Spoilers 7 t/m 11 mei 2018

MA 7/5
Nina heeft een prijzige verrassing voor Farah. Kimberly komt met allerlei smoezen, omdat ze het met Noud niet over de weggegooide brief wil hebben. Sjoerd is vastbesloten om Aysen weer voor zich te winnen. Rik denkt dat Zoë zijn hulp goed kan gebruiken.

DI 8/5
Loes is er niet van gediend dat Aysen haar stiekeme plan verstoort, maar Aysen geeft niet zomaar op. Laura wil opheldering als Noud gewond is. Zoë heeft er moeite mee als Rik avances maakt, toch heeft ze zelf ook gevoelens.

WO 9/5
Anton besluit dat hij zijn baan terug wil en maakt daar werk van. Bing is het niet eens met een leugen van Loes, maar moet er noodgedwongen in mee. Laura krijgt mooie woorden te horen van ex-collega’s.

DO 10/5
Noud doet bij Aysen een goed woordje voor Sjoerd. De Paleis-bewoners zien hun bemoeizuchtige logee het liefst vandaag nog vertrekken. Sjors haalt Farah op voor een vrijgezellenavond. Bing doet hetzelfde met Amir.

VR 11/5
De dag van de bruiloft begint al vroeg: er wordt omgekleed, een boeket gehaald, trouwgeloften geoefend en een feestlocatie versierd. En Amir wordt de deur uitgestuurd, want het zien van de bruid brengt ongeluk.



46 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Edith
24 april 2018 16:32

Wanneer komt de ontknoping over die hele jan maas nou eens,,, duurt nu wel erg lang,,
Nog even en ik haak af…. Word veel te lang dradig zo,,,, als je 1 maand niet kijkt mis je niks.
Het is niet meer wat het is geweest

Evert
24 april 2018 23:25
Antwoord op  Edith

Als iedereen nou eens afhaakt tot de moordenaar van Jan Maes bekend wordt gemaakt ?

Mousy
25 april 2018 12:25
Antwoord op  Evert

Evert, ik denk er niet aan om te stoppen met kijken. Maar ja, ik klaag ook niet.

Ik weet wat de definitie van een soap is. Zou je (en anderen) ook eens moeten opzoeken.
Bovendien kijk ik ook naar soaps op buitenlandse TV zenders en bij die soaps duren verhaallijnen ook vrij lang, ook een heel uitzendseizoen.

Angie
28 april 2018 00:23
Antwoord op  Edith

Precies! Is geen reet meer aan zo. Langdradig gedoe. Bahhh

Zebje
24 april 2018 16:52

Ik denk binnenkort. Als Lana terugkomt. Ik denk dat er een dode gaat vallen op het tweede huwelijk [ ze waren eigenlijk al getrouwd in Afghanistan ] van Amir en Farah. En dan komt Lana terug als t goed is.

nicky
24 april 2018 17:15
Antwoord op  Zebje

ja of het huwelijk van sjoerd en aysen die zie ik ook wel doorgaan want sjoerd wil haar terug

Pinkeltje
24 april 2018 17:21

Het is echt weer erg slecht tegenwoordig .
Rik en Aysen die als burgers een Politie onderzoek mogen uitvoeren Terwijl 1 beide werken niet bij de politie.

2: Aysen was een week geleden nog opgepakt ivb met vermoeijlijken van het het onderzoek.

Stanley die alleen maar oneliners als tekst krijgt.
Loes die Nina iets gaat aandoen uit jaloezie (Amy en Wiet gingen voor)

en krijgen we nu weer een ramphuwelijk als cliffhanger?

nicky
24 april 2018 17:24
Antwoord op  Pinkeltje

vind ik ook al zo raar dat aysen dat mag uitvoeren bij zoe in haar onbewuste en geen agent erbij ik denk dat ook dat loes nina wat aan gaat doen toch triest dat ze niks anders kunnen verzinnen wat zal loes gaan doen de een wilde haar neerschieten en de ander wilde nina laten verbranden

Karin
2 mei 2018 17:20
Antwoord op  nicky

Ze wil Nina vergiftigen

Chess
28 april 2018 00:19
Antwoord op  Pinkeltje

Vermoeilijken?? Hahahaha t is BEmoeilijken!

Langdradig
24 april 2018 18:38

13 juli is de zomerstop,, we gaan toch niet 11 weken Door met dit langdradige verhaal.
Hoop dat de clif iets anders wordt dan de ontmaskering van de moordenaar van Jan

Andrea
28 april 2018 00:17
Antwoord op  Langdradig

Vind t nu al veels te lang duren deze verhaallijn. Wordt hoog tijd dat de ontknoping komt en nieuw verhaal.

Vlinder
24 april 2018 18:38

Ik vind de actrice die Fara speelt echt de mooiste vrouw in GTST. Vind ik dan he.

Victoria
24 april 2018 20:30
Antwoord op  Vlinder

Ik vind Caroline de Bruijn veel mooier, zeker voor haar leeftijd.

Vlinder
24 april 2018 21:03
Antwoord op  Victoria

Caroline de Bruijn spuit botox om jong uit te zien, dus nee dat vind ik dus echt niet mooi. Smaken verschillen:)

Iris
25 april 2018 09:47
Antwoord op  Vlinder

Ik vind Caroline ook prachtig, ook al gebruikt ze botox. Bij haar is het mooi gedaan, bij Linda de Mol vind ik het bv niet mooi

Damian
24 april 2018 22:17
Antwoord op  Victoria

Britt Scholte is veel knapper

Flapperdeflap
24 april 2018 18:40

Ik vraag me af of Amir het woord “Ja!” zijn mond uit gaat krijgen. Ik vermoed nog steeds dat hij zich op het moment supreme toch beseft dat zijn gevoelens voor Sjors te diep zitten en het niet kan.

