Spoilers 8 t/m 12 oktober 2018

Maandag 8 oktober
Janine verzwijgt een belangrijke gebeurtenis voor Marieke. Mark en Kimberly komen in conflict. Hij irriteert zich aan haar bemoeizuchtige gedrag. Op haar beurt vindt Kimberly Mark wanstaltig. Carlos krijgt afschuwelijk nieuws te horen en geeft zichzelf hiervan de schuld.

Dinsdag 9 oktober
Carlos confronteert Bing met zijn oneerlijke actie. Flo snapt niets van de afhoudende Lucas. Zoë zet haar vriendin aan het denken met haar pleidooi voor de ware liefde. Daan heeft een plan en zoekt daarvoor een meisje.

Woensdag 10 oktober
Als Kimberly ruzie zoekt met Rover, begrijpt hij precies waarom dit is en dringt hij zich extra aan haar op. Lucas krijgt meer lol in het duurzame feestje. Sjors geeft Bing goede raad, maar of hij dit op zal volgen?

Donderdag 11 oktober
Mark spreekt Marieke flink aan als zij een foutje maakt. Dit maakt heel wat bij haar los. Zoë komt zichzelf tegen als ze te ver gaat met Daan. Kimberly doet een bekentenis bij Noud en snapt niets van zijn afwijzing.

Vrijdag 12 oktober
Amir heeft maar een doel: hij wil Sjors terug. Janine wordt geconfronteerd met een angstaanjagend, maar reëel toekomstbeeld. Carlos wordt aan het denken gezet over het opvoeden van andermans kinderen. Wil hij dit wel?



31 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Dennis
25 september 2018 20:28

De personages Daan, Carlos, Flo hadden echt achterwegen kunnen blijven

Ernst
26 september 2018 00:26
Antwoord op  Dennis

Wat had jij dan voorgespeld?

Celine
26 september 2018 08:54
Antwoord op  Dennis

Het is achterwege, zonder n. En jouw reactie had ook achterwege kunnen blijven, betweter!

Iris
26 september 2018 08:59
Antwoord op  Dennis

Mee eens. Daan vind ik nog wel oké, maar vooral die Flo voegt niks toe.

Laura
26 september 2018 11:12
Antwoord op  Dennis

Geef het een kans

Victoria
26 september 2018 13:58
Antwoord op  Dennis

Idd allemaal even nutteloos.

Cyril
2 oktober 2018 14:11
Antwoord op  Dennis

Eens, totaal geen toegevoegde waarde!

Vlinder
26 september 2018 11:52

Nina en Noud worden denk ik weer verliefd.

nicky
26 september 2018 22:27

ik zou het niet erg vinden als nina snel dr geheugen terug heeft en dat het niet zo word uitgemolken net als bij jan meas

Moud
27 september 2018 08:17
Antwoord op  nicky

@Nicky, je wens zal binnenkort vervult worden.

Zebje
26 september 2018 23:28

Noud gaat de serie verlaten. En Nina weet niet eens meer wie Noud is. Dus dat gaat niet gebeuren.[ dat ze weer verliefd worden ]

Moud
27 september 2018 08:16
Antwoord op  Zebje

@Zebje, Nina krijgt op zeer korte termijn haar herinneringen / geheugen weer terug. Meer kan ik niet zeggen / ga ik niet verklappen.

Sapphire
27 september 2018 13:46
Antwoord op  Zebje

@Zebje Welke bron?

Cindy
29 september 2018 09:42
Antwoord op  Sapphire

Videoland..

Sapphire
27 september 2018 13:45

Iemand al iets gehoord over de Meerdijk app of kan die al van de telefoon verwijderd worden? :/

lauri
27 september 2018 18:22

Ik las dat er een nieuwe leader is zonder noud en zonder carlos! goede hoop dat Nina weer bij bing komt.

Dennis
27 september 2018 20:09

nieuwe leader met een donker meisje op de plek van Ruud Feldkamp!
Joey Ferre ook weg.

Ruud Veldkamp stopt!!!!

Gtstje
27 september 2018 21:15
Antwoord op  Dennis

Zou het niet kunnen dat Ruud Feltkamp op Flexwet moet en dat hij daarom even uit de generiek gehaald is om binnen een halfjaar terug te komen. ?

Gerit
27 september 2018 23:31
Antwoord op  Dennis

Joey had vandaag nog opnames zag ik op zijn Instagram

Bieb
4 oktober 2018 00:57
Antwoord op  Dennis

Als je beter op let op de leader zie je Noud schuin achter Kimberley op de foto in de leader.

Tomas
28 september 2018 20:08

Wat Nina doet kan eigenlijk gewoon niet.

Daisy
29 september 2018 08:06

Door de komst van Daar is Alex er ook opeens niet meer.

Edd
1 oktober 2018 11:06
Antwoord op  Daisy

Ik mis Alex! Echt jammer dat ze van hem geen vast karakter gemaakt hebben.

Ikke
29 september 2018 12:44

Nina krijgt haar geheugen terug ,,
Bing komt er achter dat ze haar geheugen weer terug heeft als ze op bezoek gaat bij Nola
Bing ziet dan aan haar dat ze dr geheugen terug heeft, en confronteerde haar daar mee.
Dan is het afgelopen en is het weekend. Dus dit gebeurd allemaal komende vrijdag..
Bron is videoland,,,,

Pipo
29 september 2018 12:47

Klopt ikke,,, ik heb het ook al gezien , ze wil voor iedereen verborgen houden dat ze haar geheugen terug heeft,, alleen Nout weet het,
Maar Bing ziet het aan haar reactie op Nolan, ,
Ben benieuwd hoe het maandag verder gaat op videoland,,,

nicky
2 oktober 2018 10:04
Antwoord op  Pipo

wat ik gelezen heb bing en nina belanden in bed maandag 8 oktober 2018. Bing heeft door dat Nina geen geheugenverlies meer heeft. Ze zoenen en gaan met elkaar naar bed. Nina videochat de volgende dag ook met haar ouders. Ze zegt tegen Bing dat ze nog wat moet doen. Ze heeft afgesproken met Carlos in de Rozenboom. Ze vertelt dat ze haar geheugen terug heeft. Ook dat ze met Bing naar bed is geweest en dat het fijn was. Carlos is er niet blij mee. Nina zegt dat ze niet vergeten is wat Carlos en zij hadden. Later als… Lees meer »

PFZ
1 oktober 2018 17:44

Al die reactie s hieronder over nieuwe leader? Noud uit gtst? Waar lezen/zien jullie dat?

Nina krijgt haar geheugen terug, flashbacks door aysen en zoë. noud moet zn mond houden v Nina. Nina langs bij Bing omdat ze Nola wilt zien, daar ziet Bing dat ze Nola herinnert… spannend!!!!

Karin
5 oktober 2018 09:22

Ik vond nooit dat Bing en Nina samen paste ik hoop eigenlijk op Nina en Noud weer !!

Vlinder
5 oktober 2018 14:04

Ik denk dat Amir en Nina naar elkaar gaan toe groeien door die baby en verliefd worden. Sjors en Bing passen altijd al bij elkaar alleen door Inge gespeeld dan.

PFZ
5 oktober 2018 22:52
Antwoord op  Vlinder

Dat zou wel een mooie leuke oplossing zijn voor iedereen, Carlos EXIT! hihi

Pluis
10 oktober 2018 15:51

Ik heb gehoord dat Marieke donderdag 11 oktober besluit dat ze euthanasie wil.