GTSTCourant - Jojo Abrams

SPOILERS 6 T/M 9 SEPTEMBER

by GTSTCourant

Maandag 6 september

Ludo en Janine voelen zich in het nauw gedreven wanneer Dorien de politie wil inschakelen. Shanti komt in contact met een oude jeugdliefde. Demi kan zich moeilijk concentreren op haar school. En wat is er met Tom aan de hand?

Dinsdag 7 september

Marwan krijgt een tip over de identiteit van de mogelijke dader en wil wraak nemen. Demi twijfelt of ze haar school wel moet afmaken. Ilyas vecht in het ziekenhuis voor zijn leven en JoJo houdt zich groot in het ziekenhuis.

Woensdag 8 september

Shanti heeft een afspraakje met haar jeugdliefde Dries en is op van de zenuwen. Linda wil graag intiem zijn met Anton, maar dat gaat niet vanzelf. Saskia maakt zich zorgen over het huishoudboekje van de Verduyntjes.

Donderdag 9 september

Larissa is de pineut als Richard afleiding zoekt van zijn liefdesverdriet om Billy. Anton is niet te spreken over de manier waarop Roman met zijn patiënten omgaat. Janine voelt zich schuldig en doet Ludo een voorstel.


Lees ook:

18 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Joemie
25 augustus 2021 07:40

Dries Roelvink doet ook alles voor aandacht

Moud
25 augustus 2021 09:37
Antwoord op  Joemie

De jeugdliefde Dries van Shanti, is dat echt Dries Roelvink? Dat meen je toch niet echt serieus. ☹️😤

Heeft hij ook z’n gele zwembroek meegenomen 😁.

North
1 september 2021 17:03
Antwoord op  Moud

Het is niet Dries Roelvink.. 😑

Joop
25 augustus 2021 15:02

Wie is Dorien en wie is Larissa?

North
25 augustus 2021 15:30
Antwoord op  Joop

Larissa is volgens mij die assistente die daar werkt in het veilinghuis. En Dorien zal wel een nieuwe zijn.

Meerdijkertje
25 augustus 2021 15:31
Antwoord op  Joop

Larissa is de assistent van Billy en Richard, eind vorig seizoen nieuw en gespeeld door Shaneequa Thelissen

Francisca
1 september 2021 12:47
Antwoord op  Joop

Dorien is de vrouw van leon

Johanna
2 september 2021 08:35
Antwoord op  Joop

Dorien is / was de vrouw van Leon.

Melanie pruimers
25 augustus 2021 21:11

Leuk we kunnen weer naar al het spannende kijken

Geiz
25 augustus 2021 21:33

Dorien is de vriendin/ vrouw van Leon (die dus waarschijnlijk dood is)

S.
26 augustus 2021 15:29

Welke acteur gaat Dries nou spelen? Het is nergens te vinden en ben heel benieuwd.

Moud
27 augustus 2021 10:22
Antwoord op  S.

Ik begrijp uit de reactie van @Joemi (1ste reactie) dat Dries, Dries Roelvink is. Ik weet niet of dat een grapje is. Maar voor mij hoeft het niet.

Ook ik vind er ook geen informatie over, dus maar even afwachten.

Nicole
31 augustus 2021 12:22
Antwoord op  Moud

Nee joh dat is niet dries roelvink. Ik kijk vooruit op videoland en heb dries al gezien

Moud
1 september 2021 12:36
Antwoord op  Nicole

@Nicole, gelukkig.

Dank voor je info.

Anoniem
28 augustus 2021 20:43

Everon doet mee met WIDM

S.
2 september 2021 15:18

Die Dries is er gelukkig ook alweer uit 🙂

Bonnie
7 september 2021 19:18

Waarom hebben ze het in de uitzending van 7 sept erover dat de steekpartij in CS. Beetje vreemd want CS is volgens mij het bedrijf van Nina

Edd
8 september 2021 11:14
Antwoord op  Bonnie

Daar hebben ze het niet over. CS zit blijkbaar tegenover de Buurtsuper en heeft wel bruikbare camerabeelden.