Het masterplan van Hein – het slot

Hein Lisseberg is terug met een nieuw masterplan om zijn ultieme wraak te nemen. De komende dagen blikt GTSTCourant vooruit op dit masterplan aan de hand van de vooruitgekeken afleveringen van GTST op Videoland. Let op! Dit bericht bevat dus spoilers.

  • Klik hier om het eerste deel te lezen.
  • Klik hier om het tweede deel te lezen.
  • Klik hier om het derde deel te lezen.

Na de inname van de giftige pil verliest Janine al gauw haar bewustzijn. Hein is furieus en begint aan zijn proces om Janines lichaam te verwikkelen in klei. Janine komt al snel weer bij, want de pil die zij heeft ingenomen blijkt geen dodelijk gif te bevatten.

Janine weet te ontsnappen en zet het op een rennen. Intussen zijn Mark, Ludo, Daan en Aysen op de hoogte waar Hein Janine vasthoudt. Hein probeert Janine te wurgen, maar al snel is Mark ter plaatse. Hij dreigt Hein neer te schieten. Daan springt tussenbeide en wordt per ongeluk geraakt door een kogel uit het pistool van Mark. Ook Hein wordt door een kogel geraakt.

Het masterplan van Hein is wederom mislukt, Daan ligt gewond op de grond en Mark wordt gearresteerd. Overigens hoeven fans van Daan Stern zich geen zorgen te maken, want in de spoilers komt zijn naam geregeld terug.



10 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Damian
29 januari 2019 14:06

Ik maak me zorgen gaat mark eruit

Prezzo
2 februari 2019 18:20
Antwoord op  Damian

Ja! een tijdelijke rol/comeback! Hij heeft het te druk met zijn Horeca bedrijf in Amsterdam En eerlijk, voor zown verhaallijn wil je wel ff terugkeren.

Damian
4 februari 2019 20:01
Antwoord op  Prezzo

ja daar heb je gelijk in wel respect voor hoe hij zijn rol speelt

Peter
29 januari 2019 14:33

Waarom zorgen maken?t is een serie!

Niisa
29 januari 2019 18:53

Ik snap sommige niet waarom ze altijd moeten zeuren met “het is maar een serie.” Jaaa dat snappen wij ook wel hoor! Je moet je toch inleven in het verhaal anders kan je maar beter niet kijken, want het is toch maar een serie he ?

Arthur Morgan
29 januari 2019 19:47

Daan had er uit mogen gaan!
Lucas sowieso.

Had wel gaaf geweest als Hein persoonlijk nog even 2 slachtoffers had gemaakt en dan achter de tralies verscheen met de belofte op nog meer wraak.

Damian
30 januari 2019 13:10

ik vind mark echt een goed personage marieke trouwens ook jammer dat zij eruit is daarom hoop ik echt dat hij in de serie blijft vandaar dat ik me zorgen maak

Niisa
30 januari 2019 22:44
Antwoord op  Damian

Ik ben het met je eens. Mark is een hele goede personage hij mag zeker er niet uit gaan. Gelukkig gaat hij toch gebruik maken van Ludo’s advocaat en hopelijk komt ie er snel uit.

Jammer
1 februari 2019 15:28

Pfff vind jammer dat Billy de Palma nog steeds weg is

Arthur Morgan
7 februari 2019 18:28

Wel jammer dat Hein dood is 🙁
Gave badguy. Maar ze hadden hem moeilijk voor een derde keer achter Janine aan kunnen laten gaan over 2 jaar haha.
Maar toch had k m er als schrijver persoonlijk nog even ingehouden, al was t maar om achter de hand te houden voor een eventuele comeback over een paar jaar. Beetje zoals ze bij Martine gedaan hebben.