GTSTCourant - Bing Mauricius

Spoilers 4 t/m 7 januari

by GTSTCourant

Maandag 4 januari

Demi ziet op tegen haar afspraak met de psycholoog en krijgt hulp van haar opa. Bing ontneemt Ilyas zijn zeggenschap over BOKS. Nina krijgt twijfels over haar samenwerking met Billy.

Dinsdag 5 januari

Tiffy geeft Daan de schuld van Antons lot. Linda heeft het gevoel dat zíj de schuldige is. Shanti geniet van haar moederrol. Julian en Saskia kunnen en willen niet geloven wat Demi beweert.

Woensdag 6 januari

Shanti deelt haar diepe kinderwens met Billy. Amelie hoopt dat Marwan zijn mond houdt. Janine bemiddelt tussen Lydia en Henk. Ludo probeert de aandacht van een vliegtuig te trekken.

Donderdag 7 januari

Ludo bedenkt een inventieve oplossing in de hoop gered te worden. Nina is niet blij met Richards komst naar de veiling. Shanti wil Louise niet aan Daan meegeven. Bing moet dealen met zijn zwakte.


Lees ook:

18 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Edd
24 december 2020 12:20

Amélie speelt al bijna een jaar mee en heeft nog steeds een gastrol… Ik hoop echt dat de schrijvers er een vaste rol van maken😊

Vlinder
24 december 2020 15:23
Antwoord op  Edd

Ik Weet niet of de schrijvers hiermee akkoord gaan haar erin te houden, Zij is zwanger en heeft geen vaste contract ik denk dat hun Bo eruit schrijven helaas. Met Marely is het anders zij heeft een vast contract dus hun kunnen haar niet zomaar uitschrijven tenzij Marely erin stemt weg te gaan maar dat geloof ik niet.

Jessica
24 december 2020 23:16
Antwoord op  Edd

Wil niks zeggen, Fatima heeft 2 jaar in de serie gezeten en nooit vaste contract gekregen, ook stan kreeg pas na 2,5 jaar een vast contract. En Janine zelfs pas na 3 jaar.

Bill Enkoek
25 december 2020 10:09
Antwoord op  Edd

Een veel te lange gastrol, laat haar maar vertrekken of dat Richard wraak neemt

Rika
24 december 2020 14:58

Ik denk dat Demi 5 januari eerlijk is over dat ze zwanger is maar dat ze het dus niet geloven.

Ashley
25 december 2020 00:59

Ik vind dat met ludo nu wel erg lang duren wordt nogal langdradig.. hij mag nu wel een keer terug keren!

Its me
25 december 2020 02:36

Dus wie denkt dat Shanti en Rik het kind gaan adopteren van Demi

L V
25 december 2020 22:28
Antwoord op  Its me

Tuurlijk. Kunnen ze weer jaren op voorruit

Moud
26 december 2020 18:36
Antwoord op  Its me

Weet ik niet, familie Verduyn lijkt mij een familie die dit kindje liefdevol verwelkomt.

Als shanti en Rik het zouden adopteren, lijkt mij erg moeilijk voor Demi en familie, steeds je eigen (klein)kind, neefje of nichtje bij andere ouders te zien.

Moud
25 december 2020 20:55

Lees ik of begrijp ik de spoiler van 05 januari nou goed, zijn we nog niet van die Judith af? Is Anton nog steeds spoorloos?

GTST was zo goed bezig, met geen langdradige / langdurige verhaallijnen meer, echter nu hebben we er wel wéér erg veel, die te lang duren.

Trouwens bij Amelie krijg ik ook een vreemd gevoel. Lijkt wel of ze een dubbele agenda heeft. Ze wil dat Janine 10 privé schilderijen van Ludo verkoopt en vindt het goed dat Nina met Billy samenwerkt.

Ken
26 december 2020 01:26
Antwoord op  Moud

Van anton denk ik niet we tenminste ik heb gezien dat ze opgepakt wordt en van amelie kan best

Fabian
26 december 2020 08:34
Antwoord op  Moud

Volgende week word Judith gearresteerd en is Anton weer terecht. Dat is te zien op Videoland.

Moud
26 december 2020 09:45
Antwoord op  Fabian

Oke.!

rene
26 december 2020 11:29
Antwoord op  Fabian

Gelukkig, weg dat mens

Moud
26 december 2020 18:31
Antwoord op  rene

Hahaha Rene, voor jou een verlossing, denk ik zo maar. Gezien al je eerdere reacties.

Maar ik ben eerlijk, voor mij ook, hoor!

rene
27 december 2020 10:25
Antwoord op  Moud

absoluut , dat mens kan niet acteren en dat maakt het zo vreselijk om naar te kijken en natuurlijk het ongeloofwaardige dat een huisartsengezin een gestoorde in huis neem en dan ook niets doorheeft en zelfs na twee tranen niet meer praat over de creditkaart die ze maar even heeft gejat.
Zo ongeloofwaardig stom allemaal.
Maar nog even doorbijten en weg is ze en ik denk dat door alle reacties van de fans deze dame nooit meer terugkomt want in jaren is er iemand niet zo afgefakkeld als deze dame hahaha

Julia
27 december 2020 08:30

Hopelijk wordt Ludo opgepikt.
Hij zal wel balen dat zijn prinses en Bing weer samen zijn.
Hopelijk kan verwende prinses uiteindelijk niet tegen de zwakte van Bing en gaat ze weer van bil met een ander.
Gescheiden zijn ze toch al. 🤣

Nisa
27 december 2020 20:18
Antwoord op  Julia

Hahah jaa hopelijk gaat ze terug naar Daan! Ik mist die 2 heel erg samen. Nina was veel leuker met Daan dan Bing.. we gaan het wel meemaken. Ik denk ook niet dat Nina het lang vol gaat houden met Bing en zijn amputatie