GTSTCourant - Linda Dekker

Linda Dekker aan de coke

Het gaat in rap tempo bergafwaarts met Linda Dekker sinds haar man Anton een relatie met Shanti heeft. De drie wonen in hetzelfde huis en doen er alles aan om elkaar het leven zuur te maken. Linda vernedert Shanti ten overstaan van een vol publiek in hotel De Rozenboom. Ook Billy de Palma ziet hoe haar dochter door La Dekker belachelijk wordt gemaakt. Ze biedt Linda een pakje cocaïne aan, zodat ze haar zorgen even kan vergeten.

Enkele dagen later, als Linda wederom in conflict raakt met Shanti, zoekt ze toenadering tot Billy voor een nieuw pakje coke. Is dit het begin van een verslaving?!



20 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Suus
17 april 2019 15:52

Ja. Linda raakt waarschijnlijk verslaafd. Weer een maatschappelijk thema wordt aangesneden. De verborgen verslavingen bij mensen met een goede baan.

Mogelijke verhaallijn: Uiteindelijk zal het de ogen bij Anton openen. Ook Sjoerd heeft hij er bovenop geholpen. Misschien een korte rentree van Guido Spek? Het zal Anton en Linda weer dichter bij elkaar brengen en Anton zal Linda door de moeilijke periode van het afkicken helpen. Uiteindelijk verklaren ze elkaar weer de liefde door opnieuw te trouwen. Dit keer zonder ongelukken en gewonden.

Linda
17 april 2019 21:24
Antwoord op  Suus

Trouwen zonder ongelukken, serieus?

Suus
18 april 2019 21:38
Antwoord op  Linda

Was een grapje :p Maar het zou wel eens leuk zijn als we een ander soort spanning hebben tijdens de trouwerij dan een ongeluk.

Christa
17 april 2019 16:11

Ja dat denk ik wel

Fani
17 april 2019 20:15

Grote mond ook van linda. Shanti door de shit halen. Jammer dat er niet aangekaart wordt dat linda op haar trouwdag zo druk met naaien bezig was, dat ze even vergat dat ze met anton getrouwd was ipv der ex. Misselijke verhaallijn hoor.

C.nogwat
18 april 2019 01:32

Ik vind dit heerlijk! Eindelijk weer de Linda van vroeger, the bitch is back. Blij dat die moeke rol wat veranderd in de Linda zoals ze vroeger was. Doortrapt, egoïstisch en een bitch. Laat ze de boel maar weer eens op stelten zetten tijdens die coke verslaving. Zo was Linda en zo moet ze blijven, gebeurt er nog eens wat!

Vlinder
18 april 2019 10:49

Nick Christophe Haddad en Valentijn gespeeld door Vincent Visser keren terug in GTST

Edd
18 april 2019 11:42
Antwoord op  Vlinder

Wat is je bron? Ik ben niet zo goedgelovig 😉 Christophe speelt namelijk al jaren een vaste rol in de Vlaamse soap Thuis, want niet te combineren valt met GTST. Ik zou het wel heel tof vinden trouwens!

Jolanda
18 april 2019 16:32
Antwoord op  Vlinder

Alleen op de extra verhaallijn op Instagram heb ik gehoord.

Bianca
19 april 2019 02:12
Antwoord op  Jolanda

Nee Vincent(Valentijn Sanders) komt ook op tv in gtst.

Bianca
19 april 2019 02:15
Antwoord op  Vlinder

Vlinder nee Christopher Hadad (Nick Sanders) komt niet terug.

Alleen Valentijn Sanders komt naar Meerdijk.

MrT.Kuilboer
25 april 2019 10:27
Antwoord op  Bianca

Het zou gaan om Charlie Fisher met haar Zoon, die Valentijn Sanders zal een langere verhaallijn krijgen dan Charlie Fisher die na paar dagen alweer eruit is denk ik

Blabla
18 april 2019 23:10

Tja spannend snap niet wat dat rot,ooi er altijd bij moet

Arina
19 april 2019 07:22

Wat een gezeur. Laat een ieder zich met zijn/haar eigen zaken bemoeien. Bah

Joey
19 april 2019 07:56

Erg spannend

Ella
19 april 2019 09:57

Wat is de prijs???

Linda
19 april 2019 10:11
Antwoord op  Ella

50 voor een grammetje ?

Geiz
19 april 2019 10:06

@C.nogwat Jaaa, ik vind dit ook top, eindelijk weer de Linda van vroeger! Egocentrisch, vilein en manipulatief. Laat ze idd zo blijven, die brave moederrol past niet bij haar.

L V
21 april 2019 01:10

Vind het wel leuk dat Linda weer een goede verhaallijn heeft. Vond haar ook heel goed met een Laura in het verleden.
Misschien moet GTST een keer wat goede oude sterren aantrekken, een Helen Helmink ofzo. Die wil vast graag terug en kan een beetje acteren.

Dina
21 juni 2019 03:31

Het ze een rood jasje aan helpt dat tegen drugs?