Spoilers 5 t/m 9 november 2018

Maandag 5 november 2018
Q heeft een leuk maar lastig uitvoerbaar idee voor Lana’s verjaardag. Laura helpt Zoë, maar met tegenzin. En dus loopt het mis. Wanneer Janine Marieke betrekt bij de research voor haar boek, valt er een gewonde. JoJo weet Nina te verrassen met haar creativiteit.

Dinsdag 6 november 2018
Aysen komt oog in oog te staan met Billy de Palma die haar totaal niet vertrouwt. Aysen begeeft zich in het hol van de leeuw en moet zich door kritische vragen heen worstelen. In het begin is Nina heel blij met haar babyshower, tot ze op sabotage stuit. Kimberly wordt verrast, maar ook teleurgesteld door Noud.

Woensdag 7 november 2018
JoJo krijgt te maken met racistisch gedrag. Lucas heeft zichzelf niet in de hand wanneer hij Flo met een andere man ziet. Lana’s verjaardag dreigt in het water te vallen. Mark kan de aftakeling van Marieke niet aan.

Donderdag 8 november 2018
Het moet Zoë’s grote dag worden maar er dienen zich meerdere problemen aan. Eduard heeft een kostbaar erfstuk voor Daan. Wanneer Rover in een opwelling begint te zoenen, is de dame in kwestie dolblij.

Vrijdag 9 november 2018
Als Daan een blauwtje loopt, moet hij zijn fantasie aanspreken voor een oplossing. Noud stelt Kimberly zwaar teleur. Aysen maakt een grote inschattingsfout bij haar undercoverwerk. Nina krijgt slecht nieuws.



21 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Yoshi
24 oktober 2018 15:20

gaat Flo ook net zo snel uit de serie als Carlos? Ik begin me behoorlijk te irriteren aan dat duurzame geneuzel.
Lucas en Flo die even gaan bepalen hoe Anton en Linda moeten leven…

Deze verhaallijn is net zo irritant als toen met Lovetree

Celine Le Blanc
24 oktober 2018 22:52
Antwoord op  Yoshi

Met Lovetree?? Jij gaat terug in de tijd zeg! Maar ik heb de oplossing voor je hoor: gewoon niet kijken!!

Yoshi
25 oktober 2018 17:50
Antwoord op  Celine Le Blanc

Zeker lang terug! Dat geneuzel tussen Dorothea en Charlie ging maar door.

Nee hoor, want andere verhaallijnen zijn wel prima. Céline!

Je boy Robert
29 oktober 2018 00:48
Antwoord op  Yoshi

Vergeet al dat kutgezeik om dat tyfusbankje niet. Dat moest ook veels te lang duren

Joanne
24 oktober 2018 17:15

Ze proberen real life topics weer te geven in GTST maar het komt soms zo geforceerd over dat het net van die opgevoerde school toneelstukjes lijken.. vooral dat met Flo. Wel jammer.

Moud
25 oktober 2018 07:52
Antwoord op  Joanne

Vergeet Lucas niet in deze verhaallijn.

Het is goed dat men aandacht heeft voor het milieu en de gevolgen van de opwarming van de aarde. Maar men kan het ook overdrijven. Maar dat is niet alleen in GTST zo, ook in de “echte wereld” slaat men door, teveel willen in (te) korte tijd. Over de kosten die op de burger afkomen/moeten gaan opbrengen, zullen we het maar niet hebben.

nicky
24 oktober 2018 21:41

zoe grote dag de dag dat ze gaat trouwen met daan denk ik

Konijn
27 oktober 2018 20:08

Zou leuk zijn als Noud&Nina weer bij elkaar komen, Noud heeft er weer zin in. Dan ga ik weer fulltime kijken ?

Sapph
29 oktober 2018 15:10
Antwoord op  Konijn

Noud gaat eruit, let maar op (:

Konijn
29 oktober 2018 16:09
Antwoord op  Sapph

Bron? 😉

Patriciaa
29 oktober 2018 20:52
Antwoord op  Konijn

Dat is her en der al beschreven ook in de media volgens mij.

Konijn
29 oktober 2018 21:05
Antwoord op  Patriciaa

Er gaan ook al drie jaar geruchten dat Ludo en Janine ermee stoppen

Sapph
29 oktober 2018 23:15
Antwoord op  Konijn

@konijn
Dat is wat ik denk ? lol

nicky
29 oktober 2018 21:45
Antwoord op  Sapph

ik denk dat het zo gaat lopen dat noud en kimberley uitelkaar zijne nd at hij nina terug wilt maar nina kiest en blijft bij bing en dat noud dan ervoor kiest om meerdijk te verlaten

Frjpaels
30 oktober 2018 11:27

Q word gerecast!

Adriaan
30 oktober 2018 12:20
Antwoord op  Frjpaels

Gaat hij veranderen van personage?

GTST-je
31 oktober 2018 15:40

Oké ik weet dat Marieke ziek is, maar die opmerking tegen Jojo ging veel te ver.

peter
1 november 2018 14:49

Gtst wordt steeds meer een kinderserie met die jonge goedkope acteurs en kinderachtige verhaallijnen. So boring

rodena
2 november 2018 13:11
Antwoord op  peter

Typ hier je rben het volkomen met je eens….heb de laatste maanden niet meer gekeken en ik heb niets gemist …

Vlinder
2 november 2018 08:07

Dat slechte nieuws is natuurlijk dat Bing nog niet thuis is en op het punt staat te gaan bevallen Amir helpt haar met de bevalling.

Mirthe
2 november 2018 13:14
Antwoord op  Vlinder

haha nope, het slechte nieuws dat Nina krijgt is dat Noud het heeft uitgemaakt met Kimberly omdat hij nog van Nina houdt