GTSTCourant - Sjors Langeveld

Sjors en Bing komen nader tot elkaar

Oude liefde roest niet! Dat blijkt maar weer eens uit de komende afleveringen van GTST.

Bing en Sjors, die in het verleden met elkaar getrouwd waren, groeien steeds dichter naar elkaar toe. Zij staat hem bij in zijn moeilijke fase met Nina en andersom hij haar met alle perikelen rond Lana.

Tot groot verdriet van Sjors besluit Lana Meerdijk 25 februari te verlaten. Ze vindt haar troost niet bij Amir, maar bij Bing. En dat loopt iets anders dan gepland als de twee in het kantoor van Bing met elkaar beginnen te zoenen…Betekent dit een nieuwe start van Sjors en Bing?



31 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Remco
18 februari 2020 11:37

Amir ook eruit svp met z’n rare streken, altijd dat eeuwige gezeur dat zn vrouw niet naar hem luistert, hem niet serieus neemt.

riezz
18 februari 2020 11:43
Antwoord op  Remco

Ik vind hem ook een zeurende asielzoeker geworden en dat was toen hij een asielzoeker was dus niet zo ,dus waarom nu wel snap ik niet eigenlijk. Zo stereotype eigenlijk . Maar laat Bing en Sjors maar samenkomen (zat toch voor de 300ste keer in de verwachting ) en doe dan Amir maar met Nina, ze hebben tòch een kind samen. Maar het hele gedoe van Bing en Nina en de kinderen vat ik helemaal niet, Nola is niet van Bing dus wat heeft hij te zeggen over in ieder geval Nola, geen rechter, politie of wat dan ook zou… Lees meer »

Gtstfan
18 februari 2020 15:14
Antwoord op  riezz

Bing heeft Nola en Max officieel erkend en is heeft dus net als Nina het ouderlijk gezag over de kinderen…vandaar dat hij ze op lam eisen.

Sjors en Amir is eigenlijk al heel lang kommer en kwel…weinig geluk na hun huwelijk…dus zou het niet erg bonden als zij uit elkaar gaan. Amir is zonder Sjors ook veel leuker denk ik. Zie hem wel graag blijven.

F1986
19 februari 2020 00:08
Antwoord op  Gtstfan

Wat je hier zegt klo0t niet helemaal ik heb 2 kids met mijn vriend en hij heeft ze ook erkend maar dat betekent niet dat je dan automatisch rechten hebt over een kind die rechten moet je dan weer samen aanvragen via het O.M dit gaat gewoon online dus vandaar inprincipe heeft bing nog geen fluit te vertellen over de kids behalve over zijn eigen Zoon !!!

Muts
19 februari 2020 11:22
Antwoord op  riezz

Als bing de rechten over de kinderen ( dus ook nola) heeft en ze erkemd heeft als kinderen heeft bing net ziveel recht als nina ookal is bing niet de echte vader zo staat het wel op p
Papier

Moud
19 februari 2020 19:40
Antwoord op  Muts

@Muts, dat is toch precies wat @F1986 schrijft.

Kinderen erkennen wil niet automatisch zeggen dat je ook automatisch de rechten over ze hebt. Die rechten moet je als partners samen (dus apart van het erkennen) aanvragen.
Het kan natuurlijk zijn dat Bing en Nina dat destijds wel geregeld hebben, maar op dit moment is dat (mij) niet duidelijk.

Bing heeft wel over Manu alle rechten en zeggenschap, omdat Bing zijn biologische vader is.

Kim
22 februari 2020 16:53
Antwoord op  Moud

Klopt wat muts en moud zeggen. Mijn vriend en ik zijn niet getrouwd, maar bij zwangerschap heeft hij de ongeboren vrucht erkent. Moesten met zijn tweeën naar het gemeentehuis. Bij geboorte aangifte gedaan, met mijn paspoort en de papieren erkenning ongeboren vrucht. Daarna via internet gezamenlijk het gezag vast laten leggen. Je krijgt dan papieren van de rechtbank(-griffier) thuis. Anders heeft mijn vriend geen poot om op te staan

Faatje84
25 februari 2020 21:16
Antwoord op  Moud

Er is een verschil tussen een kind erkennen en een kind adopteren. Alleen de biologische ouder kan een kind ( vaak vader) erkennen. Dat wil inderdaad niet per definitie zeggen dat hij dan ook gezag heeft.
Een stiefvader ( zoals Bing dus) kan een (stief)kind nooit erkennen, maar wel adopteren. Op dat moment heeft hij net zo veel gezag als in dit geval Nola.

