Spoilers 9 t/m 13 maart 2020

Maandag 9 maart
Ludo schrikt als Janine een ingrijpend besluit neemt over haar gezondheid. De spanning loopt op tussen Saskia en Anton. Julian schrikt als zijn dochter hem betrapt op een leugen. Daan beseft dat hij zijn verjaardag met Rik wil vieren. Lukt het hem om hun beschadigde band te herstellen?

Dinsdag 10 maart
Lucas gooit zijn grote plannen om in verband met Janines toestand. Merel raakt steeds dieper in de problemen. Saskia overrompelt Julian met een manier om aan geld te komen. Amelie ontdekt iets dat haar woest maakt. Kan Valentijn de onverwachte actie van Henk verbloemen?

Woensdag 11 maart
Saskia flipt door Merels slechte nieuws. Opa Henk maakt Merel deelgenoot van zijn geheim. Valentijn moet het slim spelen om Amelie te stoppen. Sjors komt in het nauw als Nina haar chanteert. Zwicht ze hiervoor?

Donderdag 12 maart
Nina en Sjors vliegen elkaar in de haren. Nina overdondert Bing met een rigoreuze actie. Amir laat zich niet buitenspel zetten door Anton. Daan wil niet gekoppeld worden, maar wat is daar zijn reden voor?

Vrijdag 13 maart
Lucas en Tiffy worden verrast en moeten zich bewijzen tegenover hun vrienden en familie. Nina zoekt steun om haar actie te verantwoorden. Terwijl Sjors Bing probeert te kalmeren, brengt Amir haar in de problemen.



41 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Vlinder
26 februari 2020 12:57

Aangezien Anton ook ontslag heeft genomen denk ik dat hij een eigen dokterpraktijk begint Amir zal wel bij hem gaan werken en misschien ook wel Saskia erbij.

Moud
26 februari 2020 13:04
Antwoord op  Vlinder

@Vlinder, dat zou je inderdaad weleens gelijk in kunnen hebben. Zou dat ook wel erg leuk vinden.

Maar ik maak mij wel zorgen om Janine, blijkbaar was de uitslag van het MRT niet goed, als ik de spoiler van de maandag lees.

sten
6 maart 2020 09:07
Antwoord op  Moud

Janine heeft er genoeg van dan krijgt ze de uitslag van de CT scan de kanker is weg denk ik? want anders gaat ze dood en uit gtst.En Ludo koopt de oude villa terug samen met Janine,anders doe je zoiets niet.

Gtst fan
26 februari 2020 17:24
Antwoord op  Vlinder

Dat zat ik ook te denken. Een huisartsenpraktijk voor Amir en Anton! Lijkt mij idd ook een leuke wending.

En hoop dat de scheiding tussen Nina en Bing snel rond is. Dat huwelijk is toch niet keer te redden…en dar gedoe om de kinderen moet niet te lang gaan duren…

Jill
1 maart 2020 14:38
Antwoord op  Gtst fan

In t echte leven kan een scheiding wel jaren duren…. das een proces. Iedereen zeurt dat gtst niet meer echt is, blablabla…. En nu duurr t weer te lang. Niet persoonlijk bedoelt maar wanneer is het nou een keer goed?

Moud
2 maart 2020 21:06
Antwoord op  Jill

Ik vind dat gtst momenteel goed bezig is. Niet meer al te lang durende verhaallijnen. Al mag met de Verduyntjes ook wel eens duidelijk worden, waardoor zij in de huidige situatie (financiële) zijn terechtgekomen. Wel wordt is inmiddels duidelijk dat Merel veelvuldig gepest is op haar vorige school. Dat een scheiding z’n tijd nodig heeft, begrijp ik ook. Maar in het belang van de kinderen hoop ik toch dat het niet meer te lang duurt. Wat de uitkomst ook moge zijn. Men ziet wat het met kinderen doet, dan heb ik het over Nola’s gedrag op school. Dat is uitsluitend… Lees meer »

Johnny
27 februari 2020 15:01
Antwoord op  Vlinder

Het zou mij wel leuk lijken, en een beetje terugdenken aan de tijd van Dr. Simon met zijn eigen praktijk

sten
29 februari 2020 12:05
Antwoord op  Johnny

Simon Dekker de broer van Linda Dekker en oom van Sam en Rover Dekker toen was gtst nog leuk!

Iris
26 februari 2020 13:54

Ik denk ook dat de uitslag van de MRI niet goed is. En misschien wil ze haar borst toch laten amputeren en schrikt Ludo daar van. Ik kan me in ieder geval niet voorstellen dat ze dood gaat. Want zonder Erik en Caroline geen GTST meer.

