Spoilers 8 t/m 12 april 2019

Maandag 8 april
Amir voelt zich machteloos na het ongeluk en moet door Bing op het juiste spoor worden gezet. Lana haalt zich allerlei doemscenario’s in haar hoofd. JoJo is helemaal niet blij met alle aandacht die Rover aan Romy geeft.

Dinsdag 9 april
Linda en Anton lijken af te stevenen op een regelrechte vechtscheiding. Nina vindt Amirs gedrag verdacht, maar Sjors heeft er wel een verklaring voor. Daan schrikt van zijn eigen acties. Laura voelt een speciale band met Louise.

Woensdag 10 april
Tussen Shanti en Billy blijkt het een en ander te spelen. Anton schakelt de politie in als hij zijn zin niet krijgt. Laura probeert haar Louise-plan aan Daan te slijten. Tiffy moet bemiddelen tussen Lucas en Flo.

Donderdag 11 april
Ludo wil een schilderij op een veiling kopen en is verrast als hij ontdekt wie zijn concurrent is. Janine voelt zich ongemakkelijk als Rob achter haar ware gevoelens probeert te komen. Anton weet Shanti op te vrolijken.

Vrijdag 12 april
Lana licht JoJo in als ze ziet hoe Rover zich uitslooft voor Romy. Rob stookt in een relatie. Amir denkt een fijne verrassing geregeld te hebben voor Sjors, maar het loopt anders. Nina en Sjors maken zich zorgen over Bing.



13 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Anoniem
26 maart 2019 17:30

Rob ziet Janine wel zitten zeker.

Peggy
26 maart 2019 18:04
Antwoord op  Anoniem

Rob werkt voor Billy, hij ziet haar niet zitten.

pop
27 maart 2019 09:06
Antwoord op  Peggy

Ja, dat denk ik ook. Rob moet van Billy problemen tussen Luda en Janine veroorzaken. Janine zeker onder hypnose losweken van Ludo.

Joemie
28 maart 2019 07:55
Antwoord op  pop

Het viel mij inderdaad ook op. Altijd bij de hypnose zien we het begin en dan letterlijk het einde. Wat er tussenin zit en Janine niets meer van weet dat zien we niet.. ik dacht al dat Rob de broer van Hein zou zijn..

Shir
28 maart 2019 17:41
Antwoord op  Joemie

Inderdaad

Sandro
6 april 2019 23:52
Antwoord op  Shir

Rob is In werkelijkheid Victor Couwenberg. Toen Victor dood ging door zijn experiment met de hersenstimulator, bleek hij niet echt dood te zijn.
In het mortuarium van het Beatrix zielenhuis zijn ze erachter gekomen. De Patholoog was lid van een genootschap van wetenschappers, die ook aan de slag zijn gegaan met hersenstimulatie. Ze hebben Victor Couwenberg in leven gelaten, en na jaren werd hij wakker. Zonder enige herrinering aan zijn leven als Victor Couwenberg gaat hij nu door het leven als Rob In Meerdijk.

A.G.
9 april 2019 15:36
Antwoord op  Sandro

Victor Couwenberg was een arts in onderweg naar morgen en niet in gtst.

Konijn
27 maart 2019 09:48

Billy gaat proberen Ludo&Janine uit elkaar te krijgen. Rob werkt voor haar, Billy bewerkt Ludo.

GTST-je
2 april 2019 21:35

Ben ik de eninge die Linda vervelend nu, met die belachelijke scheidingseisen. Het huis is van Anton. Ze zie ook dat ze het geld van zijn kleinkinderen wil, dat gaat toch te ver. Ik weet ook dat Anton niet onschuldig is, maar kom op zeg.

Mark
8 april 2019 22:57
Antwoord op  GTST-je

Dit is echt weer de oude Linda. Heerlijk toch?

Geiz
2 april 2019 23:42

Nee Linda vind ik juist top zo! Eindelijk weer een beetje haar egocentrische en vileine ware aard van vroeger die naar voren komt!

anononiem
3 april 2019 17:54

ik versta dus echt totaal niet wat billy aan de telefoon zegt op het einde van de aflevering van woensdag.

Ienemientje
5 april 2019 14:16
Antwoord op  anononiem

Ik heb het ook 100 keer opnieuw geluisterd, volgens mij zegt ze iets over dat madonna schilderij. Dat ze erop wil bieden