Er is ooit eens gezegd, dat Bing de Nola heeft geadopteerd. Hij kan daarom doen en laten wat hij wil. Zoals hij dus ook doet.

Sele
18 februari 2020 21:31
Antwoord op  Remco

Neeee amir is zoooo leuk!

Petra
19 februari 2020 03:58
Antwoord op  Sele

Jaaaa

Rika
20 februari 2020 19:36
Antwoord op  Remco

Nah… Sjors de Verschrikkelijke is ook niet alles op het moment…

Remmelt
18 februari 2020 13:34

Sjors gaat vaak vreemd,,,

Geiz
18 februari 2020 15:13
Antwoord op  Remmelt

Haha ja Sjors gaat idd vaak vreemd. Toch niet zo heilig als ze zich voordoet he 🙂

Julia
18 februari 2020 18:43
Antwoord op  Geiz

Jongens en meisjes,
Sjors is een PC (Parttime Christen)

Vlinder
18 februari 2020 15:22

Was te verwachten. Hun worden weer opnieuw verliefd op elkaar.

Diana
18 februari 2020 17:00

Was al te verwachten toch tussen die twee?!

Leijs.H
18 februari 2020 20:13

Eindelijk wel leuk en nog leuker dat Lana en Bobby er uit gaan wat vond ik die 2 toch een stel ettetbakken

Hillie
19 februari 2020 11:31
Antwoord op  Leijs.H

Dat vind ik van iedereen daarom kijk ik niet meer bahhhh

Edd
18 februari 2020 22:30

Die zagen we van mijlenver aankomen…

Yazz
19 februari 2020 10:22

Die Sjors altijd met haar gezeur……….

Henriette
19 februari 2020 10:59

Weer veel herhaling voorspelbaar.,in gebeurtenissen .Maak de schilderij kwestie nu eens spannend en een verhaal et,, opa,, Verknip niet zo veel stukjes. Zo red gtst het niet.

Muts
19 februari 2020 11:26

Wanneer gooie ze eindelijk die pul eruit????? Ik heb serieus echt zooo genoeg van dat mens! Ik had serieus liever gehad dat lana bleef en puk eruit vloog.. wat vind ik dat een irritant mens vanaf ze de serie inkwam Dat bobby eruit gaat prima die had toch niet veel toevoeging aan de serie… Sjors en bing. Mmm ben benieuwd of dat verder gaat dan n beetje vreemdgaan.. nina en bing zouden ja ook weer wat tot elkaar groeie.. maja we zullen zien. Gtst is onderhand al zo lang bezig dar we alles denk ik onderhand wel al 10 keer… Lees meer »

Kiki
19 februari 2020 11:59
Antwoord op  Muts

Amir moet echt blijven.
En dat vreemd gaan in deze serie lijkt me geen goed idee.
Soaps genoeg om Hazes en Borsato.

Kriesh
19 februari 2020 13:19

Hallo mensen het is maar een serie jullie doen alsof dit de echte wereld is… Wordt wakker en kom met je dikke reet achter de tv vandaan en doe iets nuttigs

rene
19 februari 2020 13:23
Antwoord op  Kriesh

Eh , kom jij met je dikke reet vanachter je schermpje vandaan want blijkbaar vind je het helemaal te gek om het allemaal te lezen hier en stupide opmerkingen te maken.
Doei, Kriesh, u bent de zwakste schakel !

Astrid
19 februari 2020 16:59
Antwoord op  Kriesh

GSTS heeft altijd gezegd de soap is de realiteit,dus naar waarheid geschreven.

Vlinder
19 februari 2020 15:08

Sjors en Bing hebben weer gevoelens voor elkaar dit zal wel weer weken duren voor hun het uiteindelijk toegeven!

Pietertje
19 februari 2020 18:03

Het is wer tijd voor iets spannends hoepel op met die amir bahbah

Henriëtte Lenter
19 februari 2020 21:12

Ik kijk al niet meer sinds Noud uit GTST is gestapt

Edd
19 februari 2020 22:13
Antwoord op  Henriëtte Lenter

Alsof Nouds karakter zo boeiend was… die had minstens 2 jaar eerder mogen vertrekken…

Vlinder
20 februari 2020 21:19

Sjors en Bing zijn gewoon elkaars grote liefde net zoals Ludo en Janine in het jong:)