GTSTCourant - Anton Bouwhuis

ANTON EN LINDA SAMEN NAAR AMERIKA

by GTSTCourant

Donderdag 13 mei zijn Anton en Linda Bouwhuis voorlopig voor het laatst te zien in Meerdijk. De twee vertrekken samen naar Amerika om de bruiloft van Linda’s dochter Sam bij te wonen.

Linda zou aanvankelijk in haar eentje naar Amerika gaan, maar op de dag van haar vertrek verrast Anton zijn vrouw met de boodschap dat hij ook meegaat. Voor zijn huisartsenpraktijk heeft Anton een waarnemer gevonden. Het koppel blijft zes weken weg.

Een reden voor het vertrek van acteurs Joep Sertons en Babette van Veen uit Goede Tijden, Slechte Tijden is niet bekend. Het zou om een tijdelijk vertrek gaan, ook omdat Babette onlangs op Instagram plaatste dat ze aan het repeteren was voor de soap.


Lees ook:

10 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Moud
6 mei 2021 09:35

Zolang hun afwezigheid maar tijdelijk (6 weken) is, kan ik er wel mee leven.

Jeroen
6 mei 2021 10:17
Antwoord op  Moud

Denk dat ze vlak voor de zomer terug komen. Al dan niet met extra aanvulling.
Of dat er daar iets gebeurt dat ze daar nodig zijn

Linda
9 mei 2021 12:02
Antwoord op  Jeroen

Denk ook wel dat het samenhangt met de naderende zomerstop en ben ook erg nieuwsgierig wat er dit jaar gaat gebeuren…

rene
6 mei 2021 10:44

Laat ze in hemelsnaam wel in de serie blijven want NOG een familie die naar Amerika vertrekt kan ik niet aan hoor, heel Meerdijk woont in Amerika of Canada intussen.

Nici
6 mei 2021 14:58

Flexwet misschien?

Jolanda
6 mei 2021 15:04

Laat het AUB tijdelijk zijn!!!

Kennh
6 mei 2021 20:30

Ik denk (HELAAS) dat het niet tijdelijk is

Roel
7 mei 2021 10:35
Antwoord op  Kennh

Waarom denk je van niet?

Boudewijn van Z
7 mei 2021 00:16

Laat ze maar vertrekken.
Alle kinderen van deze twee zijn naar het buitenland gevlucht.en zijn allemaal gespeeld door bekende goede acteurs dus een recast werkt ook niet zoals eerder geprobeerd is bij Rover.

Prezzo
7 mei 2021 19:23

Gewoon er in laten blijven. Is het enige normale stel wat er “getrouwd”nog in zit. Linda hoort gewoon in GTST,