Spoilers 3 t/m 7 juli: DE CLIFFHANGER

MA 3/7
Iedereen reageert enthousiast als Maxime met geweldig nieuws komt. Iedereen behalve Ludo. Sjors en Amir moeten bijspringen als Bing een probleem heeft. Sjoerd verrast Rikki met een illegale actie. Ze worden betrapt. Laura wordt teleurgesteld door één van haar werknemers.

DI 4/7
Sam moet een toelatingstest voor de academie doen. Ze probeert haar zenuwen onder controle te houden, maar het gedrag van haar moeder werkt niet mee. Kimberly heeft een plannetje voor een stoute middag, maar dan moet Rover wel komen opdagen. Jos weet Job en Rikki voor zich te winnen.

WO 5/7
Rik heeft niet door dat Jos een spelletje met hem speelt. Noud gaat op onderzoek uit om erachter te komen door wie hij gecatfisht wordt. Na een actie van Kimberly is het crisis tussen haar en Rover. Aysen wordt gewaarschuwd door haar collega: ze is echt verkeerd bezig.

DO 6/7
Rik trapt met open ogen in een val die voor hem is opgezet. Aysen weet dat het mis is, als Riks mobiel gevonden wordt. Nina krijgt meerdere mysterieuze verrassingsenveloppen: waar leidt dit naartoe? Maxime realiseert zich dat haar toekomstplannen beïnvloed worden door haar broer. Ze vindt dit eigenlijk absurd.

VR 7/7
Boks is overvol: Maxime en Bill hebben een romantisch avondje in haar atelier. Lucas en Felix oefenen hun dans in een zaal. Rover en Amir speechen op een voorlichtingsavond van het AZC. Sjoerd, Rikki en de kinderen eten pannenkoeken in het café. Niemand weet van de wraakplannen die Jos heeft als Aysen ook Boks binnenstapt…



60 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Rick17
20 juni 2017 12:09

Ik denk dat boks in brand wordt gestoken ofzo, als rikki sjoerd maxime en bill daarin zitten. Door jos…

Lin
20 juni 2017 16:03
Antwoord op  Rick17

Er staat toch niks over brand hoe komen jullie daar dan bij gr lin

Anja van der Gra
10 juli 2017 02:10
Antwoord op  Lin

Het leuke is,,,,, dat iedereen nu speculeert wie er nu wel/niet doodgaat… ik zal als goed informant jullie uit die (blijkbaar voor jullie) hel halen
NIEMAND GAAT ER DOOD WHAHA

Gerard
21 juni 2017 12:34
Antwoord op  Rick17

Is wel weer een herhaling in gtst Scala werd ook in de fik gestoken met veel personages erin?

Betsie
20 juni 2017 13:31

Ik denk dat boks in brand wordt gestoken ofzo, als rikki sjoerd maxime en bill daarin zitten. Door jos…

Vlinder
20 juni 2017 14:23

Jos pleegt dus een aanslag in Boks en dan krijg je natuurlijk de vraag van: Wie overleefd de aanslag?

Soapie
20 juni 2017 16:10

Oooh de vraag wie overleven er

Dennis
20 juni 2017 18:11

Felix gaat dood. Overduidelijk… Anders was hij al in de leader opgenomen.

Pascalle
21 juni 2017 11:58
Antwoord op  Dennis

Dat zou raar zijn dan wordt het de tweede partner van lukas die dood gaat .dat zouden ze niet doen mag ik hopen.

Dennis
21 juni 2017 21:43
Antwoord op  Pascalle

Er zijn zoveel karakters wie twee partners hebben begraven. Jef bijvoorbeeld: Sylvia en Dorothea. Stefano heeft Bowien en Yasmin moeten begraven en Roos heeft Arnie en kort daarna Arthur begraven.

Apenkop
20 juni 2017 18:39

Ik denk juist dat Bill zal sterfen

Gerard
21 juni 2017 12:22
Antwoord op  Apenkop

Ik denk dat Rik sterft of Bing

Sara
29 juni 2017 10:02
Antwoord op  Apenkop

Ja dat denk ik dus ook! Bill zit niet in de nieuwe lead…. en op de één of andere manier mag Maxime nooit gelukkig zijn…. en van mij mag hij er ook uit! samen met Jos en die Marco en alle vluchtelingen. Die verhaallijn kots ik uit! Kijk dus ook bijna nooit meer….

Abobie
20 juli 2017 00:37
Antwoord op  Sara

Verhaallijn asielzoekers is ook gewoon echt verveelnd..

Homo.s en lesbies oké dat is de realiteit ma asielzoekers hebben in het echt al genoeg ellende en nonses. Ma goed gaan ze nieuwe seizoen nog te lang door stop ik ook met kijken vin et wel gezegend

FteA
20 juni 2017 21:07

Ik denk ook aan een aanslag en misschien werkt Jos voor Martine

Dennis
20 juni 2017 21:52

Dat zou ook mogelijk zijn, net nu Rover niets meer met hem te maken wilt hebben.

Gerard
21 juni 2017 12:19
Antwoord op  Dennis

Rover maakt zich druk om niks hij moet zijn school afmaken

Zebje
20 juni 2017 23:52

Je weet t maar nooit of hij ook voor Martine werkte. Wie weet hebben ze elkaar ook ooit in de gevangenis gekend tussen 1994 en 2003/4 . En Rik is bevriend met Janine als Bing . 2 mensen die Martine haatte. Maar De Beer heeft ook eigen motieven wat betreft Rik. En ik denk dat het hem heel goed uitkomt dat er asielzoeksers in Meerdijk zijn. Hij wilt er voor zorgen dat t een terroristische aanslag lijkt terwijl hij in werkelijkheid een aanslag op Rik en Aysen wilt plegen. En indirect op op Maxime omdat ze de Koning toch niet… Lees meer »

Gerard
21 juni 2017 12:21
Antwoord op  Zebje

Is er maar 1 Asielzoeker die krullebol van Sjors

Gerard
21 juni 2017 12:18

Vraag me wel af je ziet maar een Asielzoeker in Meerdijk die Tolk van Sjors uit Afghanistan??
Waar maakt Rover zich toch druk om???

Melissa
21 juni 2017 12:26

ik denk dat jos alles in de brand steekt ofzo en dat er dan gewonden vallen er gaat niemand dood denk ik

anoniem
21 juni 2017 13:27

‘t ziet er naar uit dat het een saaie cliffhanger wordt

Angel
5 juli 2017 08:57
Antwoord op  anoniem

Hoezo, waar baseer je dat op???

robbertaandecoke
22 juni 2017 11:32

ik vind het nu al een waardeloos verhaal en cliffhanger. Had stiekem toch iets met marine ofzo verwacht. Maar ineens zo’n schurk en dan dit. Ik vind het makkelijk en heel goedkoop gezocht. Ook omdat die Jos zo doorzichtig is als de pest naja weinig tijd in gestoken.

Gerard
22 juni 2017 14:52

Denk ook dat Jos de boel in Boks in de fik steekt een herhaling van de brand in Scala en Rik gaat dood of Bing

Pietje
22 juni 2017 20:47

Ik denk ook niet dat ze het in de fik steken. Jos zou ook gewapend kunnen zijn en er een wild west tafereel van maken. Misschien trekt Aysen dan ook haar pistool en raakt zij per ongeluk ook iemand in alle drukte.