Vooruitkijken: dinsdag 10 mei 2017

Let op! Dit bericht bevat informatie over een vooruitgekeken aflevering van GTST.

Anna emigreert naar Dubai

Woensdag 10 mei belooft een emotionele dag te worden voor de fans van Anna Brandt: Anna verlaat Meerdijk. Om haar zwangerschap geheim te houden, besluit Anna om in het geheim te emigreren naar Dubai. Ze heeft afscheidsbrieven geschreven voor haar dierbaren.

Op het laatste moment komt Job achter Anna’s plannen en probeert haar tegen te houden. Anna verbreekt op brute wijze haar relatie met Job en vertrekt naar het vliegveld. Job weet echter niet dat Anna in haar verwachting is van zijn kind.

Update 10 mei: Barbara Sloesen verlaat GTST



23 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Vlinder
3 mei 2017 08:00

Hopelijk een flexwet, ik vind Anna een leuke personage.

Janet
3 mei 2017 12:28
Antwoord op  Vlinder

Wat is een flexwet? Ik hoop trouwens dat Anna terug komt.

Thomas
3 mei 2017 20:55
Antwoord op  Janet

De flexwet zorgt ervoor dat er enkele maanden tussen tijdelijke contracten moeten zitten, zodat mensen sneller een vast contract aangeboden krijgen van hun werkgever. Dit is niet anders bij GTST, maar omdat zij geen vaste contracten aanbieden in het belang van het verhaal moeten acteurs er af en toe een paar maanden uit, tot ze weer een nieuw contract kunnen krijgen. Dit gebeurt heel vaak, en is meestal de reden als een acteur een paar weken of maanden niet te zien is. In het geval van Anna betwijfel ik alleen of dit het geval is. Ik vermoed een echte exit,… Lees meer »

joopie
3 mei 2017 10:05

eindelijk !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

R Brinkman
3 mei 2017 10:09

ik hoop dat ze in gtst blijft zonde als ze er mee zou stoppen

jade
3 mei 2017 10:38

hopelijk een flexwet

Richard
3 mei 2017 10:40

Komen we wel achter als gtst een bericht er over plaatst.

Chantal
3 mei 2017 10:59

Komt vast ook in de verhaal lijn in app tevoorschijn

Isabella
3 mei 2017 11:11

Ik wind het heel jammer dat Anna weg gaat : vraag: als Anna bevallen is komt ze dan terug of niet

nicky
3 mei 2017 11:30

zal wel flex zijn ze gaat naar dubai job komt er achter dat ze zwanger is en gaat haar halen misschien word dat wel een buitenlands reis

Patricia
3 mei 2017 12:42

Hoop dat ze vertrekt, vind het personage niet zo leuk. En neem job mee. Verhaallijnen van deze twee vind ik echt vreselijk. Let op de verhaallijnen, geb het niet over het acteerwerk want dat kan ze wel!

Timo
3 mei 2017 20:55
Antwoord op  Patricia

Sorry hoor maar hou je commentaar maar gewoon voor je !

Mirjan
10 mei 2017 22:57
Antwoord op  Timo

Ja he ze is een goed actrice

Niek
3 mei 2017 16:24

Ik vind dat Martine dat sij
De bak in moet niet meer uit

Jay
3 mei 2017 21:00

Ze is nog niet eruit geweest voor de flexwet. Dus denk dat dit inderdaad voor de flexwet is

Jay
3 mei 2017 21:20
Antwoord op  Jay

En als ze echt gtst verlaat waarom gebruiken ze dit niet voor de cliffhanger. De cliffhanger die vast saai wordt

Ada
4 mei 2017 17:18
Antwoord op  Jay

Ik hoop het zo

Edd
3 mei 2017 22:08

Ik hoop dat ze te maken krijgt met een vervroegde flexwet, ik vind Anna echt een leuk personage. Wel vervelend, al die karakters die er voor een langere tijd uit moeten.

Ingrid
3 mei 2017 22:12

Hopelijk een flexwet. Anna mag niet weg gaan.

Karima
3 mei 2017 22:34

Ze is met opnames bezig voor Soof de serie… Zal daar ook zeker mee te maken hebben.

Dominique
3 mei 2017 22:37

dat maakt anna wel gelijk enorm achterbaks zeg. verhuizen naar het buitenland om te verbergen voor je vriend dat je zwanger bent.
weet ook niet wat ik er van moet denken. anna is nooit echt m’n favoriete personage geweest, maar barbara is wel echt één van de beste acteurs in de cast. niet zo van dat standaard toneelacteerwerk wat heel veel acteurs doen. dus wat dat betreft zou het wel jammer zijn om haar te zien vertrekken.