Daan ontwaakt uit coma

Donderdag 4 juli belooft een bijzondere dag voor Rik de Jong te worden. Nadat hij afscheid heeft moeten nemen van zijn grote liefde Zoë, besluit hij om bij zijn broer Daan op bezoek te gaan. Hoewel zijn toestand stabiel is, ligt Daan nog steeds in coma. Daar komt één dag voor de zomerstop verandering in: Daan ontwaakt uit zijn coma.

Tijdens de zomercliffhanger van seizoen 29 wordt er een start gemaakt aan een nieuwe verhaallijn tussen Daan en Nina. Nina wordt namelijk overrompeld door iets wat Daan tegen haar zegt als ze aan zijn ziekenhuisbed zit…



23 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
kim
27 juni 2019 10:00

dit is een verhaal lijn met nina en daan waar we eindelijk maybe iets aan gaan hebben

Vlinder
27 juni 2019 10:04

Daan en Nina zijn verliefd en gaan wat krijgen.

Zebje
27 juni 2019 11:39

Tijdens z’n coma heeft hij haar steeds gehoord en dat heeft m geraakt.

rietje
27 juni 2019 12:01

Misschien wil hij gewoon dat Nina voor Louise gaat zorgen.

kennyl
27 juni 2019 12:58
Antwoord op  rietje

ik denk toch dat hij gaat zeggen dat hij verliefd op haar is

Suus
27 juni 2019 13:17

Er zal wel een kind uit komen. En dan is er een De Jong-Sanders connectie bij. Bing niet blij en dat zet de vriendschap tussen Rik en Bing op scherp.

Konijn
27 juni 2019 13:51

Lijkt me leuk, de verhaallijnen die Daan moest spelen heb ik tot nu toe nooit zo geweldig gevonden… Toch kijk ik graag naar ‘m. Wie weet komt daar nu verandering in..

Jasmine
27 juni 2019 14:14

Ik zie Daan en Nina als koppel, wel zitten vooral omdat ik Bing een verschrikkelijk personage vind. En daarbij volgens mij zijn Bing en Nina erg lang samen. Maar sinds kort vind ik Bing gewoon een verschrikkelijk echtgenoot. Misschien tijd dat hij uit de serie gaat, wat heeft hij eigenlijk nog te zoeken in Meerdijk naast Jojo?.

Debbie koedijk
27 juni 2019 14:17

Denk dat Daan en Nina wat krijgen em dat ze samen een kind krijgen… en dat bing hun leven probeert kapot te maken… en daar door ruzie krijgt met rik

Vlinder
27 juni 2019 14:29

Ik vond Bing ook nooit bij Nina passen Bing hoort gewoon bij Sjors maar dan door Inge gespeeld

Damian
27 juni 2019 15:20

nou zag ik net op de site dat linda dus ook in de cliff zit dus dat betekend dat de verhaalijnen rondom billy de palma centraal zullen staan wel hoop ik dat linda er volgend seizoen gewoon weer bij is

markpostma
27 juni 2019 16:22
Antwoord op  Damian

linda blijft leven ik las het vanmiddag rik blijft er ook in anton ook

Damian
27 juni 2019 16:59
Antwoord op  markpostma

gelukkig maar ik schrok even toen ik haar op die foto zag

Marina
27 juni 2019 15:43

Nou en ik dacht dat Daan uit de serie zal gaan. Aysen zit ervast niet op te wachten als Daan weer bij komt

Bert
2 juli 2019 15:51
Antwoord op  Marina

Een tijdje geleden (mei) werd bekend dat Dilan Yurdakul en Anouk Maas uit de serie gaan. Dus van Aysen hoeven we niet veel meer te verwachten, en Zoe zal toch waarschijnllijk toch wel met Nabil mee gaan…….

A112
28 juni 2019 00:33

Saaiste cliffhanger ooit

Daan
28 juni 2019 00:40
Antwoord op  A112

Ik vind hem juist wel wat hebben. Niet te extreem, niet te voorspelbaar en je wilt verder kijken daar gaat het om bij de cliff! Alleen niet zoveel spektakel als vorig jaar dat ben ik met je eens.

Iris
28 juni 2019 00:42

O mijn god ik had zoveel van deze cliff verwacht, maar ze hebben het weer voor elkaar gekregen me diep teleur te stellen…

Mc2
28 juni 2019 02:33

Cliffhanger is verrassend maar niet spannend en andersom. Dus ik weet niet wat ik er van moet denken. Maar die blik van Janine is goud waard.

Griet
28 juni 2019 07:05

Ben ik de enige die zich afvraagt welke man in de loods kwam om Aysen op te halen. Waarop zij zei: What the fuck…