GTSTCourant - Billy de Palma

SPOILERS 5 T/M 8 JULI

by GTSTCourant

Maandag 5 juli

Linda maakt kennis met de nieuwe huisarts. Billy komt erachter dat Richard weer iets voor haar verbergt. Als Demi babyspullen gaat kopen, staat ze plotseling oog in oog met de pleegouders van Tom.

Dinsdag 6 juli

Lukt het Richard om Billy te overtuigen van zijn liefde voor haar? Shanti organiseert een tarotavond en krijgt een onverwachte voorspelling. JoJo heeft haar eerste grote optreden met DJ Douglas. Zal dit haar doorbraak worden?

Woensdag 7 juli

Demi is het wachten beu en wil haar zoontje zo snel mogelijk bij zich hebben. De tarotlezing heeft diepe indruk gemaakt op Shanti die de voorspelling maar niet los kan laten.

Donderdag 8 juli: CLIFFHANGER

JoJo en Ilyas vinden de tijd rijp om samen te gaan wonen, maar hun toekomstplannen dreigen in duigen te vallen. Ludo en Richard weten niet dat Billy met haar rug tegen de muur staat.


Lees ook:

20 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Josh
23 juni 2021 00:48

Wie denken jullie dat good gaat?

Vlinder
23 juni 2021 09:57
Antwoord op  Josh

Ik denk Richard!

Tiffy
23 juni 2021 10:33
Antwoord op  Josh

Er gaat helemaal niemand dood

sylvia
23 juni 2021 12:16
Antwoord op  Josh

Shanti

Josh
24 juni 2021 00:11
Antwoord op  sylvia

Jaa ik denk ook sjanti

Jeroen
23 juni 2021 11:39

Ik heb nog altijd het idee dat Shanti en Rick voor de baby van Demi gaan zorgen. Dat lost meteen het ruimte gebrek en baby gebrek op.
Of Laura wil ineens wel samenwonen.

Vlinder
23 juni 2021 15:52
Antwoord op  Jeroen

Nee ik denk niet dat Shanti en Rik voor het kind van Demi gaat zorgen. Demi wilt haar Tom terug en zal gewoon bij familie verduin komen te wonen.

Gre
24 juni 2021 13:11
Antwoord op  Jeroen

Ik denk dat ze toch zwanger raakt van Rick en die vind het niet leuk

Ria
23 juni 2021 15:50

Denk ook dat Shanti en Rik voor Tom gaan zorgen zodat Demi kan kan blijven zien . Richard gaat er denk ik niet uit. Wel zal Billy hem een enorme hak gaan zetten dat verwacht ik wel

Moud
23 juni 2021 17:42
Antwoord op  Ria

Ik geloof echt niet dat Rik en Shanti voor de kleine Tom gaan zorgen. Daar is Demi te stellig voor om haar kindje terug te krijgen.
Bovendien kan ik mij niet voorstellen dat je
je eigen kind van vlees en bloed, wordt opgevoed door/of bij de buren. Telkens die confrontatie lijkt mij erg pijnlijk voor Demi.

Billy neemt wraak op Richard in de cliffhanger, blijkbaar gebeurd er in aanloop naar de cliffhanger nog iets tussen Billy en Richard, die bij Billy de stoppen doen doorslaan.

Leny Renericken
23 juni 2021 15:56

Waar is de huishoudster Lydia opeens gebleven?

Moud
23 juni 2021 19:35
Antwoord op  Leny Renericken

Volgens mij heb ik Janine horen zeggen, dat ze Lydia verlof had / heeft gegeven.

Tinus
24 juni 2021 11:37

Ik hoop dat ze allemaal dood gaan ,wat een k.t serie geworden er gebeurt helemaal niks meer.

Dani
24 juni 2021 21:16
Antwoord op  Tinus

Er zit een rode knop op je afstandsbediening als je het helemaal niks meer vind. Er gebeurd genoeg maar wat verwacht je dan? UFO’s?

Linda
25 juni 2021 19:33
Antwoord op  Tinus

Dan ga je wat anders doen in plaats van hier te etteren. Of je schrijft een normale reactie en je gedraagt je, of je klikt op dat kruisje rechtsbovenin op je scherm.

Matteo
25 juni 2021 19:51
Antwoord op  Tinus

Ik kijk nog wel met plezier naar GTST als jij er geen plezier aan beleeft ,zet hem dan gewoon op een andere zender,dat werkt veel beter dan erover klagen op een fansite.

CT
8 juli 2021 21:01
Antwoord op  Tinus

nou dan kijk je toch niet meer, als het niet leuk vind.
het is geen kt serie het is een hele goede serie, beter dan kt zooi die er voor en er na uitzeden of op andere zenders.

Zebje
1 juli 2021 01:47

Ik denk dat Marwan wordt neergestoken door een hulpje van Nanda. Of misschien per ongeluk Iljas in plaats van Marwan. En ik ben vooral benieuwd wat er gaat gebeuren met Ludo. Hopen dat hij Billy in t nieuwe seizoen alsnog pakt nu er een addertje onder t gras blijkt. En ben benieuwd wie ze raakt , Richard of toch Leon.

Kim
1 juli 2021 12:13

Demi gaat met de kleine bij Rick en Shanti wonen. Ilyas overleefd de aanslag die namens Nanda gedaan word en zo word alles weer koek en ei tussen Marwan en Ilyas.
Billy vertrekt maar laat een rommeltje achter waardoor het oorlog word/blijft tussen Richard en Ludo.

zodiak
7 juli 2021 18:16

billy is gevlucht in een privé jet die baardaap gaat er achteraan tja en dan wie weet.