Hein Lisseberg is opdrachtgever Jos: Hein is terug!

Let op! Dit bericht bevat spoilers uit de vooruitgekeken aflevering van 21 januari.

Begin 2016 besloot Janine Elschot een boek over Hein Lisseberg te schrijven, een seriemoordenaar en een oude bekende van Rik de Jong. Hein ontsnapte uit de gevangenis, ontvoerde Janine en probeerde haar te vermoorden. Zijn plan mislukte. Hein werd weer veilig achter slot en grendel gezet. Hoewel, veilig…?

In de gevangenis leert Hein de wraakzuchtige Jos Uylenburg kennen. Hein is nog niet klaar met Janine en kan Jos handig gebruiken om zijn klus af te maken. De twee besluiten om samen te werken.

Sinds de ontvoering van Lucas zijn Ludo en Janine in blinde paniek. Ludo is ervan overtuigd dat Jos samenwerkt met Martine Hafkamp. Janine komt al snel uit bij Hein. Ze regelt een bezoek en staat na drie jaar weer oog in oog met de enge seriemoordenaar. Hein laat Janine weten dat ze straf heeft verdiend, omdat zij hem in het verleden heeft verraden. Spannend!

Volg GTSTCourant op Instagram. Klik hier!



29 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Mark
14 januari 2019 10:06

Alleen ik vraag me af, Hein zit nog vast en Jos nu ook, wie heeft dat smsje dan verstuurd en Lucas ontvoerd, ik denk dat er nog een persoon bij betrokken is

Ray
14 januari 2019 11:42
Antwoord op  Mark

Precies!

Dennis
14 januari 2019 14:29
Antwoord op  Ray

Dat is Roxy Belinfante. Anouk van Nes is namelijk ook gespot bij de studios van Amsterdam

Martijn
14 januari 2019 17:06
Antwoord op  Dennis

Huh, daar heb ik nog niks van gelezen. Waar lees je dat dan?

Kennis
14 januari 2019 17:13
Antwoord op  Dennis

Omdat een oude bekende bij de studio is gespot betekent nog niet dat ze in gtst gaan spelen

Gerit
14 januari 2019 17:59
Antwoord op  Dennis

Worden meer producties opgenomen dan alleen GTST

Ruud
14 januari 2019 23:16
Antwoord op  Dennis

Die, zat idd ook in de gevangenis alias Eline Hartevelt

Jeroen
15 januari 2019 12:54
Antwoord op  Mark

Hein is manipulatief.
Hij kan zo een telefoon van een bewaarder gekregen hebben. Of zorgen dat een bewaarder hem ergens in helpt.
Zag je de vorige keer ook toen hij mee deed kwam in het ziekenhuis om vervolgens door agenten te worden geholpen om te vluchten..

Vlinder
14 januari 2019 10:52

Oh dus toch Hein.

Henk
14 januari 2019 10:53

Groot compliment voor de scenarioschrijvers van GTST. Er wordt altijd veel gezeurd en commentaar gegeven en ook ik vond het de afgelopen tijd op sommige momenten niet altijd even sterk maar de huidige verhaallijn omtrent Jos/Hein en het naspelen van Kwaadbloed is een steengoed verhaal. De cast en crew heeft mij echt verrast. Ik durf wel te stellen dat dit de beste verhaallijn is sinds tijden. Laatste keer dat ik zo genoot van een verhaallijn was de 5000ste aflevering en de nasleep daarvan met Nick Sanders. Comeback Martine Hafkamp viel mij qua verhaal erg tegen en hadden ze veel meer… Lees meer »

Heinie
14 januari 2019 13:12
Antwoord op  Henk

Hier sluit ik mij volledig bij aan. Ik kan hier echt van genieten!!

Edd
14 januari 2019 16:55
Antwoord op  Henk

Helemaal mee eens! De grootste teleurstelling van de afgelopen jaren was de terugkeer van Martine en de grootste verrassing dit. Ben ook blij dat ze geleerd hebben van vorig jaar, wat ligt het tempo hoog. Ik geniet 🙂

Boizan
14 januari 2019 18:36
Antwoord op  Henk

Ik ben ervan overtuigd dat zee opbouwen naar een derde persoon die erbij betrokken is. Billy dePalma. Zij heeft het namelijk voorzien op Ludo en Aysen.

