Dit gaat er gebeuren tijdens de zomercliffhanger van 2019

De zomercliffhanger van GTST is volgende week te zien bij RTL 4. Kijkers van Videoland kunnen de aflevering vanaf vandaag vooruitkijken. GTSTCourant vat de aflevering alvast voor je samen.

Daan is weer bijgekomen uit zijn coma. De strijdbijl tussen hem en Rik wordt definitief begraven. Nina’s bezoek aan Daan krijgt een verrassende wending: de twee zoenen met elkaar.

Ludo is terug! Janine vangt op dat hij het terras van De Rozenboom heeft gereserveerd. Ze besluit om een kijkje te gaan nemen, maar dat had ze beter niet kunnen doen. Tot haar grote schrik ziet ze Ludo én Billy. Juist op dat moment wordt er een huwelijk tussen de twee voltrokken!

Jojo voelt zich niet lekker, maar gaat toch optreden tijdens de vloglancering van Valentijn en Rover. Tijdens het optreden valt ze neer.

Amir heeft zijn eerste dienst op de traumahelikoper. Er is een verkeersongeval met drie gewonden. Een agressieve echtgenoot van één van de slachtoffers verliest alle controle en slaat Amir met een knuppel neer. In het ziekenhuis krijgt Amir een hartstilstand. Hartmassage lijkt niet te werken. Overleeft Amir de zomercliffhanger van seizoen 29?!



46 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Dre
28 juni 2019 06:52

Was een hele zwakke zomer cliff.

Kimberley
28 juni 2019 08:36
Antwoord op  Dre

Ben ik helemaal mee eens

Moud
28 juni 2019 13:25
Antwoord op  Dre

Ach ja, daar gaan we weer. Ik hoor dit elk jaar. Smaken verschillen nou eenmaal. Bovendien kunnen de schrijvers het niet iedereen naar de zin maken.
Kortom, wat ze ook doen, het is nooit goed.(voor iedereen)

Henkie
28 juni 2019 18:05
Antwoord op  Dre

Zwak of niet smaken verschillen maar geweld tegen hulpverleners komt dichterbij de werkelijkheid dan sommige zaken die we voorbij hebben zien komen. Huwelijk Ludo kan aardig vervolg zijn. Vertrek aysen ook niet geheel onlogisch en wie heeft haar opgehaald? Zoë die toch een golddigger lijkt dat was een raar vertrek.. ben benieuwd .. en je kan het nooit iedereen naar de zin maken er zit niet voor niets een knop op de tv kijken is niet verplicht.

Moud
28 juni 2019 21:21
Antwoord op  Henkie

@Henkie, je hebt helemaal gelijk. Ik had er nog niet aan gedacht, geweld tegen hulpverleners. Hot item, tegenwoordig. Weer één maatschappelijk thema.

Weet je wat ik ook vaak denk, snappen vele criticasters wel waarom alles gaat en draait, of te wel begrijpt of luistert men wel waar het werkelijk om / waar het over gaat. Krijg soms de indruk van niet.

Flapperdeflap
30 juni 2019 02:14
Antwoord op  Moud

Ik vind dat een soap niet hoort te draaien om maatschappelijke thema’s. Een soap is juist om even te ontsnappen aan de dagelijkse sores en dus drama en intriges.

Noa
28 juni 2019 07:34

Wauw echt bagger.

Ela
28 juni 2019 08:27

Komt er weer is de zomer stop oude GTST afleveringen?

Hoezo
28 juni 2019 09:46

Dit is echt een moment waarvan je denkt van wtf? Zulke vreemde onrealistische dingen in een klap zonder goede aanleiding. Tot ziens GTST, welkom utopia

Diana
28 juni 2019 09:47

Hebben wij ergens Loretta Schrijver gezien in deze aflevering?

Hoezo
28 juni 2019 09:49
Antwoord op  Diana

Nee, Ergens heb ik gelezen dat ze daar zogenaamd gedn tijd meer voor hadden. Alleen maar show en aandacht trekken. Typisch gtst

Anna
28 juni 2019 18:54
Antwoord op  Diana

Ja die heb ik ook gemist..

Maarten
28 juni 2019 11:04

Beste kijkers, ik wil langs deze weg hetgeen tegenspreken wat de afgelopen periode op deze fansite is beweerd. Vorig seizoen waren de verhaallijnen van GTST langdradig en niet boeiend (met de ontknoping van de moord op Maas als dieptepunt). De makers van GTST hebben dit jaar een omslag gemaakt door gebruik te maken snellere verhaallijnen en een afwisselende cast. Ik vind dit absoluut een zege voor deze authentieke soap. Natuurlijk zijn er verbeteringen nodig, zoals het schrappen van de kinderachtige lijn met Valentijn en Rover, en moeten bepaalde scenes beter in beeld worden gebracht (ongeluk Daan, en het ski-ongeluk in… Lees meer »

Anna
28 juni 2019 17:28
Antwoord op  Maarten

Ben het met je eens dat het na die verhaallijn van Jan Maas echt nodig was om de snelheid op te hogen. Alleen zijn ze daar nu in doorgeslagen wat mij betreft. Vier zwangerschappen, de halve cast in roulatie, conflicten tussen personages die spontaan zijn opgelost (Amir en Bing bijv of Anton en Linda) en interessante verhaallijnen die opeens voorbij zijn. Het is too much.

jeroen
28 juni 2019 11:43

Deze cliffhanger vind ik echt wel interessant! Het roept vooral veel vragen op, zoals wat is er met Ludo en Billy? Wat is er eigenlijk met Jojo, want dat zag ik eigenlijk niet echt aankomen? Nina en Daan? Amir? Wel slechte scene met die man met die knuppel trouwens, die kale was niet echt best aan het acteren. Verder wel echt een leuke interessant cliffhanger!

Gertje
28 juni 2019 11:56

Laten ze aub per direct maar stoppen met gtst ,, dit slaat echt nergens meer op

Vissersman
28 juni 2019 12:16

Het voelde niet alsof er naar een cliffhanger aankwam, maar dit was wel een mooie die veel vragen oproept. Ik hoop dat ze m mooi uitspelen. Komend seizoen.

Vlinder
28 juni 2019 14:12

Hele rare cliffhanger Ludo die opeens ging trouwen met Billy, Amir die zomaar neergeslagen werd en het waarschijnlijk niet overleefd heeft beetje vreemd allemaal. Leek wel dat ze snel maar wat verzonnen hadden voor de Cliffhanger

The new badguy
28 juni 2019 17:23

Wow wat slecht, klinkt als een bij elkaar geraapt zooitje!

Edd
28 juni 2019 18:07

Mensen moeten zich wel realiseren dat een cliffhanger niet elk jaar nog groter en nog spannender kan, want dan wordt het op een gegeven moment ook erg surrealistisch. Wat gaat er gebeuren tussen Daan en Nina? Overleeft Amir het? Is JoJo misschien ernstig ziek? Speelt Ludo een spelletje met Billy? Ik vind het op zich een prima cliffhanger, niet super spannend maar het laat genoeg vragen achter om volgend seizoen weer te gaan kijken. Hopelijk vinden ze een middenweg tussen te trage en te snelle verhaallijnen. Plus stoppen ze met dat snelle rouleren van castleden. Ik heb nog een beetje… Lees meer »

Anoek