LOUISE WORDT TOEGEWEZEN AAN…

by GTSTCourant

Dit artikel bevat informatie over een vooruitgekeken aflevering van GTST (27 mei).

Na wekenlang gesteggel in de voogdijzaak over Daan Sterns dochtertje Louise, wordt op 27 mei door de rechter eindelijk de knoop doorgehakt: de peuter wordt toegewezen aan Daan. Een grote opluchting voor de voormalig politierechercheur, die zijn leven sinds de breuk met Nina Sanders eindelijk weer een beetje op de rit heeft.

De uitspraak is een enorme teleurstelling voor Shanti Vening. Zij zette alles op alles om de voogdij over Louise te krijgen. Ze ging zelfs zo ver dat ze het kleine meisje probeerde te indoctrineren.

Karma is a bitch, want door haar manipulatieve streken wil Rik de Jong, Shanti’s man, voorlopig niets meer met haar te maken hebben. Het prille huwelijksgeluk tussen de twee staat op knappen.


Lees ook:

20 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Vlinder
20 mei 2021 12:54

Gelukkig wat fijn zeg voor Daan.

Bea
20 mei 2021 14:07
Antwoord op  Vlinder

Ik ben heel erg blij en die shanti is heel gemeen bezig 😡😡😡

Tamara
20 mei 2021 21:54
Antwoord op  Bea

Zo moeder zo dochter

Jantine
20 mei 2021 17:10

Goed zo. Daan

Bianca bloks
20 mei 2021 17:31

Gelukkig voor Daan en wat gemeen is shanti zo gemeen en snap rik wel

Nisa
20 mei 2021 19:32

Wat ben ik blij!! Eindelijk en hopelijk blijft Daan voorgoed van de drank af nu die Louise heeft.

Moud
21 mei 2021 10:00

Tja Shanti dat noemen we karma.

Goed 👍 dat Rik alles heeft verteld voor de rechter.

Benieuwd hoe dit verder gaat, want helemaal afgelopen is deze verhaallijn nog niet.

Hilda
21 mei 2021 18:08

GOED zo daan,zo moeder zo dochter, en was toen nog wel van miss. Krijgen zei Tom wel

Nelly
31 mei 2021 19:57
Antwoord op  Hilda

Tom krijgen na alles wat ze met Louise heeft uitgespookt? Dacht het niet!

tamara hoffmans
21 mei 2021 23:19

inderdaad fijn voor daan!
ik dacht dat heksen niet bestonden maar in gtst zit een hele grote HEKS!!!
nu hoef ik dus niet meer naar de efteling om een heks te zien!!

Pinkeltje
24 mei 2021 15:20

Moeder en dochter samen scheiden

Ed
25 mei 2021 12:08

Ik heb het gevoel dat dit einde Shanti in Meerdijk is… Ondanks dat ze echt een heks is de laatste tijd, speelt ze het wel overtuigend en goed. Van mij mag ze nog wel even blijven 😛

rene
25 mei 2021 15:47

Het zou mij helemaal niets verbazen als Shanti ineens merkt dat ze zwanger is nu .

Moud
25 mei 2021 22:17
Antwoord op  rene

@rene, daar zou je wel eens gelijk in kunnen krijgen.

Ik heb vaker gedacht dat Shanti te veel bezig (geobsedeerd) was om zwanger te raken. Dan wil het vaak niet lukken.

Bij een vriendin van mij, het duurde en duurde maar, werkelijk een obsessie werd het voor haar en man.
Uiteindelijk eerste kindje geboren via IVF, daarna nog 2 kindjes gekregen op natuurlijke wijze (dus zonder IVF)

rene
27 mei 2021 10:21
Antwoord op  Moud

In mijn vriendenkring dus ook, na jaren dan maar twee kindjes geadopteerd en die waren nog niet thuis en ze was ineens zwanger . Maar buiten alles om , iedereen neemt GTST wel heel serieus met Shanti moet weg en het is een kreng en blabla. Ik wil even zeggen dat het maar gespeelde rollen zijn en wat is het acteer niveau mega hoog de laatste tijd , ik ben onder de indruk van de rollen (hopelijk gaan ze Demi ook wat betere teksten geven en dan is het echt allemaal okay) enneeeeeeeeeeeeeee mag Ludo misschien een Oscar , wàt… Lees meer »

Moud
28 mei 2021 11:24
Antwoord op  rene

rene, je hebt gelijk, maar mensen leven zich ontzettend in, in bepaalde verhaallijnen en daardoor verwarren ze het fictieve en de realiteit.

Ludo een Oscar lijkt mij wat ver gaan, maar een nominatie (en het winnen) voor de Televier ster beste acteur van het jaar, zou wel wat zijn. Ik zou in elk geval op Erik/Ludo stemmen.

rene
29 mei 2021 13:23
Antwoord op  Moud

Tuurlijk gaat een Oscar te ver haha , maar ik bedoel dat hij iedere prijs mag winnen die er is voor zijn rol, wat een mega acteur .
Hij ontroerd oprecht , ja echt top.

F. vissser
27 mei 2021 11:53

Ik weet dat het een serie is en niet echt is.
Maar de verhaallijn is gebaseerd op het echte leven. Daarom leef ik ook zo mee met Daan.

Moud
28 mei 2021 17:35
Antwoord op  F. vissser

Natuurlijk weten we allemaal dat het een serie is en dat veel gebaseerd is op het échte leven.
Ik bedoelde het ook niet verkeerd en het was zeker geen kritiek.

Ook ik leef met Daan mee en ben blij dat Louise weer bij hem terug is.
En ik hoop ook dat kleine Tom uiteindelijk weer bij Demi terug komt. Volgens mij is het een proef van 3 maanden dat kleine Tom bij het huidige pleeggezin is.

rene
29 mei 2021 13:26
Antwoord op  Moud

Ja Tom komt terug bij Demi en Marwan, dat merk je al aan hoe Marwan het steeds moeilijker krijgt met het verlies van zijn zoon.
Dit gaat nog een staartje krijgen, ik hoop alleen niet een lijn van maaaaaaaaaaaaanden , want daarvoor is het karakter van Demi niet boeiend genoeg (voor mij persoonlijk dan he, misschien zijn er mensen wel helemaal fan van Demi dus no offence)