Vooruitkijken: maandag 22 mei 2017

Let op! Dit bericht bevat​ informatie over een vooruitgekeken aflevering van GTST.

Martine springt uit een helikopter

De poging van Martine Hafkamp om te vluchten, eindigt in een groot drama.

Nina is Hafkamp op het spoor en besluit haar te achtervolgen. In een havengebied net buiten Meerdijk wordt Martine per helikopter opgehaald. Nina probeert Martine tegen te houden, maar Hafkamp besluit toch in te stappen. Nina laat het er echter niet bij zitten en stapt ook de helikopter in.

Het avontuur in de helikopter krijgt een bizarre wending als Martine besluit uit de helikopter te springen. Met de woorden ‘groeten aan je vader!’ neemt Martine afscheid van Nina en springt in het water. Het is nog maar de vraag of Martine dit zal overleven. Daarmee zou er na slechts 2,5 maand al een eind kunnen komen aan de comeback van Martine Hafkamp.

Wat denk jij? Zal Martine dit overleven?



26 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Soapie
15 mei 2017 07:54

Spannend

dre
15 mei 2017 08:15

Ze zal wel een clif hanger worden dat ze boven water komt. En dat er iets tussen ludo en martine gebeurd

Redouan
15 mei 2017 08:25

Ja Martine gaf eerder dat ze de strijd niet had gewonnen van de schrijvers dus zij gaat niet dood.

martinevsnina
15 mei 2017 09:29

ja zeker gaat ze niet dood hallo het is een soap serie en ze wenste inderdaad martine dood maar gelukkig heeft ze die strijd niet gewonnen en ze blijft gw in de serie is beleken

Corina Elias-Dro
15 mei 2017 09:40

Ze overleefd het want alles kan in een soap ??

Rianne willems
15 mei 2017 09:47

Ja dat ze misschien gered word door iemand en dat ze later weer terug komt of iemand anders stuurd om fam sanders op de kop te zitten

R Brinkman
15 mei 2017 10:01

misschien wel maar hoop het niet dat ze het overleeft

Vlinder
15 mei 2017 10:44

Martine zal wel van alles geregeld hebben, ook dat ze het water in moest voor dit, dus zal ze wel gered worden door haar mannetjes en in de cliffhanger duikt ze weer op.

Daniël Daniël
15 mei 2017 11:04

Grappig: haar goede vriend Daniël deed hetzelfde in aflevering 1500 toen Ludo hem per helikopter kwam ophalen van het eiland waar hij ondergedoken zat 😀

Marijke
23 mei 2017 18:29
Antwoord op  Daniël Daniël

de fantasie zal op geweest zijn..lig in een deuk hoe druk mensen zich kunnen maken over een soap

Peter
15 mei 2017 13:42

Wat een slappe vertoning, ik dacht echt, het gaat nu echt spannend worden en krijg je dit voorgeschoteld, erg jammer en nu heeft Ludo die nu wel vrij is zijn zeer verdiende wraak niet en nu is ook nog de vraag hoe loopt het met Nina af. Hafkamp kan dit zeker overleven, kijk maar naar B&B Ridge werd van veel hogere afstand in het water gedonderd en overleefde de val, deze sprong was van veel lagere afstand. Dus dat mens komt nog terug, maar dan moet Ludo met haar afrekenen voorgoed.

Lenu
15 mei 2017 14:05

Nee dat denk ik niet

Leny
15 mei 2017 14:06

Dat denk ik niet

Rene Sanders
15 mei 2017 20:49

Dit is juist goed nieuws. Ze is sowieso niet dood en dit zeg ik als ludo fan.
Ze mag nog eens terug komen en dan wordt ze weer opgejaagd door de politie en door ludo of course.

Als ludo haar straks vind en kan hij zijn gang gaan aangezien ze toch al zogenaamd verdwenen/dood is.

Een confrontatie van ludo naar martine komt er zeker. 1 ding is zeker ludo verliest niet en voor martine eindigt het sowieso slecht af welke scenario er ook te bedenken valt.

Yoshi
15 mei 2017 21:19

Inge Ipenburg gaf aan de strijd niet te hebben gewonnen om Martine om te laten brengen?
Hoe vaak had ze ook alweer niet gezegd niet meer terug te keren voor haar come back?

Denk dat ze hiermee voorgoed heeft af gerekend met Martine Hafkamp. Die komt niet meer terug. Dat Noord Zee water is ijskoud en ze zal snel onderkoeld raken en verdrinken. Die spoelt wel aan ergens bij IJmuiden, waar de GTST- buitenscenes worden opgenomen

Christa de jongh
16 mei 2017 13:14
Antwoord op  Yoshi

Ze komt zeker weer een keer terug

Erna
16 mei 2017 10:02

Ik denk dat Ludo haar vind als ze aanspoeld. Haar gaat reanimeren en daarmee haar leven redt.

Marijke
23 mei 2017 18:28
Antwoord op  Erna

heb je gezien hoe laag die helikopter vloog? en dat ze ineens wel erg fors overkwam? ha ha ha