Spoilers 30 april t/m 4 mei 2018

MA 30/4
Amir neemt een grote beslissing waar hij Farah mee overrompelt. Bing maakt een ingrijpende keuze waar Nina niet zomaar mee akkoord kan gaan. Loes kan er niet meer tegen dat Bing geheimzinnig doet en bestelt iets illegaals in het buitenland.

DI 1/5
Laura is verbijsterd wanneer ze ziet dat Stanley een date heeft. Farah weet niet hoe ze zich moet gedragen in de buurt van Nina. Sjoerd eist dat Aysen haar schulden voldoet. Amir heeft er moeite mee de waarheid te moeten vertellen.

WO 2/5
Loes’ plan om Bing te krijgen, gaat een nieuwe fase in. Janine denkt een feestje te vieren met Nina, maar dat loopt anders. Zoë houdt het niet meer vol in gevangenschap. Kimberly krijgt een buitenlandse brief. Als reactie gaat ze plots overdreven romantisch doen met Noud.

DO 3/5
Zoë’s radeloze actie heeft gevolgen voor haarzelf, voor Alex en voor Rik. Lucas krijgt een duidelijk signaal dat er iets mis is met Kimberly. De trotse Amir en Farah stuiten op hoge kosten en weten geen oplossing. Maar dan bieden hun vrienden op originele wijze hulp.

VR 4/5
Sam moet vechten voor een stageplek. Rik laat zich niet wegsturen als Zoë niet weet om te gaan met een verrassend initiatief van hem. Stanley zoekt Laura op omdat hij iets op te biechten heeft. Ze besluiten eerlijk tegen elkaar te zijn. Sjoerd betrapt Aysen bij Anton.



23 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Vlinder
20 april 2018 15:40

Bing heeft Amir gevraagd als zaad donor, dit gaat toch nooit goed aflopen.

Mjo
21 april 2018 16:16
Antwoord op  Vlinder

Idd, @Vlinder zeer zeker niet.

nicky
20 april 2018 16:26

ik zie die loes wel zo ver ontsporen dat ze net als wiet doordraait hoezo gooi je zelf voor de auto hoe ziek ben je dan

Moud
21 april 2018 16:43
Antwoord op  nicky

@Nicky, inderdaad die Loes spoort niet. Je voor de auto gooien, alleen omdat je niet naar Hong Kong wilt, maar liever verder wilt stoken in het huwelijk van Bing en Nina. Dit had voor Loes heel anders kunnen aflopen. Nu komt ze er nog vanaf met een gat in d’r hoofd, 2 gebroken ribben en een pijnlijke enkel. Het doordraaien van Loes (net zoals Wiet) zie ik ook nog wel gebeuren, als Loes straks als verdachte op de moord van Jan Maes in beeld komt. Zou mij dan ook niets verbazen als door toe doen van Loes over enige tijd… Lees meer »

Yoshi
20 april 2018 17:28

En nog steeds Jan Meas… zucht…

Edd
20 april 2018 20:30

Langst uitgemolken verhaallijn ooit, bah!

Zebje
20 april 2018 23:45

Ludo’s faillissement vorig jaar deed veel langer. De aanloop dat Malena hem ”bespioneerde”’ vanaf september 2016 tot en met de sprong uit de helikopter van Martine Hafkamp. Dus niet zeuren.

Damian
21 april 2018 08:42
Antwoord op  Zebje

Ja nu ik er over na denk klopt dat wel wat je zegt

Mjo
21 april 2018 16:20
Antwoord op  Zebje

@Zebje, helemaal gelijk. Maar zeuren is de grootste hobby van Nederlanders. Niets is of nooit is iets goed.

Ik zit of kom op verschillende (sociale) media (niet alleen over GTST) en er wordt wat af gemopperd.

Frank
24 april 2018 21:43
Antwoord op  Mjo

Er wordt dan misschien wel veel gezeurd over het feit dat de verhaallijn rondom Jan Maes té lang duurt, wat ikzelf ook vind. Toch vind ik GTST nog steeds leuk. Het klopt misschien wel wat jullie zeggen dat de verhaallijn rondom Ludo en Martine vorig jaar ook lang duurde, maar daarentegen kwamen er wel veel meer andere dingen aan bod en werd er niet alleen maar op één ding ingezoomd. Dat gebeurt nu juist wel, aangezien GTST bijna alleen nog maar draait om de dood van Jan Maes. Daarbij duurt deze verhaallijn eigenlijk ook al vanaf oktober/november (weet niet meer… Lees meer »

Loes
21 april 2018 20:56

Na veel twijfel gaat Amir in op de vraag van bing. Maar Loes wilt niet dat Amir zaaddonor word voor bing. Dus zorgt zij voor de dood van Amir. En daar komt Lana voor terug! Of denk ik nu heel raar?

Loes
21 april 2018 20:57
Antwoord op  Loes

Want dan krijgt bing zijn kindje met nina

nicky
22 april 2018 01:33
Antwoord op  Loes

of loes gaat zelf dood en dan is het voor lana veilig om terug te komen . loes was eigenlijk n opvulling voor nina die tijdelijk weg was zo zie ik het

Bianca
23 april 2018 15:12
Antwoord op  nicky

Het is niemand van de nieuwe cast die dood gaat.

Ik denk eerder dat Stanley dood gaat Bings vader waarom heeft hij anders zijn droombaan in Amerika voorbij laten gaan. En wilt hij Laura zoveel mogelijk gelukkig maken.

Loes is de gene die Jan die trap boven aan het trapje heeft gegeven.

Emma
23 april 2018 10:46
Antwoord op  Loes

Dit dacht ik precies ook al!

Shur
22 april 2018 10:29

Zou die Maaike van het ziekenhuis jan niet hebben vermoord. Er was iets tussen hun waardoor zij ineens aan de kant van hem stond. Ik denk dat farah dood gaat zodat Amir en Sjors een koppel kunnnen gaan vormen.

Lana
22 april 2018 10:52

Het was Lana,ze heeft hem eruit gehaald.
Jan wou Lana verleiden.
En door middel van een trap heeft Lana,Jan erin getrapt.

Konijn
23 april 2018 12:30

Toen jan het trapje opklom heeft Lana hem op zn borst teruggeschopt

PFZ
23 april 2018 14:25
Antwoord op  Konijn

als je kijkt zie je dat het iemand anders is dan Lana.. Kijk de aflevering maar terug en zet hem bij 1.30 op pauze……

PFZ
23 april 2018 14:28

Loes die Nina gaat verzwakken of vergiftigen met medicatie? Of Bing? Misschien kan degene er niet tegen en komt ie te overlijden? Loes’ plan om Bing te krijgen gaat een nieuwe fase in……. En Janine denkt een feestje te vieren met Nina, maar dat verloopt anders????

Vlinder
23 april 2018 17:40
Antwoord op  PFZ

Ik denk dat Loes dit geeft aan Nina, haar zwangerschap zou denk ik hierdoor dan verzwakken

nicky