Lana wordt onder druk gezet, maar door wie?

Het zijn rumoerige tijden voor Lana Langeveld. Het is met de tiener alleen maar bergafwaarts gegaan sinds het moment dat zij getuige is geweest van de moord op Jan Maes.

Na goed overleg met haar moeder Sjors besluit de tiener Meerdijk te verlaten. Ze gaat tijdelijk naar de pleegouders van Sjors, de Langevelds. Vlak voor haar vertrek stuurt Lana een voicememo naar iemand met de boodschap: “Met Lana. Ik ga weg uit Meerdijk. Ik heb niks gezegd. Wil je mama met rust laten?” Door wie wordt Lana onder druk gezet?

Zoë en Loes
De avond voor haar vertrek krijgt Lana de schrik van haar leven. Op het moment dat Lana Amirs appartement betreedt en daar Zoë en Loes ziet, raakt ze volledig in paniek. Naar alle waarschijnlijkheid wordt Lana dus door Zoë of Loes onder druk gezet. Heeft één van deze dames Jan Maes vermoord? Speculeer mee!



49 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Elise
27 februari 2018 10:48

Loes verdenk ik. Waarom zou loes anders de tennispas van Anton in de haven leggen. En het zou goed kunnen dat ze lana onder druk zet.

LOES
27 februari 2018 10:53

Ik denk Loes. Zij wilde wel erg graag bij die gourmetavond zijn van Lana en Sjors. Erg verdacht..

nicky
27 februari 2018 11:15

ik denk.ook loes ze doet vaag.en wil alles weten lana moet gewoon na de poltie gaan en meteen erbij vertellen dat ze word onderdrukt dit kost zelfs de relatie met dr moeder (sjors)

Gea
27 februari 2018 11:16

Loes of Zoë

Anoniem
27 februari 2018 11:18

Ik vind het maar een langdradig … verhaal mag nu wel eens uitkomen met hoe et nouw echt zit.

Vlinder
27 februari 2018 11:35

Zoë is het sowieso niet, dan zou Loes het idd gedaan moeten hebben.

17jaar
27 februari 2018 12:29

misschien is dit weer een comeback momentje voor martine hafkamp….

Rianne willems
27 februari 2018 14:37
Antwoord op  17jaar

Hoop niet dat Maxime terug komt

17jaar
27 februari 2018 15:01
Antwoord op  Rianne willems

martine

Stevano
27 februari 2018 13:31

Het is zoë, zij heeft JM ,(JanMaes) in het water geduwd!!

Marijke
27 februari 2018 14:23

ik denk dat lana onder druk word gezet door mees maes. en dat ze heeft gezien dat zoe hem in het water heeft geduwd. maar wat zij niet weet is dat zoe hem niet heeft vermoord. dat heeft iemand anders gedaan, alleen niemand weet wie… misschien wel martine hafkamp. loes heeft dit niet gedaan… die wil alleen bing in bescherming nemen. dat is wat ik denk 😉

17jaar
27 februari 2018 15:03
Antwoord op  Marijke

idd ik denk ook dat martine het gedaan heeft en dat loes en bing iets gaan doen en dan komt nina back en dat veroorzakt dan weer problemen HALLO HET IS GTST

Corina
27 februari 2018 21:15
Antwoord op  Marijke

Hafkamp is dood , lichaam was gevonden toen !
Waarom zou zei jan maas vermoorden ze kent zoë niet eens ?

Zebje
27 februari 2018 23:53
Antwoord op  Corina

Hafkamps lichaam is NOOIT gevonden! Ik weet zeker dat Martine Hafkamp nog leeft.Ludo komt trouwens weer in problemen aflevering 13 maart. Maar ik denk dat Loes de werkelijke dader is. Ik denk dat zij Lana onder druk zet.

Yoshi
27 februari 2018 15:22

Dan is de rol van Loes dus van korte duur… Raar dat ze dan in de leader is opgenomen

Ygone