Spoilers 4 t/m 8 februari 2019

MA 4/2
Nina bedenkt een bevrijdingsplan waar Ludo niets in ziet. Tiffy’s speciale talenten worden ingezet om een mysterie te ontrafelen. Hein begint aan de uitvoering van zijn masterplan. Mark vindt steun bij Sjors.

DI 5/2
Hein moet zichzelf kalmeren, anders komt zijn ultieme wraak in gevaar. Mark krijgt door dat Ludo belangrijke informatie niet met hem deelt. Aysen krijgt een mogelijk aanknopingspunt te horen en dwingt bij Daan af dat zij mag deelnemen aan het onderzoek.

WO 6/2
Bing ontdekt dat hij buiten een blijde gebeurtenis wordt gehouden. Terwijl Aysen een aanhouding doet, wordt Daan in de ambulance afgevoerd. Mark neemt een groot besluit, maar weet niet of Marieke dit gewild zou hebben.

DO 7/2
Rik krijgt een dossier van een privédetective. Tiffy wordt overdonderd door verwijten dat zij de oorzaak is van alle spanningen binnen het huwelijk van Linda en Anton. Bing geeft toe dat hij niet als zwakke man gezien wil worden.

VR 8/2
Daan denkt dat hij er klaar voor is om vader te worden. Rover en JoJo krijgen een conflict dat door Tiffy wordt aangezwengeld. Rik wordt emotioneel door problemen uit het verleden. Zoë heeft een verrassing voor Daan, die door Aysen wordt weggelachen.



16 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Vlinder
25 januari 2019 22:45

Lucas is de enige die weet waar Janine zit, hij heeft daar ook in de zelfde ruimte gezeten. Uiteindelijk zal Lucas wel zijn geheugen terug krijgen en word Janine net optijd gered.

popje
6 februari 2019 14:30
Antwoord op  Vlinder

Volgens mij was het in de Rozenboom??

Iris
26 januari 2019 12:58

Waarschijnlijk arresteert Aysen Hein woensdag en komt Janine dan weer vrij.

Moud
26 januari 2019 15:20
Antwoord op  Iris

Idd @Iris, ik hoop het dat Ayssen Hein gearresteerd heeft en alles goed is met Janine.
Tevens hoop ik dat het creepy gedoe nu is afgelopen. Spannende afleveringen van gtst vind ik prima, maar de afgelopen tijd was voor mij iets te veel van het goede.

Hoop weer op een tijdje GOEDE tijden.

A.G.
6 februari 2019 11:06
Antwoord op  Iris

Nee als je goed op de aflevering van dinsdag 5-2 zie je dat Aysen Mark arresteert omdat hij met een pistool in handen staat/stond en hij wilde op Hein schieten maar Mark schoot op Daan.

Mark
28 januari 2019 00:48

Het hangertje wat Janine bij zich had,zat gif in, en Janine heeft ingenomen, op het laatste zei ze tegen Hein, zeg tegen me familie dat ik van ze hou,en toen viel bewusteloos neer.

Liza
28 januari 2019 08:49

Janine doet een zelfmoordpoging

Lindsey
29 januari 2019 09:11

Wel raar dat wanneer Hein Jeanine wil wurgen aan het einde van de aflevering opeens de klei weg is van haar arm.. klopt niet helemaal

Maaike
29 januari 2019 11:34
Antwoord op  Lindsey

Ja viel mij ook op haha.

Gerit
29 januari 2019 17:42

Daan onvruchtbaar zeker nu is neergeschoten en hij vader wil worden

Vlinder
2 februari 2019 21:23
Antwoord op  Gerit

Wel goed op gelet? Daan is geschoten in zijn been en niet in zijn ballen.

popje
6 februari 2019 14:28
Antwoord op  Vlinder

Vind het wel erg van Mark hij wordt gearresteerd voor het schieten op Hein de moordenaar van Marieke en bijna ook van Janine.

Maria
6 februari 2019 19:28
Antwoord op  Vlinder

???

Vlinder
2 februari 2019 21:27
Antwoord op  Gerit

Heb je wel goed opgelet Daan is geschoten in zijn been niet in zijn ballen.

popje
5 februari 2019 09:14

Gaat Daan toch raak schieten bij Zoe

popje
6 februari 2019 14:25

Was dit nu de Wintercliff van gtst de dood van Hein die bijna Janine wurgde???