DEMI BEVALT VAN HAAR ZOONTJE

by GTSTCourant

Woensdag 12 mei is het eindelijk zover: de bevalling van Demi Verduyn! De Verduyntjes haasten zich naar het ziekenhuis, als Demi’s vliezen plotseling breken. Na een paar zware uren komt dan eindelijk haar zoontje Tom ter wereld.

De bevalling is begonnen…

John en Marleen, de pleegouders van Tom, komen ook langs om kennis te maken met de kleine spruit. Maar is Demi hier wel zo blij mee? Het lijkt erop dat vlak na de bevalling het moedergevoel in haar naar boven komt. Besluit Demi dan toch op het laatste moment om haar zoontje niet af te staan?


Lees ook:

19 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
GTSTCourant
6 mei 2021 18:09

⚠️ Wegens herhaaldelijk misbruik, is het stemmen op reacties per direct uitgeschakeld.

Moud
6 mei 2021 18:28
Antwoord op  GTSTCourant

👍.
Vond het al erg vreemd. Bij serieuze en niet beledigden reacties, zoveel duimpjes omlaag.

rene
5 mei 2021 14:32

laat deze verhaallijn aub zo snel mogelijk stoppen, ik wordt zo gestoord van dat welles nietes en dat autistische antwoord geven van Demi, die is overal kwaad om .
Ik kijk echt niet graag naar dat kind meer door de stomme reacties die ze uitstoot , weg dat kind en verder met je leven of hou het kind en dump het bij je ouders want je wilt wel naar school en naar je vriendinnen enz enz………….. dit wordt echt te veel uitgemolken en is niet leuk meer om naar te kijken.

Moud
5 mei 2021 17:34
Antwoord op  rene

Rene toch. 😲
Demi is zelf nog een kind (die niet weet wat ze wil). Haar ouders gaan ook niet geheel vrijuit. Weten ook niet wat ze willen.
Als Demi iets zegt of wil zeggen zitten beiden er gelijk bovenop. Daardoor is het voor Demi moeilijk vrijuit te spreken/haar mening te geven.

Wel ben ik het met je eens dat deze verhaallijn vervelend wordt.
Hopelijk veranderd er iets als Demi bevallen is, maar ik ben er bang voor. Wordt zeker weer een hoop gesteggel, baby houden of toch weer niet. Zucht, gaan we weer.

rene
6 mei 2021 10:52
Antwoord op  Moud

Deze rol is zo ontzettend slecht geschreven , ze hebben van Demi een robott gemaakt die niet meer normaal kan praten of antwoorden en in mijn zeer directe omgeving heb ik hetzelfde meegemaakt en dat meisje is echt niet zo abnormaal geworden hoor (was toen 14 jaar) , de reacties kloppen niet en het is pijnlijk om nog langer naar deze onzin te kijken. Dat grapje met die ballon was voor mij het allergrootste dieptepunt in deze verhaallijn , zo denk ik er gewoon over en dan kunnen er nog 1000 duimpjes naar beneden komen van mensen die heldhaftig zijn… Lees meer »

Moud
7 mei 2021 15:34
Antwoord op  rene

Rene, ik respecteer je mening. 👍

Maar vergeet niet dat je naar een soap kijkt, en alles fictief is. (Niet alles is …. of het tijdsbestek met de echte maatschappij vergelijkbaar.

Kuiper
5 mei 2021 18:16

De verhaal lijn van billy en richard duurt te lang
Wordt vervelend

GTST-je
5 mei 2021 19:36

Ik vind deze verhaallijn ook maar niks. Ik vond de verhaallijn rond Rikki’s tienerzwangerschap veel beter gedaan en gespeeld.

ilona
5 mei 2021 19:59

haar zoontje blijft bij hen de vader komt ook langs ze voeden het samen op
ze knoppen de knoop door en blijft bij hen

Miranda
6 mei 2021 07:56

Ik vind de verhaallijn van shanti, Rik, Daan en Louise vervelend. Ik heb echt een hekel gekregen aan Shanti hierdoor. Geef dat kind gewoon terug

rene
6 mei 2021 10:54
Antwoord op  Miranda

Wil Rick best maar mag niet van de kinderbescherming he , dit is nu eens een verhaallijn die klopt (helaas)

Meerdijkertje
6 mei 2021 11:00

Dit was een goeie cliffhangerweek geweest… Demi haar afscheid van de baby, het gedoe tussen Rik & Shanti en Daan, Indira die Janine gaat helpen tegen Richard en Billy, Anton die toch meegaat met Linda.. en dan de mooie samensmelting door het prachtige lied van JoJo <3

Geert
6 mei 2021 15:06

Gohgohgoh, wat een negatieve uitlatingen allemaal, last van corona moeheid zeker..kijk dan gewoon niet. Of ga zelf het stuk schrijven. Maar hou ajb je gezeik voor je.

Moud
6 mei 2021 16:39
Antwoord op  Geert

Zeg dat wel Geert, ook al die duimpjes naar beneden. Heeft zich iemand danig geamuseerd.

GTST-je
6 mei 2021 18:01

1.Zoals ik al eerder zei ik vind de verhaallijn rond Demi’s zwangerschap slecht. En dat komt vooral omdat ik het meisje gewoon geen goede actrice vind (Lijkt me in het echt een aardige meid, maar gewoon niet zo’n goede actrice). En wat Marwan betreft die vind een betere acteur, maar gewoon geen leuk personage Rikki (Robin Martens) en Sjoerd (Guido Spek) waren veel betere acteurs en veel meer geloofwaardige pubers. En Rikki’s zwangerschap. 2. Ik heb echt gehad met Shanti, vind haar zo vervelend. En ik snap best wel dat Rik geen kinderen meer wil, hij heeft al twee volwassen… Lees meer »

daisy88
6 mei 2021 20:44
Antwoord op  GTST-je

Nou Rik heeft toen hij nog met Zoë was gezegd dat hij nog een kind wilde. Omdat zij dat niet wilde is de relatie toen definitief verbroken, want hij wilde nog een kind. Anders snapte ik hem ook wel. Maar goed hij kan beter eerlijk zijn.

Maarten
9 mei 2021 11:34

Beste aflevering sinds jaren. Goed in elkaar gezet en vakkundig gespeeld. De waterlanders kwamen gelijk weer naar boven.

Jasper
10 mei 2021 21:45

Nummer van Jojo mag in de studio weer gezongen worden en single laten uitbrengen zodat het ook op spotify komt en radio zenders. Het is een heel mooi nummer..

Alice
13 mei 2021 23:52

Mooie aflevering, Saskia heeft voor mij afgedaan, krokodillentranen huilen, zij was het die continu heeft gepusht dat kind af te staan. Als moeder zeg je toch :kom op we gaan er voor.
Nu zei haar zoon Stefan dat ze er wel met z,n allen voor konden zorgen.
Mijn zusje was vijftien en met z,n allen maar voornamelijk mijn moeder hebben we haar groot gekregen,
Wel mooi gespeeld, maar ik hoop dat niemand hier een voorbeeld aan neemt, anno 2021 is dit geen schande meer, Mijn zusje beviel in 1962 , toen was de maatschappij nog heel bekrompen,