Vlinder
26 februari 2020 14:00
Antwoord op  Iris

Zou best kunnen dat een borst van Janine geamputeerd word dit gebeurd helaas ook in het echte leven. Schrijvers van GTST willen toch ook naar het echte leven gaan.

sten
29 februari 2020 12:08
Antwoord op  Vlinder

Is niet echt hoor!! fictief net als alles in gtst

Moud
29 februari 2020 15:36
Antwoord op  sten

@sten, je gaat mij toch niet vertellen dat in het echte leven geen borst wordt geamputeerd bij vrouwen met borstkanker. De schrijvers van gtst willen graag met hun verhaallijnen korter bij de normale maatschappij / burger / kijker staan. Daar hoort ook deze verschrikkelijke ziekte met alle gevolgen bij. Ook dat de familie Verduyn weinig te makken heeft is dagelijkse realiteit. Ook de overgangs perikelen van Linda, er zijn genoeg vrouwen met vervelende klachten. Linda is Linda, om het wat te overdrijven, (lachwekkend) maar desondanks valt er als vrouw niet altijd om te lachen ? Deze 3 voorbeelden zijn in… Lees meer »

sten
6 maart 2020 09:09
Antwoord op  Moud

Is net echt he!!

sten
6 maart 2020 09:50
Antwoord op  Moud

@Moud heb ook 3 voorbeelden Ludo heeft een niertransplantatie gehad en een donornier van zijn zus Maxime.Bing is blind geweest en er gebeurde ook een wonder.3 In gtst gaan alle ziektes over en je wordt weer gezond, hoe dat kan weet ik niet.

Moud
6 maart 2020 17:35
Antwoord op  sten

Tja @sten, hoe zou dat nu nou toch komen. ?

Edd
26 februari 2020 15:37
Antwoord op  Iris

Ik denk dat ze op zoek gaat naar alternatieve geneeswijzen en Ludo daarvan schrikt.

Iris
26 februari 2020 16:29
Antwoord op  Edd

Ja dat zou inderdaad ook nog kunnen! Of ze wil niet meer behandeld worden, want die MRI wilde ze eigenlijk ook niet doen.

Gtst fan
26 februari 2020 17:27
Antwoord op  Edd

Dat lijkt mij niet…met alternatieve geneeswijzen gaat ze het niet overleven…en dat zal uiteindelijk wel gebeuren. Aangezien ze Janine echt niet uit de serie zullen schrijven.

sten
6 maart 2020 09:10
Antwoord op  Edd

Ik denk dat het weer goed is, ze ziet er ook niet echt ziek uit in gtst….

Moud
6 maart 2020 17:40
Antwoord op  sten

@sten, Janine ziet er niet ziek uit? Meen je dat nou? Dan zou ik toch nog maar eens goed kijken.

Of misschien wat oude afleveringen terug kijken, (toen ze nog niet ziek was) en vervolgens zoek de verschillen ?

sten
29 februari 2020 12:07
Antwoord op  Iris

Janine gaat dood en zo uit gtst en Ludo terug naar Italië met Nina einde gtst

Sandra
26 februari 2020 15:55

Sjors en Bing zijn elkaars grote liefde hun komen binnenkort weer bijelkaar let maar op, was ook vanuit de verte te voorspellen. Nina gaat kapot hiervan maar vind ook weer uiteindelijk haar liefde misschien Amir of toch Daan?

Moud
26 februari 2020 17:29
Antwoord op  Sandra

@Sandra, zou zo maar kunnen. Maar toch heeft Bing nog gevoelens voor Nina.
Gisteren in de aflevering, zag je hoe Bing de sjaal van Nina pakte, die ze vergeten had en tegen zijn gezicht drukte / er aan rook. Ook zag je toen hij Nina hoorde praten via babyfoon, dat hij bijna brak.

Sandra
26 februari 2020 17:48
Antwoord op  Moud

Dat Bing aan de sjaal rook van Nina was voor de daad met Sjors, gevoelens kan ineens omslaan als je met iemand anders intiem wordt in dit geval met Sjors laat staan dat het ook nog eens zijn ex geliefden is gevoelens kan terug komen en als ik het goed begreep was Sjors Bing zijn grote geliefde.

Moud
26 februari 2020 19:44
Antwoord op  Sandra

@Sandra, heb ik dan iets gemist?
Ik heb Bing & Sjors alleen heftig zien zoenen. Ik heb ze niet met elkaar naar bed zien gaan of liggen. Of moet ik dat erbij denken, dat “de daad” heeft plaatsgevonden.
Het klopt dat Sjors Bing’s grote liefde ? is gebleven, maar er is ook veel gebeurd afgelopen jaren.

Weet je, ik denk dat beiden op dat moment naar genegenheid zochten, die ze bij hun beiden partners niet vinden of krijgen. Een zwak moment, waar ze wellicht (ook) spijt van (kunnen) krijgen.

