Spoilers 30 november t/m 3 december

Maandag 30 november

Terwijl Rik en Stefano herinneringen ophalen, bereidt Shanti zich voor op de bruiloft. Richard probeert Billy over te halen om samen te werken. Daan krijgt hoop op een hereniging met Nina.

Dinsdag 1 december

Rik en Shanti beleven de bruiloft van hun dromen. Tiffy maakt zich zorgen om Daan. Daan beseft dat hij Louise in gevaar heeft gebracht. Richard wil de inhoud van Ludo’s testament achterhalen. Janine ontvangt een oude brief van Ludo.

Woensdag 2 december

Nina schrikt van wat haar vader haar nalaat. Anton vreest dat Janine geen tijd neemt om te rouwen. Demi voelt zich niet lekker. Richard zet zijn lichaam in om te krijgen wat hij wil.

LEES OOK: DEMI RAAKT ZWANGER!

Donderdag 3 december

Laura dringt Henk en Lydia een date op. Rik en Shanti hebben zin in elkaar, maar worden continu onderbroken. Tiffy heeft Daan door en is vastbesloten hem te helpen. Daan schrikt als hij een interventie krijgt.



23 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Vlinder
18 november 2020 14:21

Ik wist het Marwan komt hier niet mee weg Demi is zwanger!

Misha
18 november 2020 14:45
Antwoord op  Vlinder

Demi komt er niet mee weg bedoel je.

Femke datema
18 november 2020 17:20

Je krijgt help daan heb je nogendig

sarona
18 november 2020 22:18

krijgt steef ook eindelijk en rol zo leuke jongen 🙁

Demi
18 november 2020 22:40

Iemand al enig idee of Ludo terug komt?

john
23 november 2020 10:13
Antwoord op  Demi

ludo is ff uit de serie vanwege nieuwe opnames wie is de mol

Marijke
19 november 2020 12:33

Wat zou het leuk zijn als Rikkie en Job terug komen voor de bruiloft van hun vader!

Gerit
19 november 2020 20:27
Antwoord op  Marijke

Van rikki is het al bekend dat ze terug komt job geen idee in iedergeval is jord knotter niet porren voor een terugkeer

Meerdijkfan
21 november 2020 23:43
Antwoord op  Gerit

Is het al zeker dat rikki tijdelijk terugkeert voor de bruiloft van zijn vader?

Moud
23 november 2020 13:01
Antwoord op  Meerdijkfan

Yep. Rikki komt samen met haar gezin naar Meerdijk om de feestelijke trouwerij bij te wonen.
Bron: RTL.

Gtstfan
19 november 2020 21:46

Zou Ludo misschien terug komen met Kerst? Een kerstwonder

Meerdijkfan
21 november 2020 23:44
Antwoord op  Gtstfan

Dat lijkt me echt heel erg mooi!

Moud
23 november 2020 20:00
Antwoord op  Gtstfan

Ja, lijkt mij leuk zo rondom kerst. Als kerstcadeautje onder de kerstboom 🌲 voor ons allen als fans.
Ook rondom de jaarwisseling zou leuk zijn.

rene
25 november 2020 16:23
Antwoord op  Moud

1 december is hij er weer hoor

Hallo
19 november 2020 22:55

Ik vind Marwan en Demi zo leuk samen, jammer dat ze een leeftijdsverschil spelen in de serie..

Jolanda
21 november 2020 08:54
Antwoord op  Hallo

Haha, in de serie valt het nog mee! Daadwerkelijk zijn ze 15 en 33.

Guusje
19 november 2020 23:44

Ligt eraan hoever ludo het schopt bij wie is de mol daarna komt hij terug

Moud
20 november 2020 12:14
Antwoord op  Guusje

Opnames van Wie is de Mol zijn al afgerond. Deelnemers zijn nog steeds niet bekend gemaakt. Bovendien iedereen moet zijn of haar mond houden tot her einde van de (serie) uitzendingen, anders krijgen ze een boete.

Mark
21 november 2020 22:17

Daan en Tiffy lijkt me nu al een leuk koppel. Ben benieuwd

Gtstfan
23 november 2020 06:53

Een jaar of 20 geleden heeft de actrice die Lydia speelt een klein gastrolletje gehad. Ze had een date met Meneer Harmsen. Aflevering 1175

Vlinder
23 november 2020 09:23
Antwoord op  Gtstfan

Ze speelde Milan zijn adoptiemoeder.

Gtstfan
23 november 2020 20:19
Antwoord op  Vlinder

Ja zou kunnen zo ver ben ik nog niet met de oude afleveringen. Bij aflevering 1175 ging het om een hele kleine rol, van hooguit een paar minuten. maar Bartho had ook een andere kleine rol voordat hij Jef ging spelen,net als Elle van Rijn die ook later Valerie speelde.

Sandra
24 november 2020 08:37

Jaja ludo leeft volgende week dinsdag aan het eind van de testement voorlezing krijgt nina te horen tot ze het veilinghuis erft en dan zie je ludo op de bank liggen op een boot he is a life