Spoilers 8 t/m 12 mei

Ma 8/5
Job is enthousiast over een camperreis door Europa, Anna niet. Sjoerd, Rover en Kimberly openen thuisrestaurant ‘De Gouden Gieter’. Nina wil grip op Sjors houden en haar gebruiken om de aanslag op Bing op te lossen.

DI 9/5
Maxime breekt in en komt daardoor in een benaderde situatie terecht. Noud krijgt klappen. Felix heeft eerst ruzie met Lucas en daarna met Bing. Janine besluit zelf een onderzoek te starten naar de aanslag op Bing.

WO 10/5
Anna verstopt een brief voor Nina en Kimberly. Anton ontdekt de plannen van Anna en denkt daar het zijne van. Job mag er, wat betreft Anna, absoluut niet achter komen wat deze plannen precies behelzen.

DO 11/5
Rik wordt verrast door een opdringerige oude kennis uit de gevangenis. Bing heeft direct geen goed gevoel bij deze man. Lucas denkt weg te komen met een leugentje om bestwil. Job en Aysen zakken samen door.

VR 12/5
Na smeekbedes mag Nina in Ludo’s cel. Ze treft een obsessieve man aan. Janines zoektocht levert informatie over de scherpschutter op. En ook al moet ze ervoor naar het buitenland, ze is vastbesloten om Ludo vrij te pleiten.



55 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
JOOPBOSMAN
25 april 2017 11:09

nice

Iris
25 april 2017 11:45

‘Janines zoektocht levert informatie over de scherpschutter op. En ook al moet ze ervoor naar het buitenland, ze is vastbesloten om Ludo vrij te pleiten.’

Zou dit de buitenlandse reis van dit seizoen worden?

Dennis
26 april 2017 21:49
Antwoord op  Iris

Ik denk het wel. Ik hoop dat Maxime mee gaat. Caroline en Marjolein hebben veel chemie samen.

Iris
25 april 2017 11:47

‘Janines zoektocht levert informatie over de scherpschutter op. En ook al moet ze ervoor naar het buitenland, ze is vastbesloten om Ludo vrij te pleiten.’

Zou dit de buitenlandse reis van dit seizoen worden? sowieso zij komt weer in de problemen.

Hanneke
25 april 2017 11:49

Zou die obsessieve man Hein zijn?

Boks4
25 april 2017 14:02
Antwoord op  Hanneke

Dacht ik ook al gelijk aan hoop niet dat die engerd terug komt

Victoria
25 april 2017 17:23
Antwoord op  Hanneke

Nee ze bedoelen Ludo zelf

nicky
25 april 2017 13:41

job en aysen zakken door ojee dat kan niet goed gaan denk dat in in bed belanden

Peter
25 april 2017 13:46

Als Janine iets overkomt, dan pleegt Ludo zelfmoord, maar niet eerder dat hij Hafkamp voorgoed heeft afgerekend. Ludo kan niet leven zonder Janine.

Vlinder
25 april 2017 16:34

Pff gaat weer ellende worden tussen Job en Anna. Job gaat natuurlijk vreemd met Aysen en dan is Anna ook nog eens zwanger, zal zij haar kindje weghalen als ze te horen krijgt dat Job vreemd gegaan is met Aysen?

Zebje
25 april 2017 22:37

Misschien is Hein wel die opdringerige man van 11 mei aflevering. En deze hele week wordt Martine niet genoemd. Zou ze ook in de bak zitten?

GTSTCourant
26 april 2017 00:37

Onzinnige reacties over Caroline de Bruijn/Janine worden direct verwijderd. Graag hier inhoudelijk reageren!

Grietje
26 april 2017 14:24
Antwoord op  GTSTCourant

Ja verwijder aub onzinnige reacties over de fam.Sanders. Zij moeten blijven.

Rosie
26 april 2017 03:44

Ik hoop dat Janine en Ludo samen GTST verlaten. Hopelijk volgt Nina daarna ook. Ik ben de Sanders naar al die jaren wel zat!! Tijd voor een nieuwe familie. Wat GTST echt nodig heeft, is een nieuwe schurk? Dat heeft Martine nu wel duidelijk gemaakt. Zij maakt GTST echt spannend. Ludo is zo eentonig karakter aan het worden. Niet eens een schurk meer te noemen. Oftewel slechterik!

Peter
26 april 2017 04:30
Antwoord op  Rosie

mond spoelen, zo praat je niet over held Ludo

julia
26 april 2017 09:39
Antwoord op  Rosie

Ja inderdaad tis meer Familie Sanders en anderen.. gaat meer om hen dan om de anderen

julia
28 april 2017 12:46
Antwoord op  Rosie

Helemaal mee eens.. top

Anoniempje
26 april 2017 16:40

Met Rosie en Julia, totaal met jullie oneens.
Als het niet bevalt met wat jullie te zien krijgen, er zit een zap- en uitknop op de afstandsbediening. 😉

De Sandertjes horen gewoon bij GTST.

julia
28 april 2017 12:46
Antwoord op  Anoniempje

Het interesseert me totaal niet of jij het niet eens met ons bent, het is mijn mening en daar mee uit en waag het niet om mij nog weer te citeren, zo kinderachtig dit. De Sandertjes mogen van mij uit de serie, want zo is het echt te langdradig….. Julia

Ja ja
30 april 2017 13:28
Antwoord op  julia

Zon kansloze reactie van jou Julia . Ze mogen reageren op wat en wie ze willen daar is dit forum voor. En al die minnetjes bij je reactie zeggen genoeg Hahaha. Boe Julia en de Sanders horen in gtst die gaan niet weg dus dream on Julia.

Rosie
3 mei 2017 02:51
Antwoord op  Anoniempje

Dat mag toch! Je hoeft het toch niet met mij eens te zijn. Ieder zijn mening! Ik mag toch wel mijn mening geven dat ik de “Sanders” zat ben en liever heb dat ze er uit gaan.

Rebe
27 april 2017 11:03

Door Ludo Sanders bestaat gtst nog en de hele Sanders familie erbij. Wat dacht je daarvan. Domme reacties onderin. Meest spannende verhaallijnen zijn tevens van de Sanders familie. Met Ludo kan je altijd alle kanten op. En Martine haha laat me niet lachen. Ze is helemaal niet spannend ze doet geen ene moer. Ik vond haar vroeger net iets beter dan nu. Martine is toch weg binnen 1 tot 1,5 jaar, zoals toen. Eindigt toch slecht af voor haar. Gevangenis in of word nog tegrazen genomen door Ludo of iemand anders.

nicky
27 april 2017 13:20

anna gaat denk ik als ik het lees terug naar dubai aangezien job nog geen kinderen wilt en van zn vrijheid geniet zegt ze niet dat ze zwanger is tegen hem en gaat naar haar ouders terug

Dominique
27 april 2017 15:40

ik moet eerlijk bekennen dat ik de terugkeer en daarop volgende verhaallijn van martine een flinke domper vindt. het is allemaal zo kinderachtig en totaal niet interessant. en het haalt daarbij ook nog eens speeltijd weg van personages die naar mijn inziens veel leuker zijn.
Wat mij betreft mag dit snel op z’n einde lopen.

nicky
28 april 2017 01:06

wat ik me afvraag waar is noud eigenlijk

Gerard
1 mei 2017 13:53
Antwoord op  nicky

Op vakantie naar Robert in Frankrijk denk ik!