Kaasstengel
27 februari 2020 00:07

Na de aflevering van afgelopen dinsdag heb ik weer een beetje hoop.

catharina
27 februari 2020 18:12

Sjors en Bing heerlijk hun weer zo samen te zien het duurde even maar eindelijk zeg:)

Diana
28 februari 2020 10:24

Is die arts van Jeanine de broer van Hein? Vind hem veel weg hebben haha

Vlinder
28 februari 2020 10:49
Antwoord op  Diana

Hahaha ik dacht precies het zelfde.

sten
29 februari 2020 12:03

Amir moet eruit en Bing ook

Geiz
29 februari 2020 16:35

Haha dat zou wat zijn. Dat die arts de tweelingbroer is van Hein en wraak komt nemen op Janine. Maar dat kon alleen in de ‘oude’ goede tijden. Zal nu niet gebeuren aangezien ze de ‘nieuwe’ weg zijn ingeslagen.

Iris
2 maart 2020 08:17

Janine wil inderdaad borstamputatie dus ze zal het vast overleven. Ludo koopt z’n eerste huis terug en ze leven nog lang en gelukkig?

Kaasstengel
3 maart 2020 01:06

Wat vinden jullie van de maart trailer?

Moud
5 maart 2020 09:51
Antwoord op  Kaasstengel

Ik vind hem spannend. Er staat ons nog een en ander te wachten. Ben benieuwd.

Wesley Proost
3 maart 2020 11:22

Als ik zelf een beetje ga puzzelen denk ik dat het als het volgende zal gaan: Julian gaat uiteindelijk bij Boks werken voor Bing. Saskia word de assistent van de nieuwe praktijk van Anton en Amir. Het huwelijk van Amir en Sjors gaat ook ook over terwijl Sjors en Bing wat gaan krijgen. Nina krijgt de voogdij over de kinderen en word uiteindelijk weer verliefd op Daan. En voor Janine vrees ik het ergste. Ik denk zelf dat de komende zomercliffhanger zal gaan over haar overlijden aan de gevolgen van borstkanker.. ook al zullen ze niet verplicht eruit gaan. Als… Lees meer »

Vlinder
3 maart 2020 20:58

Als ik de spoilers van volgende week leest denk ik dat Sjors en Bing aankomende ‘vrijdag’ op Videoland veel verder gaan dan zoenen, hun hebben weer gevoelens voor elkaar en komen weer samen. Sjors gaat scheiden van Amir! Nina krijgt idd de voogdij en het huis en zal uiteindeijk verder gaan met Daan. Saskia zal uiteindelijk komen werken bij Anton en Amir Janine gaat haar borst amputeren ze gaat een moeilijke tijd krijgen. Julian gaat weer werken in de koning of idd misschien wel voor Bing. Amelie haar blik naar Ludo zegt al genoeg ik denk dat zij voor onrust… Lees meer »

Moud
4 maart 2020 17:39
Antwoord op  Vlinder

@Vlinder, ik heb die blik nog niet gezien, kijk niet vooruit, kan het dus mis hebben, maar ik denk eerder dat Amelie, niet direct aan amoureuze gevoelens richting Ludo heeft. Maar eerder omdat Amelie met iets illegaals bezig is, wat ook voor Ludo schadelijk kan zijn/worden. Ze is toch een duplicaat van Ludo’s schilderij aan het maken op verzoek van (geldzuchtige) Valentijn.
Schuldgevoelens van Amelie misschien?

Ik hoop echt niet dat Ludo, Janine gaat bedriegen, niet nu ze ziek is en Janine hem weer vertrouwt EN nodig heeft.

Kaasstengel
4 maart 2020 20:48
Antwoord op  Moud

En hoe denk jij dat het verder gaat tussen Nina, Bing en Daan?

Moud
6 maart 2020 07:38
Antwoord op  Kaasstengel

Ik zou het echt niet weten. In de trailer van maart zie je aan het eind dat Daan en Nina weer dichter bij elkaar komen en Nina Bing uit de woning zet.

Maar deze fragmenten zeggen mij vaak niet zo veel, omdat je het moet zien wat er voor en er na gebeurd. Soms zetten je dergelijke fragmenten je (mij) op het verkeerde been.

Dus afwachten maar.

Sandra
4 maart 2020 23:02

Sjors blijft Bing verdedigen dan haar huwelijk te redden dan kunnen wij het wel verder invullen:)

sten
6 maart 2020 09:03

Janine stopt met alles en daar schrikt Ludo van!! En dan krijgt ze de uitslag van de CT scan de kanker is helemaal verdwenen in haar borst. Lucas ze Tiffi aan de kant en wil er helemaal voor zijn mama zijn net een groot kind misselijke vent.
Amir komt er via Nina achter dat Sjors met Bing naar bed is geweest, maar dat was niet zo……alleen een kus dat is er geweest verder niks.