Lesbische affaire in GTST: Aysen Baydar gaat vreemd!

Een verrassende wending in GTST: Aysen begint een lesbische affaire met politieagente Deborah. Baydar gebruikt de affaire om erachter te komen waar de politie mee bezig is in de zaak naar de moord op Jan Maes. Als Aysen er eenmaal achter is gekomen dat Deborah ook betrokken is bij dit onderzoek én op vrouwen valt, probeert ze haar vertrouwen op subtiele wijze te winnen. De twee wisselen telefoonnummers uit nadat ze hebben gezoend in de auto.

Hoe ver zal Aysen gaan om haar schoonvader Anton Bouwhuis vrij te pleiten? Bouwhuis zit, volgens haar, onterecht vast op verdenking van doodslag. Rechercheur Alex de Boer denkt dat Anton door zijn driftbuien zichzelf niet meer onder controle heeft. Genoeg reden voor hem om Anton als schuldige aan te wijzen voor de moord op Maes.

 

 



38 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
17jaar
2 maart 2018 16:48

omfg

carla
3 maart 2018 12:06
Antwoord op  17jaar

Het word wat langdradig allemaal.De spanning gaat ervanafstand.

Jolanda
3 maart 2018 15:55
Antwoord op  carla

Daar ben ik het met je eens,Laat nu maar eens de echte moordenaar eens zien,ook al denk ik dat die er niet is,zelfs die Zoëy niet,ook al denkt ze dat zelf.In ieder geval heeft die Lana het gezien.

Swier
3 maart 2018 16:45
Antwoord op  Jolanda

Ik denk van ludo.

Zebje
3 maart 2018 20:40
Antwoord op  Swier

Lol echt niet Ludo. Loes heeft t gedaan in een opwelling. Ze is Zoë achternagegaan en zag stiekem wat er gebeurde [ De worsteling tussen Jan en Zoë en dat hij te water raakte ] . En toen heeft Loes t trappetje geblokkeerd en toen is Jan verdronken. Bij t trappetje zie je duidelijk iemand met een jas dicht , Zoë was half loot . En Bing had een andere broek dan die onzichtbare persoon bij t trappetje. En Lana heeft dat ook allemaal gezien. Ik denk dat Loes Lana onder druk gaat zetten. Je merkt ook dat zij door… Lees meer »

Cpeeters
4 maart 2018 00:15
Antwoord op  Jolanda

Ik durf er bijna zeker van te zijn dat zowel zoëy als bing als anton onschuldig zijn. Ik vermoed dat lana hier bij betrokken is geweest uit schrik hem onder water heeft gehouden en daar door verdronken is. Maar zij zal haar mond nooit open trekken.

Henk
4 maart 2018 02:45
Antwoord op  Jolanda

Rick heeft het gedaan

Diana
2 maart 2018 19:33

Wie speelt Deborah?

Kelly
9 maart 2018 18:21
Antwoord op  Diana

Charlotte de moel

Berte
2 maart 2018 21:10

Jeetje ayssen wilt info van jan maas en gaat vreemd als sjoerd dit te weten komt geen trouwerij

Megan
2 maart 2018 22:48

Als Sjoerd er maar niet achter komt

Melissa
2 maart 2018 22:50

Sjoerd en aysen moeten wel bij elkaar blijvennnnn!!!!!!

Lorena
3 maart 2018 07:46

Wat jammer dit is het einde van hun relatie,geen trouwdag

Desiree
3 maart 2018 09:38

Ik vindt niet dat het kan sjoerd heeft jouw heb gevraagt om met hem te trouwen je hebt ja gezegd en Dan ga jij vreemd

Richard
3 maart 2018 10:18

oké moet Anton bouwhuis uit gevangenis komen groetjes terug van Richard

Mjo
3 maart 2018 11:05

Aysen gaat wel erg ver, om de bewijzen binnen te halen, dat Anton onschuldig is.
Maar ja, ik zal maar zeggen, het is “voor een goed doel”. 🙂

Alleen hoop ik dat Sjoerd er niet achter komt, dan is het voor de zoveelste maal, einde relatie en al helemaal geen huwelijk.
En mocht Sjoerd erachter komen, dan hoop ik dat Anton vrij is en zijn onschuld is bewezen. Dan is hun relatie misschien nog te redden.