Iris
14 januari 2019 12:07

Genoten van deze aflevering! Eindelijk weer eens wat een spanning en erg goed geacteerd.

Wat ik mij wel afvraag is of Janine nu ook FTD heeft of niet. Daar is volgens mij niet meer op terug gekomen.

Ruben
14 januari 2019 12:41

Gtst is echt goed nu! Dit is echt een top verhaallijn, ben benieuwd wat er nog komt!!

kevin
14 januari 2019 14:22

ik denk dat flo de 3 persoon is .

Konijn
14 januari 2019 14:31

Wat zijn Hein en Jos verschrikkelijk goed zeg, da’s ff wat anders als al die suffe verhaallijnnen met die kleuters

Liene
14 januari 2019 15:14

Aaahhhh zo spannend

Nina
14 januari 2019 15:48

Lucas is niet ontvoerd
Het is een verassing van FLO..
Maar iedereen denkt dat hij ontvoerd is Door al wat er gebeurd
Maar met lucas is er dus niks aan de hand..

MrT.Kuilboer
14 januari 2019 16:21
Antwoord op  Nina

hoe verklaar je dan dat Ludo en Janine een foto smsje krijgen met een beeld dat Lucas een blinddoek draagt?

Jeroen
15 januari 2019 12:50
Antwoord op  MrT.Kuilboer

Lijkt erop dat iemand flo helpt met een romantische actie. En ondertussen dat misbruikt om druk uit te oefenen

Brian
14 januari 2019 16:28
Antwoord op  Nina

Hij is absoluut ontvoerd , het lijkt alsof die door Flo is meegenomen maar daar gaat het juist mis . Iemand probeerd hem op zijn gemak te stellen totdat het erger wordt

Kennis
14 januari 2019 17:10
Antwoord op  Nina

Ja je hebt blijkbaar geen gtst gezein want als je dat wel had had je gezien dat iemand naar janine een foto van hem met 5+1=6

Misha
14 januari 2019 17:51
Antwoord op  Nina

Hij is wel degelijk ontvoerd. Lucas DENKT dat het een verrassing is van Flo, maar dat is dus niet zo. Dit stond uitgebreid in het persbericht voor de thrillermaand.

Zebje
14 januari 2019 18:11

See!! Ik dacht t al dat Hein en de Beer zouden samenwerken!! En jammer dat Ludo er naast zit. Zou leuk zijn als Martine Hafkamp met beide boeven zou samenwerken.

Arthur Morgan
14 januari 2019 19:49

Vermoedde het al, grappig! Vond het hele psychologische “spel” dat werd gespeeld al typisch Hein!
Hein en Jos waren toevallig mijn favoriete badguys van de afgelopen jaren (sorry Hafkamp!) Dus top dat beiden nu zo terugkomen 🙂
hopelijk blijven beiden leven zodat er ooit nog weer eens een comeback mogelijk is!

Nina
14 januari 2019 20:02

Maandag 28 januari

Lucas is bang dat hij binnenkort het loodje legt, daar heeft hij zo zijn redenen voor. Rik hoort Appolonia uit over Zoës vader, maar of dat nu zo’n goed idee is. Bing en Nina luisteren via de babyfoon mee met een gesprek dat niet voor hun oren bedoeld is. Sjors krijgt de vraag van haar leven.

Maaike
14 januari 2019 20:18

Ja dit is echt een super maand gtst!spanning oude bekende het is echt top en top super!!vooral die gevangenis scene’s zijn ook super dat Jos en Hein elkaar spreken,wat me helemaal super zou lijken als Nick Sanders ff die mannetjes aanpakt in de bak die zit teminste immers ook vast?En wie aan Sanders komt komt aan iedereen,Haha Maarjah dat zal wel niet maar verder top ga zo door gtst??Misschien ff Stefano inlichten over Lucas??

Jitske
6 februari 2019 13:31

Hoi hein je bent een hele goeie acteur uw kan heel goed spelen ik mag graag naar je kijken spannend hoor, ik hoop dat je langer mag blijven gr jitske