GTSTCourant - Ludo Sanders

Ludo wordt gevonden door Janine

by GTSTCourant

Eindelijk is het moment daar waar GTST-fans al maanden op wachten: Ludo Sanders wordt gevonden! Donderdag 21 januari is het zover.

Het briefje dat Ludo om het pootje van raaf Uccello heeft gewikkeld, wordt door iemand gevonden. Het nieuws bereikt ook Janine, die nauwelijks kan bevatten dat haar liefdespartner misschien nog wel in leven is. Samen met Leon stapt ze een helikopter in om naar het verlaten booreiland te vliegen. Daar ziet ze Ludo levenloos op de grond liggen.

Heeft Janine haar grote liefde op tijd gevonden of komt alle hulp voor Ludo te laat?

Ondertussen heeft Nina – zonder dat ze het weet – het veilinghuis van haar vader verkocht aan… Billy en Richard! Een catastrofale fout nu Ludo is gevonden?


Lees ook:

25 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Ko
14 januari 2021 10:06

Werd een tijd laten we hopen dat ze hem optijd heeft gevonden en dan ludo dan als hij wakker wordt er achter komt wat nina heeft gedaan en dan vraak gaat nemen op billy en Richard

Konijn
14 januari 2021 11:30

Ein-de-lijk!!

Vlinder
14 januari 2021 12:10

Werd tijd zeg, maar wel super goed gespeeld dit door Erik👍

Moud
14 januari 2021 14:39
Antwoord op  Vlinder

Helemaal met je eens. Knap stukje acteerwerk.👍

Jos engels
14 januari 2021 13:37

Top gespeeld. Als, ludo weg gaat uit goede, slechte tijden is, het over en uit vroeger had je Dallas zonder Jr was, het ook niks.

Meerdijkfan
14 januari 2021 14:05

Net de aflevering beken, het was te gek! Mooi gespeeld! Ik zat op het puntje van mijn stoel!

Moud
14 januari 2021 14:38

Geweldig 👍 mijn dag kan niet meer stuk.

Hopelijk knapt Ludo snel op en dan kom maar op, de “strijd” met / tegen Billy en Richard kan beginnen, ook nu kan ik niet wachten 😁

Berenike
14 januari 2021 15:57

Wat moet het toch ook een geweldige rol zijn geweest om te spelen, van de sjieke zakenman naar min of meer zwerver. Mooi gespeeld.

Meerdijkfan
14 januari 2021 22:46
Antwoord op  Berenike

Ja prachtig gespeeld met die baard. Het leek net of hij daar echt maanden had gezeten. Heel mooi opgezet. Heel goed gedaan team GTST!

Ingrid R.
14 januari 2021 21:37

Ik kijk al 30 jaar gtst met me zonen en deze aflevering maakte mij blij dat Ludo gevonden is. Ik hoop dat hij nog leeft. Ludo en janine eruit zou daadwerkelijk slechte tijden zijn. Zonder dit stel is gtst niets waard, als zij weg gaan kijkt dit gezin nooit meer. Nu kijk ik om Erik en Caroline. Billy en richard zijn vet gemeen in deze aflevering, koop is rond want nina verkocht het veilinghuis nadat Daan heeft gezegt dat haar vader is gelocaliseerd. Heel spannend! Wachten op 25 januari aflevering.

Moud
23 januari 2021 19:56
Antwoord op  Ingrid R.

Volgens mij wist Nina op het moment van ondertekening van het verkoopcontract van het veilinghuis nog niet dat Ludo gelocaliseerd was. Daan zei het tegen Nina toen ze naar beneden kwam en elkaar troffen in de café van Box.

Dineke
14 januari 2021 22:07

eindelijk zolang in spaning gezeten joepie ludo doet weer mee.

L8nda
15 januari 2021 10:31

Tuurlijk die trut heeft het veilinghuis weer verkocht.

Cobie van Assen
15 januari 2021 11:59

Hehe eindelijk Ludo komt weer werd tijd

Miranda
15 januari 2021 15:09

Dat werd tijd werd wel beetje langdraderig nu het volgende drama ..het veilinghuis verkocht

mari
15 januari 2021 19:30

eindelijk word de serie weer mooi
want ik dach er al om niet meer te kijken zonder hem is er niets aan

Suus
15 januari 2021 23:41

Misschien wordt de erfenis van het veilinghuis op de een of andere manier teruggedraaid, omdat Ludo gewoon blijkt te leven. Dan denken Billy en Richard gewonnen te hebben en wordt het voor hun neus weer ongedaan gemaakt.

Moud
16 januari 2021 13:14
Antwoord op  Suus

Laten we het hopen, ik wil dan wel eens de gezichten van Billy en Richard zien.

Suus
16 januari 2021 16:37
Antwoord op  Moud

Ik wil sowieso hun gezichten zien als Ludo voor hen staat haha.

Moud
16 januari 2021 21:31
Antwoord op  Suus

Ja dat ook. 😁🤣

Gerit
18 januari 2021 18:22
Antwoord op  Moud

Ze willen Ludo alles afnemen en dat Iedereen hem uit kotst is te zien in aflevering van volgende week maandag

Moud
18 januari 2021 20:23
Antwoord op  Gerit

Alsof Ludo alles zomaar toelaat. Eerst wel, maar de oude vertrouwde Badgay Ludo slaat keihard terug.

Effe afwachten 😁

Ggmm
17 januari 2021 17:35

Komt valentijn nu weer terug?

Meerdijkfan
21 januari 2021 18:05
Antwoord op  Ggmm

Sowieso niet vast maar ik hoop wel dat ludo even bij hem op bezoek gaat in de gevangenis.