Roger
3 maart 2018 12:42

Elke dag de zelfde worst is ook niet alles denk Dat bijna elke lesbo haar wel lekker vind 🙂 ze gaan wel trouwen hoor

MHA
3 maart 2018 12:53

Wanneer komt die aflevering op tv?

Moud
3 maart 2018 16:03
Antwoord op  MHA

Als ik de spoilers lees dan denk ik, in de afleveringen van 8 en 9 maart 2018

Kara
3 maart 2018 13:11

De lesbo actie van ayssen is nu op videoland nog niet op tv als sjoerd dit ziet of te weten komt hangt ze en word bruiloft meteen gestopt en anton wanneer redden ze hem nou uit de cel?hij heeft maas niet vermoord dat was prostituee soewie dus hoezo pakken haar niet?
Robert/Jef keren terug in Meerdijk voor laura die gaat zelfmoord plegen ze is doorgedraaid ze mag er wel uit die ouwe rimpel kop hihi tijd voor een andere

Jolanda
3 maart 2018 15:49
Antwoord op  Kara

Het is Zoëy en waarom moet Laura eruit omdat ze een rimmpelkop heeft?Dat is toch al zo discriminerend tegenwoordig voor vrouwen met een rimpel,dan moeten ze gelijk weg,maar mannen zoals Jef en Robert zitten onder en die mogen wel terug komen? Wat krom zeg!Laat Laura lekker blijven,ze is nog steeds de enige die vanaf het begin er in zit.
Hou zou jij het vinden,als je rimpels krijgt en je baas ontslaat jou ervoor en daar in plaats komt er één van 18,ben je dan ook zo blij?

Samira
3 maart 2018 13:16

ayssen kunnen ze ook pakken want ze loopt te dieken in dossier van maas en zelf is ze nu een lesbo geworden ook bizar! het word langdradig rondom die sukkel Maas juist goed dat ie heen is en lana is weg ook rust in gtst hèhè, sjoerd had beter rikki moeten redden uit die brand toen want ayssen is vals bezig rikki was lief

Mjo
3 maart 2018 15:49
Antwoord op  Samira

@Samira Dat Aysen een lesbische “relatie” aangaat moet je zien als ” het is voor het goede doel” 🙂 om haar toekomstige schoonvader vrij te pleiten. Dat Lana weg is vind ik juist niet goed. Lana gaat met een groot geheim weg. Want zij weet wie Jan Maes met de fatale gevolgen (voor de 2de keer) in het water heeft geduwd waardoor hij uiteindelijk verdronk. Aysen is niet vals bezig, ze wilt Sjoerd helpen, door bewijzen te vinden dat Anton onschuldig in de bak zit. Want Alex bakt er niet veel van. Sorry @Samira, ik wil niet vervelend zijn of… Lees meer »

Sandra
3 maart 2018 13:33

Sjoerd zal het zelf lekker vinden en zal vast een trio doen met 2 vrouwen zijn droom komt uit hihi als ayssen gepakt word dan zit zei in cel en anton eruit maar prostituee soewie moet nu ook zitten want ze komt er mee weg loes wilt bing maar hopenlijk komt nina erachter wat loes gedaan heeft

Mjo
3 maart 2018 15:38
Antwoord op  Sandra

@Sandra,
Sjoerd is niet het type voor een trio ‘tje. Dat was meer iets voor destijds Job (en Anna).

Prostitutie van Aysen (en Deborah) ?? haha. 🙂 Kom op zeg.
Het zijn 2 meerderjarige en volwassen vrouwen die het met wederzijds goed vinden en zonder dwang van 1 van de 2, elkaar kussen.

Jolanda
3 maart 2018 15:59
Antwoord op  Sandra

Ze heet Zoëy en is geen prostituée ,maar een sugargirl,die doen,normaal geen sex,oftewel een goed betaalde gezelschapsdame

Martine
4 maart 2018 00:06

Is fictie. Een verhaallijn. Zo gaat dat. Die mensen acteren en moeten elke dag hun script uit hun hoofd leren. Ze zijn dankzij dat al meer dan 25 jaar op de buis. Kijk naar the Bold and beautiful. Al meer dan 30 jaar. Lees graag een goed boek
Ook verzonnen door schrijver of meervoudig. Maar dat weerhoudt mij niet om naar series zoals gtst te kijken en naar andere. En laat staan om boeken te lezen.
Ver war dus niet de fictie met werkelijkheid. Nadat ze de scene’staat hebben gedraaid gaan ze daarna gewoon weer met hun eigen leven verder.