Spoilers 9 t/m 12 november

Maandag 9 november

Shanti gaat op zoek naar de perfecte trouwjurk. Ilyas probeert zijn vader van gedachten te laten veranderen. Nina stuit op Janines onbegrip. Richard beseft dat Janine hem te slim af is geweest. Janine speelt met haar leven.

Dinsdag 10 november

Judith raakt verstrikt in haar eigen leugens. Julian voelt zich begrensd door Saskia als hij van haar niet mag motorrijden. Janine speelt het spel bikkelhard om zo Nina te helpen. Richard palmt Lucas in: wat is hij van plan?

Woensdag 11 november

Demi krijgt te maken met onlinepesterijen. Saskia wil de perfecte ceremoniemeester zijn, maar Shanti stelt hoge eisen. Daan heeft geen zin om naar het vrijgezellenfeest van Rik te gaan. Ilyas probeert wanhopig te voorkomen dat Jojo zijn vader spreekt.

Donderdag 12 november

Rik baalt als Daan zijn getuige niet wil zijn. Judith smijt met Antons geld om een diner te organiseren. JoJo snapt er niets meer van: hoe serieus zijn de plannen van Ilyas?



18 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Wouter Rinders
29 oktober 2020 15:09

De kijkcijfers van gtst zijn weer flink aan het stijgen. De kijkcijfers lagen de afgelopen weken meestal rond de 850.000 kijkers. Zou dit door de spannende kermis aflevering komen?

Moud
29 oktober 2020 21:52
Antwoord op  Wouter Rinders

Niet alleen door die kermis aflevering, ik vind GTST op dit moment sowieso spannend met enkele mooie verhaallijnen.
Bijvoorbeeld, Richard die Janine onder schot houdt. Trapt Richard er in dat de schilderij een vervalsing is. Hoe gaat dit verder…!

Berend
30 oktober 2020 16:20
Antwoord op  Wouter Rinders

Het klopt dat de kijkcijfers flink aan het stijgen zijn. Elke dag kijken er meer dan 800.000 mensen naar gtst en meestal ligt dat getal nog hoger. Ik zou eigelijk wel willen weten hoeveel mensen er via videoland kijken. Ik kijk zelf wel via videoland en de meeste mensen die ik ken die gtst kijken kijken ook via videoland. Ik denk dat er meer mensen naar gtst kijken via videoland dan wij allemaal denken.

Bram schroef
30 oktober 2020 18:14
Antwoord op  Berend

Ik kijk ook via videoland. Ik wil namelijk nog niet op internet lezen wat er gebeurd. Daarom kijk ik vooruit.😀

Moud
30 oktober 2020 20:49
Antwoord op  Bram schroef

Haha, grapjas. Maar wel leuke reactie.

Gtstfan
29 oktober 2020 19:43

Bing gaat naar een revalidatiecentrum. Ik vermoed dat hij daar Ludo toevallig tegenkomt

iris
29 oktober 2020 20:19
Antwoord op  Gtstfan

lmfao dat zou echt geniaal zijn

Kenny
30 oktober 2020 15:22
Antwoord op  Gtstfan

Hoezo denk je dT

Henk
29 oktober 2020 23:36

Weer die verschrikkelijke Judith, wat een verschrikkelijk irritant personage is dat die helemaal niets toevoegt. Erg jammer want de overige verhaallijnen zijn erg sterk momenteel.

Meerdijkfan
30 oktober 2020 16:22
Antwoord op  Henk

Ik vind haar juist leuk! Ook een hele goede actrice!

Linda
30 oktober 2020 18:28
Antwoord op  Henk

Eens! Zo houterig. Ze speelt elke rol ook hetzelfde. Ze hoort meer thuis in een komedie, dan in een rol als psychopaat.

rene
31 oktober 2020 14:23
Antwoord op  Linda

Eens………… de rol had leuk kunnen zijn maar de actrice is gewoon echt echt slecht , zegt haar tekst gewoon op, haar emoties zijn ingestudeerd (je ziet haar denken voordat ze iets doet) , nee deze dame hoort in de eerste afleveringen van GTST thuis en niet nu want tussen echte acteurs valt het wel erg op dat ze niet kan acteren en daar hoef je zelf geen acteur voor te zijn om dat te zien en je daar aan te ergeren.

rene
1 november 2020 09:53
Antwoord op  Linda

Eens………… de rol had leuk kunnen zijn maar de actrice is gewoon echt echt slechtdame

Bert
10 november 2020 13:32
Antwoord op  Henk

Ben ik het dus helemaal met je eens. Zo’n zelfde soortbverhaallijn had je toe ook al met die schizofrene griet uit Skandinavië waar Amir en Sjors mee te maken kregen……

Vlinder
30 oktober 2020 13:56

Wat is Everon toch een top Acteur samen met Erik.

Gaby
1 november 2020 12:17
Antwoord op  Vlinder

Leuk

R N
6 november 2020 01:27

Ik vind wel dat de eerste seizoenen van GTST erg sterk zijn in hun verhaallijnen. Ook veelal realistisch

Franky
20 november 2020 00:19

Vroeger keek ik niet naar GTST, maar door mijn dochter ben aan de serie verslaaft. Dus kijken wij na alle afleveringen. Ik had iets mijn gedachten” dat Linda een verrassende bezoek krijgt van haar vader(haar echte vader Herman van Veen). Dat zal nog meer kijker aantrekken. Nog iets ” Shanti ontdekt dat haar vader nog leeft”.