GTSTCourant - Anton Bouwhuis

Judith slaat Anton knock-out

by GTSTCourant

Sinds haar ontmaskering door Anton Bouwhuis is Judith Schoof nog maar op één ding uit: wraak. Donkere tijden breken aan in Meerdijk…

Na haar poging om zelfmoord te plegen, heeft Anton het helemaal gehad met Judith. Ze is niet meer welkom in huize Bouwhuis. Ook eist Anton van Linda dat zij al het contact met haar vriendin per direct verbreekt.

Maar dat had hij beter niet kunnen doen, want bij Judith slaan alle stoppen door. Onder valse voorwendselen (en een andere naam) maakt ze een afspraak bij huisartsenpraktijk Bouwhuis & Nazaar. Anton denkt een huisbezoek bij een patiënt af te leggen, maar weet niet dat hij in de val is gelokt. Eenmaal op locatie slaat Judith hem knock-out met een pan.

Wordt vervolgd!


Lees ook:

13 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
rene
14 december 2020 11:41

pffffffffffffffffffff zal ze wel in slowmotion doen met een blik van regisseur doe ik het zo goed? , ik wil zooooooooooooooooooo graag van die flutactrice af en van deze meer dan idiote verhaallijn.

miep
14 december 2020 20:01
Antwoord op  rene

Ik vind Linda echt een heel stuk irritanter met die slappe houding.

Edd
14 december 2020 18:46

Ik hoopte zo dat haar zelfmoordpoging zou lukken… stop alsjeblieft met die slechte verhaallijn en die vreselijke actrice.

Martin
14 december 2020 20:19

Ze hadden het moeten omdraaien. Ze had Anton eerst bewusteloos moeten slaan, vervolgens van die toren springen en dan was er paniek, want alleen Judith weet waar hij is…

Moud
14 december 2020 20:21

Hopelijk is dit de laatste stuiptrekking van Judith. Vindt het nu onderhand tijd worden, dat deze dame verdwijnt in een inrichting.

Geiz
14 december 2020 23:36

Haar opnames zijn al afgelopen dus het zal niet heel lang meer duren. Nog even volhouden dus, en dan worden de karakters van Linda en Anton daarna hopelijk weer hersteld. Deze verhaallijn doet beiden geen goed.

Dee
15 december 2020 05:58

Pppff hopelijk is ze er snel uit,wat een ongeloofwaardige verhaal lijn en wat een slechte actrice.

Tiffy
15 december 2020 12:30

Het duurt te lang, dit word echt te langdradig hoe verliest gtst kijkers….pfff ,,,, word tijd dat ludo naar huis gaar ,, judith er uit en verzin een verhaallijn die we nig niet kennen,, ben er zo wel klaar mee hoor,, ik kijk al vanaf dag 1 ,, nog nooit 1 aflevering gemist, maar als het zo door gaat dan haak ik echt af hoor,, wat een achterlijke verhaallijn die judith

Moud
15 december 2020 12:59
Antwoord op  Tiffy

Tiffy, “GTST verliest kijkers”, echter gisteren niet, 1.1 miljoen kijkers, als vanouds Toppie.

Nog heel even geduld met wat die Judith betreft.

rene
15 december 2020 17:50
Antwoord op  Moud

Juist Moud , de kijkcijfers zijn best okay want er zitten best goede verhaallijnen in en 2 hele sterke troeven natuurlijk in de vorm van Billy en Richard , en ik persoonlijk vind Judith eigenlijk de allerzwakste schakel sinds jaren, maar ze verdwijnt dus inderdaad geduld dan maar.

Moud
15 december 2020 20:41
Antwoord op  rene

Rene, nu Ludo nog snel terug en we hebben een 3de troef in het spel.
Kan niet wachten op deze spannende verhaallijn tussen die 3.

Ggmm
15 december 2020 22:41

Judith is echt een debiel

Marc thijssen
16 december 2020 11:03

Kom op ludo!!!!!!