Vooruitkijken: donderdag 26 oktober 2017

Slecht nieuws voor de fans van Bill Norris: het ziet ernaar uit dat de vader van Sam en Rover binnenkort terugkeert naar Canada.

Bill kwam naar Meerdijk om zijn ex Linda terug te winnen, maar vond in Maxime Sanders zijn grote liefde. Sinds haar overlijden lijkt Bill de grip op zijn leven kwijt te zijn geraakt. Mede dat Meerdijk hem teveel herinnert aan Maxime, is het voor Bill een logische stap om terug naar Canada te gaan. Het is nog maar de vraag of Sam en Rover dit besluit zullen begrijpen.



12 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Rick17
19 oktober 2017 11:37

HEhe, eindelijk hier heb ik zolang opgewacht!

Vlinder
19 oktober 2017 12:47

Eindelijk, ik vond hem niks

18jaartjes
19 oktober 2017 14:54

yessssss eindelijk

rodena
19 oktober 2017 15:28

inderdaad weg ermee niks aan en voegde niks toe

marcel
19 oktober 2017 17:28
Antwoord op  rodena

wat lul jij nou man….hij voegde juist heel veel toe…bijna anton en linda hun huweliojk naar de klote geholpen..verlooefd met maxime..ludo’s huis ingepiikt…die man heeft echt veel toegevoegd bij gtst

Mjo
20 oktober 2017 07:19
Antwoord op  marcel

Marcel, waarom zo bozig reageren? Alleen omdat Rodena een andere mening is toegedaan.

Martijn
19 oktober 2017 20:02

Jammer 🙁
Ben dan nu wel benieuwd wat er met de villa gaat gebeuren. Gaat die misschien terug naar Ludo, of verdwijnt het nu voorgoed?

Edd
19 oktober 2017 20:28

Jammer, ik vond persoonlijk dat hij veel toevoegde aan de serie.

Jan
20 oktober 2017 11:53

Zijn rol is wel uitgespeeld lijkt me. Nu mag van mij die zoe ook wel opstappen. Wat irriteer ik me aan haar. Misshien een leuke tip voor de schrijvers. Laat haar met hem mee gaan

Vlinder
20 oktober 2017 12:29

Ik heb het vermoeden dat Sam ook verliefd word op Amir

Vlinder
20 oktober 2017 12:33

Die Wim die met Janine ging praten bij Sapsalon heeft toch eens eerder in GTST gespeeld? als leraar van Hedwig en ging hij Hedwig chanteren met hem naar bed te om haar cijfers te verhogen.

Peter
24 oktober 2017 01:46

Ludo weigert om zijn huis te te kopen, Bill had het hem moeten geven ivm de schilderijen die hij ontvreemd heeft. Maar ik vermoed dat Ludo ook de serie gaat verlaten, raak steeds verder tot zichzelf ingekeerd, dat loopt niet goed af.