LUDO HOUDT RICHARD ONDER SCHOT

by GTSTCourant

Ludo Sanders is weer helemaal terug van weggeweest. De zakenman heeft zijn innerlijke kracht hervonden en is er klaar voor om de strijd aan te gaan met Billy en Richard.

Sanders nodigt Richard bij hem thuis uit. Daar loopt de situatie al gauw uit de hand als Richard dreigt Ludo alles af te nemen. Dat had hij beter niet kunnen doen, want bij Ludo slaan alle stoppen door…

Hij pakt zijn pistool en houdt Richard onder schot. “Je wilde toch weten hoe het voelt om de dood in de ogen te kijken?”, vraagt Sanders aan Richard. “Die vraag kun je nu zelf beantwoorden. Het enige verschil tussen jou en mij is: ik heb het overleefd.”

Haalt Ludo de trekker over?


Lees ook:

22 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Vlinder
11 februari 2021 10:36

Geweldig, zo kennen we Ludo weer.

rene
11 februari 2021 10:39

zaaaaaaaaaaaaaaaalig , knallen en dan achter Billy aan

Chrissie
11 februari 2021 10:43

Knallen maar en Billy de volgende.

Annette
11 februari 2021 11:04

nee niet afknallen maar ook vernederen tot op het bot en financieel uitkleden precies zo hij bij ludo deed.

rene
11 februari 2021 11:42
Antwoord op  Annette

Ik wil Richard eigenlijk ook nog wel een tijdje er in want ik vind hem echt geweldig goed spelen wat een ordinaire kruimeldief hahaha, super gewoon

Moud
11 februari 2021 12:14
Antwoord op  Annette

Precies @Annette. Ludo moet Richard niet doden, want dan draait Ludo de bak in. Laat Richard maar voelen (spartelen) dat je je met dergelijke acties bij Ludo niet zo maar wegkomt.

Moud
11 februari 2021 12:18
Antwoord op  Moud

O ja, ook die foto, dat gezicht van Richard, hij doet het zowat in z’n broek. Wat een sche**huis. haha!!!

rene
11 februari 2021 17:46
Antwoord op  Moud

Of hij is ontoerekeningsvatbaar natuurlijk want echt normaal is meneer Sanders op het moment niet .
Ik ben heel benieuwd hoe dit gaat lopen en de ex van Richard zou natuurlijk ook kunnen komen voor de erfenis of zo , of misschien wraak……………. we gaan een paar leuke weken tegemoet denk ik

Moud
11 februari 2021 18:19
Antwoord op  rene

Rene, ik ga niets verklappen in details maar Ludo draait bij, zo als we oude Ludo van vroeger kenden.

rene
12 februari 2021 10:04
Antwoord op  Moud

net gelezen haha ojee dat gaat nog leuk worden en het Billy/Rick/Daan verhaal ook .

Edd
11 februari 2021 12:53

Echt een dikke duim voor de verhaallijnen die gtst momenteel heeft. Sterk hoor! Ook dat Nina niet meer intiem durft te zijn met Bing vind ik mooi in beeld gebracht, behalve dat Marley het echt té overdreven acteert.

Ko
11 februari 2021 13:51

Denk niet dat hij gaat schieten aan gezien de gene die billy speelt heeft aan gegeven dat ze gezeur krijgt met de ex van richard die komt en het zou apart zijn als richard er niet meer zou zijn

Moud
11 februari 2021 18:23
Antwoord op  Ko

Kan ook om een andere reden zijn, waarom de ex van Richard opduikt.

Dat interview met Billy/Line heb ik ook gelezen stond in de Vrouw, een bijlage van de zaterdag editie van de Telegraaf.

Moud
11 februari 2021 19:04
Antwoord op  Moud

Line=Lone

Corrie Kok
11 februari 2021 16:49

Ik zou zeggen…… doen

GEMMA BONANTS
11 februari 2021 17:50

IDD KNAL HEM NEER LUDO,EN DAN BILLY.

Linda
11 februari 2021 18:17

Jaaaaaa daar is ludoooo😍😁 #teamludo

Rob
11 februari 2021 19:33

Ik heet rob ik vorig goedetijden bijna la in 1984 la ik blijf het volgen ik fantastisch hoe jullie laemaal goed doen in de jaar heen dat vent ik knap petje af gr Rob

Gabje
12 februari 2021 07:48
Antwoord op  Rob

Hoi Rob, bedoel je dat je gtst volgt vanaf 1984? Dat kan namelijk niet want het is in 1990 begonnen.

Anyway ik vind het nu ook echt mega goede verhaallijnen. Ze moeten alleen niet zo lang in sommige dingen blijven hangen.

Pinkeltje
16 februari 2021 17:16

Ludo in de scenes met Richard was top.
Dat hij daarna Janine bruut verkracht schrok ik van.

Nick
16 februari 2021 17:41
Antwoord op  Pinkeltje

Ik ook heftige scène hoor!

Iris
16 februari 2021 18:35
Antwoord op  Pinkeltje

Ik schrok er ook van. Was een heftige scene.
Erg vreemd dat Janine achteraf zo aardig was en onbeschoft van Ludo om weg te lopen.