Loes draait volledig door en wil Lana vermoorden!

Al maanden zet Loes de Haan de jonge Lana Langeveld onder druk. De tiener heeft gezien dat Loes Jan Maes de fatale trap heeft gegeven waardoor hij is verdronken. Loes is maar wat bang dat het grote geheim uitkomt en neemt daarom op vrijdag 15 juni drastische maatregelen: ze wil voorgoed van Lana af.

Onder Lana’s naam schrijft Loes een afscheidsbrief waarin Lana zogenaamd bekent dat ze Maes heeft vermoord. Later die dag wordt Lana onder valse voorwendselen door Loes naar het bos gelokt. Loes heeft het bizarre plan om Lana op te hangen waardoor het lijkt dat de tiener zelfmoord heeft gepleegd. Als Lana eenmaal doorkrijgt wat Loes van plan is, zet ze het op een rennen.

Weet Lana te ontkomen aan de gevaarlijke handen van de doorgedraaide en gekke Loes de Haan?



31 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Damian
8 juni 2018 12:04

Werkelijk triest deze verhaallijn had allang afgelopen kunnen zijn in plaats daarvan zijn ze er nog steeds mee bezig

Celine
8 juni 2018 13:37
Antwoord op  Damian

Werkelijk triest zo’n reactie. Kijk je toch lekker niet!

Damian
8 juni 2018 13:55
Antwoord op  Celine

Ik mag mijn reactie geven

Nora
8 juni 2018 14:39
Antwoord op  Damian

Zeker hoor mag dat vind het ook super langdradig worden en klopt kijk wel weer met een paar weken.pffffff

Gtst
8 juni 2018 12:58

Wanneer komt dit?

Keny
8 juni 2018 13:52
Antwoord op  Gtst

Volgende week vrijdag

Marjo Hitz
9 juni 2018 11:50
Antwoord op  Gtst

Staat toch in het artikel.

Frank
8 juni 2018 14:18

Zo voorspelbaar Q en lana hebben de aflevering ervoor gegevens uitgewisseld dat Q haar kan volgen loes probeerd lana te vermoorden en ik gok dat Q er dan komt om haar te redden

Tim
8 juni 2018 15:37

Hoop dat die Lana er idd uitgaat, nog mooit zo een slechte actrice gezien zeg

Kevin
8 juni 2018 16:20
Antwoord op  Tim

Besef je even dat de actrice die Lana speelt 17 jaar is. Ze is niet voor niets gecast. Ze acteert beter dan ons in ieder geval 🙂

Miep
10 juni 2018 21:31
Antwoord op  Kevin

Ook bij casting kunnen ze zich vergissen en kan een rol uiteindelijk niet bij iemand passen, of is er simpelweg geen chemie met andere acteurs. Daarbij is het ook geen publiek geheim dat bij casten vriendjespolitiek, kruiwagens en “ons kent ons” een rol kan spelen. Die factoren zijn soms belangrijker dan aanwezigheid van daadwerkelijk talent.

Suus
8 juni 2018 16:17

Zou dit een voorproefje zijn voor de zomercliff? Loes de Haan die helemaal doorgedraaid is en het gemunt heeft op: – Lana en Q, omdat Lana het hem verteld heeft wat er gebeurd is
– Zoë en Aysen, omdat zij er achter gekomen zijn wat er gebeurd is. Misschien heeft Aysen de laptop bij de oma van Loes gevonden?
– Nina en Bing, omdat Bing Loes duidelijk gemaakt heeft dat hij haar niet wil
Zal waarschijnlijk wel op de bruiloft van Aysen en Sjoerd plaatsvinden. En hopelijk overleven Tim en Nuran de cliffhanger.

Erik
8 juni 2018 16:29

Die scene gisteren bij de haven was tenenkrommend slecht. Ik had gewoon plaatsvervangende schaamte hoe onwerkelijk en slecht er geacteerd werd.

Remco
9 juni 2018 09:18
Antwoord op  Erik

Die Lana speelt echt gruwelijk slecht idd

Dennis
8 juni 2018 18:12

Jezus die kop op die foto!

Sam
8 juni 2018 20:06

Lana trekt wel een komisch gezicht zeg…

P. Detter
9 juni 2018 09:19
Antwoord op  Sam

Vind die actrice die Lana speelt echt heel slecht acteren.