Pinkeltje
25 april 2018 00:13
Antwoord op  Flapperdeflap

leuk net als Milan vroeger voor Sjors

PFZ
25 april 2018 11:02

Zoë wilt dus gaan ontsnappen, maar lukt haar dit of denkt ze aan de gevolgen wat Rik verteld heeft??? En ik denk dat er wat gaat gebeuren op de bruiloft van Amir en Farah (11 mei) Aangezien het ongeluk brengt als Amir, Farah in haar jurk ziet staan. Zullen ze daar iets mee bedoelen??? Misschien komt Lana dan terug in de week van 14 t/m 18 mei en weten we EINDELIJK (hoop ik) wie het gedaan heeft… Dan nog +/- 8 weken tot zomerstop..?!

Victoria
25 april 2018 12:18
Antwoord op  PFZ

Dat er iets gebeurt op de bruiloft is wel zo goed als zeker. Geen één GTST bruiloft gaat zoals die behoort te gaan.

Yoshi
25 april 2018 14:58
Antwoord op  Victoria

Farah krijgt denk een hartaanval net als toen met Roos. Lana komt terug voor die begrafenis. Ze kent Farah dan weliswaar niet, maar wel om Amir te steunen.

Ikke
25 april 2018 19:45
Antwoord op  PFZ

Zomerstop over 12 weken ,,,, 13 juli laatste aflevering

Edd
2 mei 2018 18:48
Antwoord op  PFZ

Ik ben bang dat, mocht Lana daadwerkelijk terug komen, de ontknoping nog wel gerekt wordt tot de zomerstop….

nicky
26 april 2018 10:35

ben benieuwd wanneer rover weer te zien is

Kenny
26 april 2018 14:03
Antwoord op  nicky

Hij heeft opnamens gehad met nola en die opnamens komen ergens in de clifhanger terug

Ygone
26 april 2018 20:16
Antwoord op  Kenny

Hoe weet je dit?

Kenny Lilipaly
29 april 2018 12:45
Antwoord op  Ygone

Op de instagram van het meisje die nola speelt ze had een foto geplaats waar op ze aan het spelen was en daar onder schreef ze #buddyvedder

PFZ
1 mei 2018 12:02
Antwoord op  Kenny Lilipaly

Waar vind je die? Als ik google, is de pagina verlopen

Hallo
1 mei 2018 16:20
Antwoord op  Kenny Lilipaly

Is van eerdere opname

Vlinder
27 april 2018 18:17

Jammer hoor ik vond Loes echt een aanwinst in het begin, zo’n leuke vrouw maar helaas werd haar personage minder leuk, zij is zeker weten de dader van de moord op Jan Maes, kan niet anders. Loes is gek op Bing en doet alles voor hem zelfs Jan Maes vermoorden voor hem, Loes is de dader gewoon kan niet anders, zij heeft Jan Maes vermoord uit verliefdheid voor Bing, zij is gek/in de war.

Angie
28 april 2018 00:08
Antwoord op  Vlinder

Vind haar helemaal geen aanwinst. Irriteer me dood aan dat mens

Damian
28 april 2018 18:56
Antwoord op  Angie

Groot gelijk ik ook

Melanie
30 april 2018 17:50
Antwoord op  Damian

Vind der ook niks meer aan!

Vlinder
27 april 2018 20:37

Jette gaat met pensioen en gaat stoppen met GTST na de zomer cliffhanger denk ik, ze gaat met Stanley mee en hun leven lang en gelukkig.

Erik
28 april 2018 19:14

Hopelijk gaat jette er niet uit hoop ik.zei hoord in gtst

Noppes
30 april 2018 10:11

OMG Noud zal toch niet dood zijn gevallen Door die duw die Kim hem gaf in de badkamer?

Kenny Lilipaly
30 april 2018 15:37
Antwoord op  Noppes

Nee hoor als je de spoiler goed heb gelezen zie je dat hij de dinsdag en de donderdag van de zelfde week gewoon in de spoilers terecht komt

PFZ
1 mei 2018 12:34

Spannend

PFZ
1 mei 2018 12:36

Noud is gevallen en wordt wakker in het ziekenhuis. Rover komt terug? Dit was ergens te zien op insta? Zal Farah dood gaan en komt Lana daar speciaal voor terug????

Kenny Lilipaly
1 mei 2018 14:35
Antwoord op  PFZ

Ik denk van niet want toen farah in meerdijk kwam was lana allang weg

Misha
3 mei 2018 00:58
Antwoord op  Kenny Lilipaly

Klopt, maar Lana is wel gek op Amir dus zo raar zou het niet zijn.

maurice
4 mei 2018 10:31
Antwoord op  Kenny Lilipaly

farah sterft op haar huwelijks dag,val van balkon

Jops
4 mei 2018 10:54
Antwoord op  maurice

Is dat zo?

Karin
5 mei 2018 18:17

Farah valt, omdat ze niet gewend is om op hoge hakken te lopen. Hierbij komt ze verkeerd terecht en moet ze met spoed naar het ziekenhuis. Ik denk dat zij daar overlijd.

Anobiem
10 mei 2018 11:00
Antwoord op  Karin

Klopt