SPOILERS 31 MEI T/M 3 JUNI

by GTSTCourant

Maandag 31 mei

Demi gaat sinds de bevalling voor het eerst weer naar school en dat valt haar zwaar. Ludo zoekt Pegasus op en raakt ontroerd wanneer hij toenadering voelt van het paard. Billy is in shock wanneer ze videobeelden te zien krijgt die ze liever niet wil zien, met verstrekkende gevolgen voor haar huwelijk.

Dinsdag 1 juni

Shanti deelt met Laura haar angst om Rik kwijt te raken door haar manipulaties. Nina heeft goed nieuws over haar lijn confectiekleding. Zal ze Bing kunnen overtuigen om samen te gaan werken? En hoe reageert Richard wanneer Billy hem met zijn eigen leugen confronteert?

Woensdag 2 juni

Richard heeft heel wat goed te maken met Billy en besluit zijn vrouw te verrassen door een bod op een huis te doen. Ludo ontpopt zich als een kenner van de paardenwereld. Het huwelijk van Rik en Shanti staat op knappen.

Donderdag 3 juni

Demi is bloednerveus als ze een gezellig meidenavondje wil organiseren. Ludo weet niet of Janine wel helemaal eerlijk tegen hem is. Laura is op zoek naar tijdelijk onderdak en Billy verrast Richard met haar nieuws.


Lees ook:

23 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Fan
18 mei 2021 17:48

Demi moet haar kindje terug krijgen haar kleine tom

elly
19 mei 2021 09:13
Antwoord op  Fan

Mee eens baby moet terug komen waar het hoort

Trix guzinski
19 mei 2021 07:29

Dat wordt weer lekker spannend

Tiffy
19 mei 2021 09:57

Billy verrast Tprichard met haar nieuws,,, Zou Billy zwanger zijn ??

Jacqueline
19 mei 2021 11:58
Antwoord op  Tiffy

😳 Ze is 50+

Sherida
20 mei 2021 14:57
Antwoord op  Jacqueline

alles kan in een soap! of ze heeft een clausule meegenomen in dat contract wat Richard laatst moest ondertekenen. Richard keek tenslotte niet wat hij ondertekende toen Billy het hem overhandigde.

rene
28 mei 2021 10:14
Antwoord op  Sherida

Ik denk ook zoiets

Romy Charlotte
26 mei 2021 13:25
Antwoord op  Tiffy

Ik denk scheidingspapieren

Vlinder
19 mei 2021 13:05

Ik vind eerlijk gezegd Richard veel beter bij Indra passen. Ik hoop ook dat Richard uiteindelijk kiest voor Indra en weggaat bij Billy.

Vlinder
19 mei 2021 14:18

Ellis mag van mijn wel blijven voor vast, ze doet me denken aan Aysen deze type hebben we nou juist nodig in GTST.

Jean Paul
19 mei 2021 17:31

ik hoop dat het wat wordt tussen Indra en Richard en dat Richard uit beeld verdwijnt, ik heb het helemaal gehad met het personage Richard van Nooten…….

rene
28 mei 2021 10:17
Antwoord op  Jean Paul

AUB niet, deze rol is 1 van de best gespeelde rollen van de afgelopen jaren, je ergert je al als hij in beeld komt en dat ligt aan het personage dus wordt mega goed gespeeld door Edwin Jonkers.
Van mij mag hij nog jaren de vretende etterbak spelen en Billy is ook hopelijk een blijvertje want we hebben eindelijk iemand die Martine doet vergeten (ik vind haar eigenlijk beter dan Martine als ik eerlijk ben, wat een zalige bitch)

Prezzo
31 mei 2021 19:02
Antwoord op  rene

Billy is zeker goed en eindelijk iemand die in de buurt van Martine komt. Helaas wil die actrice die Martine Hafkamp speelt niet vast terug komen. Haar eerste periode (met Frits) was geweldig. Haar laatste terugkeer was te kort, slechts 3 maanden.

HENNIE
19 mei 2021 20:35

Demi moet haar zoontje Tom terug krijgen .

mar
20 mei 2021 14:38
Antwoord op  HENNIE

zeker

Mollie
22 mei 2021 09:40

Billie vergeeft Richard en dan blijkt Indra zwanger, kan een leuke cliff worden met valse billie

rene
28 mei 2021 10:18
Antwoord op  Mollie

nog 1 zwanger , vruchtbaar dorp is Meerdijk toch haha, maar zou inderdaad de max zijn.

Otto
28 mei 2021 23:11
Antwoord op  Mollie

Lijkt mij een heerlijk verhaal waar ik zelf ook aan zat te denken.

LV
24 mei 2021 07:48

Ik denk dat Billy het huwelijk laat ontbinden

Edd
26 mei 2021 13:18
Antwoord op  LV

Ja en dan weer naar kamp Ludo overstapt om samen Richard kapot te gaan maken…

Moud
26 mei 2021 16:46
Antwoord op  Edd

@Edd, zou inderdaad kunnen. Maar dan samen met Janine, die zit nu al achter Richard aan.

Maar ben mij alleen niet helemaal zeker of Ludo dat nog wel allemaal wilt. Ik heb zo het vermoeden dat Ludo iets geheel anders wil gaan doen, na zijn therapie en weer met beiden benen op deze wereld staat.

Ed
26 mei 2021 21:10
Antwoord op  Moud

Ik vermoed ook dat we de schurk Ludo niet terug zullen zien voorlopig, na wat ik vanavond gezien heb. Als het maar geen softie wordt xD

rene