GTSTCourant - Bing Mauricius

Bing betrapt Nina en Daan in bed

De affaire van Nina en Daan is al weken het grootste schandaal van Meerdijk. Maar nu Nina toch voor Bing kiest, zijn haar vrijpartijtjes met Daan definitief voorbij. Daar laat laatstgenoemde het echter niet zomaar bij zitten…

Daan is uit op wraak als Nina hem duidelijk maakt dat ze niet meer verder met hem wil. Hij haalt haar over om nog één keer met hem te vrijen, zodat ze op een volwaardige manier ‘afscheid’ van elkaar kunnen nemen. Daan boekt een kamer in hotel De Rozenboom en lokt ook Bing naar diezelfde kamer via een berichtje met Nina’s telefoon. Net op het moment dat de twee met elkaar in bed liggen, komt Bing binnen. Oeps!



20 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Ankie
23 december 2019 10:20

Het zou echt een stuk verrassender zijn geweest als die affaire nou eens NIET uit zou zijn gekomen. Deze afloop kan zelfs een kleuter nog voorspellen

Flapperdeflap
23 december 2019 11:27

Tja.. het was te verwachten natuurlijk. We zullen nu wel weer een wel scheiden/niet scheiden drama verhaallijn krijgen. Ik vind het totaal oninteressant. De nieuwe familie vind ik nu al helemaal leuk! Ik ga me daarop concentreren.

Moud
23 december 2019 12:26

Niet echt netjes van Daan. Een echte vent neemt zijn verlies. Maar ja, dat is Daan niet, blijkt wel weer.

Alles bij alles, jammer deze afloop, had ook anders gekund.

Kaasstengel
23 december 2019 13:07

Ik zal mijn mening eens voor me houden. =3

Moud
23 december 2019 15:17
Antwoord op  Kaasstengel

? Haha, die weten we beiden toch! Maar toch grappig je reactie.

Julia
23 december 2019 15:26
Antwoord op  Moud

Heerlijk niet?
Nu hoop ik dat Bing wil scheiden van verwende prinses Nina

DeFan
28 december 2019 17:31
Antwoord op  Julia

Ik vond wel dat ze prachtige dijen had toen Daan haar op het aanrecht zette een weekje geleden, mooie meid, dat zeker!

Soepstengel
28 december 2019 17:30
Antwoord op  Kaasstengel

Hoe lan g ga je dat volhouden ? 😉

M1234
23 december 2019 13:11

Ik vond de eerste aflevering in de nieuwe stijl nu al een verbetering! Super leuk met Cas en Tamara, maar ook spannendere seksscènes, buitenopnames, de hond (na Balou van Roos en Stud van Nina hebben we lang geen huisdier meer gezien), wat meer humor en veel meer herkenbare dingen.

Dat Bing binnen zou komen lopen zag ik even niet aankomen, ik verwachtte eerder dat Daan het zou opnemen en dan Bing ermee zou confronteren. Nu al benieuwd naar morgen!!

Gladyd
23 december 2019 18:14

Belachlijkbing geef daan klappen en maak het uit met nina die niet luisteren wil de waarheid is hardgladys

Nisa
23 december 2019 21:33

Ik hoop niet dat dit het einde wordt van Daan en nina. Ik vind ze juist zo leuk samen!

Kaasstengel
24 december 2019 09:24
Antwoord op  Nisa

Ik hoop het ook niet maar na de aflevering van vandaag op Videoland ben ik bang van wel. Of iedereen moet Nina op een begeven moment uitkotsen.

Nisa
24 december 2019 10:20
Antwoord op  Kaasstengel

Inderdaad, na het bekijken van de aflevering van vandaag via videoland zie ik het sombere ook in?
Echt jammer, toch blijf ik ergens hoop houden.

Kees
4 januari 2020 20:38
Antwoord op  Nisa

Slut

CORRIE van Doorn
24 december 2019 21:21

Hehe weer iets wat je kan verwachten pff gek ervan, daarom kijk ik al jaren niet meer.

Patricia1978
24 december 2019 23:26
Antwoord op  CORRIE van Doorn

Maar wel op deze pagina rond snuffelen en weten waar het over gaat.?. Zo oninteressant vind je het dus??‍♀️

Betty
24 december 2019 23:40

Jammer, zonde maar helaas !!

Denn
25 december 2019 01:05

Eindelijk

Misha
26 december 2019 14:20

Kunnen we dan nu afscheid nemen van Bing & Nina? Die twee zijn wel uitgespeeld.

Vlinder
26 december 2019 14:35

Amir en Sjors gaan ook uitelkaar als ik hun zo zie.