GTSTCourant - Shanti Vening

SPOILERS 5 T/M 8 APRIL

by GTSTCourant

Maandag 5 april

Nina wil Bing sparen als de kinderen mee willen doen aan de Meerdijkloop. Ilyas en Marwan hebben Daans horloge nog niet gerepareerd en vrezen dat ze hun huis uit moeten. Shanti geeft Daan een schop onder zijn kont.

Dinsdag 6 april

Shanti wordt overdonderd door Daans bekentenis en durft Rik niets te vertellen. Bing draaft door in zijn training voor de Meerdijkloop. Ludo’s opmerkelijke gedrag baart zowel Anton als Linda zorgen. Janine en Anton willen dat Ludo professionele hulp zoekt.

Woensdag 7 april

Janine vreest dat Ludo er slechter aan toe is dan hij beweert. Daan en Shanti staan tegenover elkaar na zijn bekentenis. Laura en Henk krijgen te maken met een onverwachte matchmaker. Billy eist aandacht van Richard.

Donderdag 8 april

Demi heeft de knoop doorgehakt en wil nu toch zelf voor haar baby gaan zorgen. Julian en Saskia weten alleen nog van niets, maar die situatie blijkt onhoudbaar. Janine heeft hulp nodig en licht Nina in over haar plan.


Lees ook:

19 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Vlinder
23 maart 2021 15:52

Zal me niks verbazen dat Shanti vreemd gaat met Daan en zwanger raakt van hem.

Moud
23 maart 2021 17:31
Antwoord op  Vlinder

Kan wel zo zijn, maar ik heb zo het vermoeden, dat Daan alleen met Shanti aanpapt, om z’n dochtertje Louise te kunnen zien.
Was ook al afgelopen dagen te zien. Daan speelt met de gevoelens van Shanti, omdat hij heel goed weet dat Shanti, Louise maar moeilijk kan missen of afstand van haar kan nemen.

Vlinder
26 maart 2021 13:40
Antwoord op  Moud

Toch denk ik dat het gebeurd en verzwijgt dit tegen Rik ze doet alsof het van hem is. Billy zal wel dit in Shanti in praten dat ze moet doen alsof het kind van Rik is.

Gerit
23 maart 2021 20:32
Antwoord op  Vlinder

Gtst heeft daar wel voordeel mee omdat hun in het echt leven een setje zijn mogen de dus intieme scènes doen

North
23 maart 2021 21:11
Antwoord op  Gerit

Een hele tijd terug hadden ze in het echt aan gegeven dat ze niks wouden met elkaar in de serie. Dan lijkt het me sterk dat het dan toch gebeurt..

Moud
24 maart 2021 09:25
Antwoord op  North

Klopt, North. Dit hebben ze samen vertelt in een interview, dat ze in GTST geen relatie willen.

Ik zie dat dus ook niet snel gebeuren.

Juize
24 maart 2021 12:59
Antwoord op  North

Ze zijn de acteur en actrice, niet de schrijvers.
Uiteindelijk hebben ze helemaal niks te zeggen over de verhaallijnen en de richting die de personages op gaan. Ze hebben alleen de kans een suggestie voor een verhaallijn te doen, maar dit is meestal al voor lange tijd vooruit gepland

Moud
24 maart 2021 20:50
Antwoord op  Juize

Dorien en Bertrie hebben hun relatie op Valentijnsdag 14-02-2020 bekend gemaakt. Dus al ruim één jaar.
Kan mij niet voorstellen dat verhaallijnen al één jaar van te voren geschreven zijn laat staan bekend bij de actrices en acteurs.

Ook denk ik dat de schrijvers best openstaan voor eventuele ideeën of aanpassingen mits onderbouwd én in goed overleg met actrices en acteurs.
Je wilt ook dat je cast tevreden is en met plezier zijn of haar rol speelt.

North
25 maart 2021 12:12
Antwoord op  Moud

Ben het helemaal met je eens! Acteurs etc hebben echt wel wat te zeggen als het om verhaallijnen gaat.. Ik weet niet of jullie die droom van Lucas nog kunnen herinneren? Dat hij Noud kuste, Ruud kwam er in het echt zelf mee om dat te doen.

Juize
29 maart 2021 11:07
Antwoord op  North

En dan gaat het toch gebeuren, in de maand trailer van april is te zien dat ze voor het eerst zoenen, maar dat was ook wel een beetje te verwachten

North
29 maart 2021 12:14
Antwoord op  Juize

Daan zoent shanti, en ik denk vast niet dat ze er in mee gaat. Maargoed je weet het nooit met gtst.

A.G.
6 april 2021 12:23
Antwoord op  Juize

Helemaal waar wat je schrijft Huize.

A.G.
6 april 2021 12:25
Antwoord op  A.G.

Ik bedoel je naam Juize ipv huize, nadeel van de automatische woordenboek van google

LV
26 maart 2021 02:46

Ik ben die demi inmiddels nu wel echt beu aan het worden.

Moud
26 maart 2021 12:57
Antwoord op  LV

Met je eens. Dan wil ze het kindje houden en dan weer niet.
Maar ik krijg wel de indruk dat Demi het moeilijk heeft met hoe Julian en Saskia ermee omgaan. Is ook niet erg handig als je ouders ieder een andere mening hebben. Dan nog het gedoe met die vriendinnen.
Voor zo’n jong meisje is dat wel erg lastig allemaal.

Linda
27 maart 2021 21:34
Antwoord op  LV

Ik denk dat Demi een goede achterban mist. Haar ouders denken allebei een andere kant uit. Merel is enthousiast, maar Steef wordt steeds meer teruggetrokken. Pesten op school. Waarom zegt Saskia niet: ‘Meis, alles komt goed, de baby komt in een gezin vol liefde en we gaan allemaal helpen!’ In plaats van steeds ‘Het is jouw kindje hé, we helpen wel, maar het is jouw kindje hé…’ Sta gewoon achter je dochter en werk samen als gezin. Dat zouden de makers juist moeten laten zien, want tienermoederschap komt nog vaak voor en het zou goed zijn als dat eens stabiel… Lees meer »

rene
2 april 2021 11:42
Antwoord op  LV

Eigenlijk ik ook steeds meer, het duurt te lang en die lange stiltes steeds van haar als mensen met haar praten.
Ja dat doen de schrijvers, maar ze is nu gewoon een heel vervelend plaatje om naar te kijken en ik wil steeds doorspoelen als ze al in beeld lijkt te komen.

Edd
26 maart 2021 12:45

Wat een ongelofelijk slecht verhaal over dat horloge! Ik ben erg benieuwd naar de nieuwe manier van filmen.

North
26 maart 2021 21:36
Antwoord op  Edd

Die is echt rot..