Spoilers 5 t/m 9 juni

MA 5/6
Sjoerd helpt Bram van zijn zwemangst af. Tot grote vreugde van Rikki. Maxime liegt als Janine wil weten of ze Bill leuk vindt. Bill heeft dubbel pech. Rover voelt zich verraden door zijn vader.

DI 6/6
Sjoerd gaat op de vuist als hij hoort wat Aysen heeft gedaan. Ludo zoekt een baan, maar zijn verleden zit hem daarbij in de weg. Felix ontdekt dat Lucas een heel belangrijke beslissing voor hem heft achtergehouden.

WO 7/6
Bing is het slachtoffer van een wraakactie: Boks wordt kort en klein geslagen. Maar door wie? Er zijn beveiligingsbeelden. Rik twijfelt of hij zijn undercoveractie vol kan blijven houden. Nina vraagt Aysen om hulp.

DO 8/6
Noud krijgt een verontrustend bericht van Becky. Hij wil meteen helpen. Rik wordt veiligheidshalve voor een onmogelijke keuze gesteld. Felix en Lucas merken dat het dansen tussen hen in staat.

VR 9/6
Maxime ziet een kans om Ludo én om Bill te helpen, maar dan moeten de twee kemphanen wel een deal willen sluiten. Noud krijgt hulp bij het checken van de betrouwbaarheid van Becky. Rover verknoeit een deal.



21 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Peter
23 mei 2017 11:13

ik hoop wel dat er een grote wederopstanding van Ludo komt

Ludo strikes bac
23 mei 2017 15:21
Antwoord op  Peter

inderdaad. dat hij niet voor iemand gaat werken ofzo, bah! dat Ludo zo diep gevallen is en vanaf nul moet beginnen is gaaf… benut die kans om Ludo weer hard en meedogenloos en assertief te maken. laat hem zich weer kei en keihard opwerken naar de top, koste wat het kost.

Flapperdeflap
29 mei 2017 21:42
Antwoord op  Ludo strikes bac

Ach, ik vind Ludo op de fiets en Ludo die een pastasaus staat te koken best leuk. Ik hoop dat ze het rekken en nieet dat hij volgende maand alles weer terug heeft. Dat zoup as ongeloofwaardig zijn.

dre
23 mei 2017 14:31

Saaie spoilers

Zebje
23 mei 2017 23:16

hmm Sjors en Lana komen ook niet in de spoilers voor. Zint zij op wraak op Bing en Nina misschien?
Ik hoop dat Ludo Bill helemaal klein krijgt en een nieuw Sanders Inc. opricht en z’n huis weer terugkrijgt.

nicky
23 mei 2017 23:39
Antwoord op  Zebje

gebeurd als je leest dat bing sjors steunt ook al beschuldigt sjors nina dat zij martine vermoord heeft
nina is er niet blij mee dat bing sjors steunt

Flapperdeflap
23 mei 2017 23:30

Ik hoop inderdaad dat ze deze kans met Ludo goed benutten. Heeft zoveel mogelijkheden. Als hij binnen no-time zijn bedrijf en huis weer terug heeft dan is hij weer terug bij af. Hij heeft al jaren geen echt boeiende verhaallijn meer. Hij zit er maar wat bij.

Cleo
24 mei 2017 10:27
Antwoord op  Flapperdeflap

Ben ik niet met je eens..ludo.zit er nooit zomaar bij. Dat zie ik eerder bij lucas, sjors en zelfs bing op t moment. Sam is ook beter af bij nieuwe tijden als.studente fotografie. Ik ben blij dat martine weg is.Het verhaal werd te ongeloofwaardig.en dat blijkt alweer vanwege de sprong uit de heli
Natuurlijk.is ze niet dood. Ik verheug me er juist op dat ludo.alles weer op poten terug krijgt en ook op de nieuwe boef die bij rik op bezoek kwam..dat gaat nog spannend worden.

Gerard
24 mei 2017 08:29

Het klopt niet Nina wilde Martine beletten om in de heli te stappen ze ging toch en ook Nina in de heli is er niks gebeurt Martine zei:doe de groeten aan je vader en sprong uit de heli.Nina heeft haar niet tegengehouden het is een in scene gezet vluchtgedrag van Martine.

nicky
24 mei 2017 15:09
Antwoord op  Gerard

idd de piloot ging zelfs lager en langzamer vliegen dat zegt ook al genoeg die is onderwater op gehaalt door een duikboot

Smile
25 mei 2017 09:31
Antwoord op  nicky

OpgehaalD !!

Josef
31 mei 2017 09:59
Antwoord op  Gerard

Martine is kansloos en heeft niks gewonnen

Gerard
24 mei 2017 08:32

Maxime was super gisteren tegen Bill in de Rozenboom hi heeft nu Sanders Inc wat een loser

Gerard
27 mei 2017 15:42

Sanders MC is niks meer waard Bing en Ludo zijn failliet het treft Bing het ergste de aanslag van Martine op zijn leven en hij heeft niks meer.
En bij Sanders inc gaat hetzelfde gebeuren. Martine heeft daar ook een clausule ingebouwd als Bill het terug aan Ludo wil verkopen is het ook niks meer waard!
Martine heeft gewonnen van Ludo en Bing.

René Meijer
31 mei 2017 00:54
Antwoord op  Gerard

Als je hebt gewonnen waarom vlucht je dan. Dat is niet winnen. Ludo heeft toch het laatste woord het is niet hierbij al afgelopen. We weten allemaal dat Martine niet dood is. Ludo is wel zijn geld kwijt maar geld komt en gaat en vooral in gtst. Hoe vaak heeft hij dat niet meegemaakt. Daarbij Ludo is nog steeds staande hij leeft en heeft gewoon soort van gewonnen. Hij is nog bij zijn familie. De verliezer is hier Martine die is gevlucht en ongelukkig en ziet Sjors en Lana niet meer. Plus ze word gezocht door de politie en blijvend… Lees meer »

Gerard
29 mei 2017 21:02

Volgens mij kan Bing weer zien en speelt hij een spelletje want alle ziekte gaan altijd over in gtst dus ook de blindheid van Bing

Uhuh
30 mei 2017 20:13
Antwoord op  Gerard

Sterker nog, Bing is nooit blind geweest 😉 Dus… ooh, spoilers! :p

Gerard 1
1 juni 2017 13:18

Ludo was ooit blind en verlamd, en ineens kon die weer zien en lopen
Charlie heeft ook in een rolstoel gezeten, zelfde geldt voor Robert, die is door Laura door een spiegel geduwd en zat ook in een rolstoel en later kon die weer lopen.. Anita is niet gestorven vanwege haar HIV maar door auto ongeluk. Nina die weer kan lopen etc

Gerard
5 juni 2017 08:58
Antwoord op  Gerard 1

Over de donornier van Maxime aan Ludo hoor je ook niks meer in gtst?
En de nieuwe lever van Teddy?

Nasi
6 juni 2017 01:57

Ik denk dat ludo noch Martine hebben verloren….martine zegt wel dat het bedrijf in Rusland van haar is… maar is dat wel de werkelijkheid… wordt ze niet in de waan gehouden… door een 3de persoon…. waar niemand nog vanaf weet…. ludo krijgt zijm vermogen door 1 of miracle weer terug…. en zal een gedegen concurrent worden van de die mistrieuze 3 de persoon… die uiteindelijk met het geld van Martine en ludo er vandoor gaat… en hij/zij zal onopgemerkt Bing er voor gaan gebruiken in de 1ste instantie….. we zullen zien wat er tijdens de zomervakantie in de app te… Lees meer »

Gerard