GTSTCourant - Billy de Palma

SPOILERS 8 T/M 11 MAART

by GTSTCourant

Maandag 8 maart

Nina schrikt van Bings hevige fantoompijn. Henk wordt betutteld door Lydia. Janine wil Richard niet zakelijk maar persoonlijk raken. Richard krijgt antwoord van Billy op een belangrijke vraag.


Dinsdag 9 maart

Demi wordt uitgedaagd om te bewijzen dat ze voor een kind kan zorgen. Bing is het zat hoe Nina hem behandelt. Rik en Shanti nodigen Daan niet uit voor Louises verjaardag.


Woensdag 10 maart

Ludo en Richard horen dat ze moeten getuigen tegen Valentijn. Janines wraakactie jegens Richard gaat een nieuwe fase in als ze de zwakke plek gevonden heeft. Rik staat voor een dilemma als Daan voor de deur staat tijdens Louises verjaardag. Laat hij zijn broer binnen?


Donderdag 11 maart

Billy wil dat haar dochter getuige is op haar huwelijk, zelfs al brengt dat Shanti in een lastig parket met Rik. JoJo schrikt als ze denkt dat Ilyas nu al wil samenwonen. Daan wil Nina’s hulp om Louise terug te krijgen.


Lees ook:

14 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Suus
23 februari 2021 21:21

Heel fijn dit: Janines wraakactie. Goede zet van de schrijvers! Ben benieuwd! Zal misschien met de ex van Richard te maken hebben?

Chrissie
23 februari 2021 22:16
Antwoord op  Suus

Wie is de ex van Richard

Moud
25 februari 2021 18:22
Antwoord op  Chrissie

Wat bedoel je, wie het personage speelt?

Miranda
28 februari 2021 23:05
Antwoord op  Moud

Romi monthero

zz
3 maart 2021 09:00
Antwoord op  Chrissie

Indra van Kalkhoven ik denk dat ze nog getrouwd is met Richard zal niet leuk worden voor Billy

Lala
24 februari 2021 13:17
Antwoord op  Suus

Of met Richards jeugd

Julia
23 februari 2021 21:38

Hopelijk helpt Nina Daan om Louise terug te krijgen.

Linda
25 februari 2021 20:40

Als Richard en Billy inderdaad gaan trouwen kan dit wel eens wederom een bewogen bruiloft gaan worden als je bedenkt dat Ludo ze allebei dood wil hebben..
Lijkt mij spannend te gaan worden de komende tijd.

Vlinder
25 februari 2021 20:49

Misschien komt er wel een aanslag op de Bruiloft van Richard en Billy dat hun het dan niet gaan overleven. Ludo krijgt natuurlijk weer de schuld maar heeft de aanslag niet gepleegd maar een andere vijand van Richard en Billy.

Sonja
25 februari 2021 21:18

Hoop echt dat het Daan lukt zijn dochter terug te krijgen, lekkere broer die Rik😡

Meerdijkfan
25 februari 2021 22:59
Antwoord op  Sonja

Ik vind de verhaallijn die Daan nu heeft echt goed! En hij speelt het heel mooi!

Chenilla
2 maart 2021 12:48
Antwoord op  Sonja

Dat zou fijn zijn .dat wat Billy heeft geflikt word niet meer over gepraat of uit gezocht . Beetje slap verhaal

Edd
25 februari 2021 21:30

Ik hoop niet dat het weeeeer een drama bruiloft, daar moeten ze echt mee kappen. Verder kijk ik de laatste tijd weer graag en regelmatig naar GTST. En wil ik er voor pleiten dat Alex een vaste rol krijgt 🙂

1978
26 februari 2021 00:37
Antwoord op  Edd

Alex vind ik inderdaad ook altijd prettig om naar te kijken. Prettig in de zin van goede acteur.