 augustus 2018 10:14
Antwoord op  nicky

zou kunnen dat hij haar net op tijd had gered, maar dat ze in shock is geraakt door dit drama bij autosloperij, en vandaar geheugenverlies

Kris
27 augustus 2018 16:12
Antwoord op  Diana

Denk eerder loes of Bing die ontsnapt uit het ziekhuis

Vlinder
24 augustus 2018 22:57

Duidelijk dus dat Nina dood is!

A.G.
29 augustus 2018 12:01
Antwoord op  Vlinder

Loes is dood zie cliffhanger.

nicky
25 augustus 2018 00:29

waarom laten ze die marieke der gang gaan in cs zij verziekt alles als het op zaken gaat

Brian
25 augustus 2018 03:01

In de promo word aangegeven 4 nieuwe mannen. Tot nu toe tel ik er 3 : Floris Bosma (Rover) Dorian Bindels (Jan Jaap) En Roel Dilven

Jklnbji
25 augustus 2018 14:09
Antwoord op  Brian

Roel is handlanger van thijs en Dorian kan indd zijn Jan Jaap of hij speelt daar oo Jeroen

Dennis
25 augustus 2018 07:44

Nina heeft een shock overgehouden aan het voorval. Die Carlos is de gene die haar optijd had gevonden. Carlos wordt gespeeld door Joey Ferre.

Bekend is dat Dorian Bindels en Joey Ferre lange gastrollen zijn.

Vlinder
25 augustus 2018 22:34

Als Nina toch nog leeft heb ze haar baby ook nog, heb je dan kans dat de liefde tussen Sjors en Amir de baby er tussen in komt.

Lotte
26 augustus 2018 10:49

Ik denk dat Nina uit gtst gaat, maar dat haar lichaam nooit wordt gevonden, zodat er nog steeds kans is op een terugkeer van Nina, mocht Markt dat willen

Lotte
26 augustus 2018 10:50
Antwoord op  Lotte

Markt moet Marly zijn

Bamibal
31 augustus 2018 12:28
Antwoord op  Lotte

Nina is er nog hoor heeft geheugen verlies een Spaanse man heeft haar

Remco
26 augustus 2018 10:59

Nina zit dus wsch met geheugenverlies bij die Carlos. Zelfde verhaallijn als in seizoen 1 met Simon Dekker (broer van Linda) toen die ook verdwenen was

nicky
26 augustus 2018 16:23
Antwoord op  Remco

dat denk ik ook ja omdat er ook staat haar en verder niks over nina alleen dat de onderzoekt stopt we gaan het zien 4 sept

A.G.
29 augustus 2018 12:00
Antwoord op  nicky

Corrisatie het begint 3sept weer.

nicky
2 september 2018 10:56
Antwoord op  A.G.

dat van nina komt pas 4 sep als je dat leest lees je dat stuk dat carlos een vrouwlijke logee heeft

K.S
3 september 2018 19:39
Antwoord op  nicky

maar waarom staat Nina dan niet in de nieuwe intro?

nicky
3 september 2018 20:01
Antwoord op  K.S

ze staat in een kleinere foto wel bij ze leeft dat is een ding wat waar is

Tim
26 augustus 2018 14:22

Maria de Jong (moeder Rick) komt ook terug naar Meerdijk

kim
27 augustus 2018 10:49

ik denk dat marly er niet uit gaat want dan was ze niet terug gekomen toen ze met zwangerschapverlof ging …. dus of ze leeft gewoon of ze gaat dood .

Remco
28 augustus 2018 20:16

Ik denk dat Loes onderduikt bij die Carlos…wil niet gevonden worden. En is geïnteresseerd in Bing. Nina had hij toch wel gewoon naar ziekenhuis ofzo gebracht… politie…nee t is Loes