Moud
9 juni 2018 11:49
Antwoord op  P. Detter

@P. Detter, doe zelf auditie als je het allemaal zo goed weet of kunt.
Kunnen we eens kijken hoe jij het ervan brengt.

dyana
9 juni 2018 18:09
Antwoord op  Moud

Mensen mogen best hun mening uiten hoor, ook als die niet positief is, en ook als ze het “zelf niet beter kunnen”.

Moud
9 juni 2018 11:58

Wat een geklaag en gezeur weer hier. Nederland is echt een klaag en zeur land geworden. Er is nooit iets goed.

Klopt dat iedereen zijn of haar mening geven, maar ben dat gezeur gewoon meer dan zat. Reageer eens inhoudelijk op een aflevering of artikel. Hebben we tenminste iets aan.
Zo dat wilde ik even kwijt.

Luna
10 juni 2018 21:25
Antwoord op  Moud

“Maar ben dat gezeur gewoon meer dan zat” Besef je dat je met jouw reactie zelf ook een flink zure zeurende mening plaatst? 😉 Ik vind persoonlijk het geklaag en gezeur toch echt wel interessant om te lezen. Ik lees het dan ook niet als geklaag, maar als feedback van kijkers op de serie. Overigens begrijp ik het vele “geklaag en gezeur” heel goed. Ik vind het namelijk heel tekenend dat dit “geklaag en gezeur” al maanden aan de gang is. Dat is omdat een grote groep kijkers deze verhaallijn zat is en dat er weinig inhoudelijk te reageren valt… Lees meer »

Moud
11 juni 2018 07:53
Antwoord op  Luna

Dat mijn reactie ook als gezeur en/of geklaag overkomt, neem ik voor lief. Het zit mij gewoon dwars, want er zijn ook goede en leuke dingen over GTST te melden. Ik vind het gewoon jammer, want alle acteurs en schrijvers doen hun best. Maar men kan het nou eenmaal niet iedereen naar de zin maken, daar moet een ieder mee dealen. Zeuren en klagen is bovendien ongezond, negatieve energie. En je opmerking “Vroeger werd GTST gecomplimenteerd met vlotte verhaallijnen” vooral bij de 2 laatste woorden, schiet ik toch wel in een lach. De verhaallijnen van vroeger waren echt niet sneller… Lees meer »

Luna
11 juni 2018 19:30
Antwoord op  Moud

Ik kijk ook vanaf het begin en toen ging het echt wel sneller, dus ik weet ook waar ik het over heb. Nu zijn ze al een half jaar bezig bezig met de moord op een klein bijpersonage, zo ging het vroeger echt niet. De verhaallijnen van Laura in de sekte bijvoorbeeld in begin jaren ’90 was meer dan de helft korter in tijd. Zeuren en klagen kun je ook zien als feedback en feedback is naar mijn mening niet ongezond, sterker nog: daar kun je van groeien. Hoe weet jij trouwens dat het team zijn best doet? Werk jij… Lees meer »

Moud
12 juni 2018 07:51
Antwoord op  Luna

Haha die Luna toch. Ik lig in een deuk. Wat heb jij een hoge dunk van je zelf. Beetje betweterig.

nicky
9 juni 2018 15:50

mag hopen dat het hierna er een eind aan komt met dat langdradig gedoe wie de moordenaar is ja dat weten we ma die gek loopt nog vrij rond

Vlinder
9 juni 2018 23:53

Lana is ontvoerd door Loes ik denk ook dat Aysen ontvoerd word maar Bing krijgt misschien de schuld van de ontvoeringen dit is mijn vermoedens hoor.

nicky
10 juni 2018 11:37

helaas gaat dit door tot en met de zomer cliff duurste ooit zeggen ze dan ja vind je het gek als je al n half jaar bezig bent vanaf de wintercliff al ze moeten zich kapot schamen

Zebje
10 juni 2018 17:48

Ik denk 50 % kans dat Lana doodgaat.

damian
10 juni 2018 21:17
Antwoord op  Zebje

denk het niet want na vertrek van stijn fransen zijn britt scholte en max willems de enige overgbleven jonge acteurs ik denk niet dat ze weg gaat

nicky
12 juni 2018 00:22
Antwoord op  damian

lana weet te ontsnappen alleen q weet nog altijd niet dat het loes is ze zitten 180 km van meerdijk af in een tentje samen

Ruurd Woltring
12 juni 2018 22:06

Mij maakt het persoonlijk niet zo veel uit of de verhaallijn zo lang is. Het maakt het allemaal wel lekker spannend. Ik vind echter wel dat Martine even een korte comeback moet maken om haar kleindochter Lana te redden en die ellendige Loes eigenhandig moet uitschakelen.