Marcus Sanders keert terug naar Meerdijk

Hugo Metsers III keert opnieuw tijdelijk terug in GTST. Marcus Sanders, de broer van Ludo, keerde vorig jaar terug naar Meerdijk en speelde een belangrijke rol rondom de Maddy Everest-verhaallijn. Later vertrok hij samen met zijn geliefde, Malena Blanco, naar het buitenland om daar zijn geluk te beproeven.

Tweede kerstdag, dinsdag 26 december, keert Marcus tijdelijk terug naar Meerdijk om zijn dochter Kimberly Sanders een hart onder de riem te steken. Kimberly gaat momenteel door een zware periode na haar mislukte zelfmoordpoging. Wellicht dat Marcus’ komst naar Meerdijk Kimberly’s herstel zal bespoedigen.



12 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
jessica
19 december 2017 15:00

hij zal wel enorm geschrokken zijn toen die dat afscheids bericht gehoord had

Dennis
19 december 2017 21:28

Laat hem blijven! Hugo is een uitstekende acteur!

Edd
19 december 2017 21:39
Antwoord op  Dennis

Mee eens, met al die vertrekkende karakters hoop ik echt dat ze er nu voor kiezen hem te laten blijven. En ja ik zie dat er tijdelijk staat, maar een mens mag hopen 😉

Yeah
20 december 2017 01:40

Ik was echt blij toen ik deze headline zag. Helaas is het maar voor tijdelijk. Ik denk dat Marcus en Malena de serie erg goed zouden doen. En het is ook wel weer eens tijd voor een echte powervrouw in het straatje Maxime, Dian, Martine. Op de 1 of andere manier heeft Ludo zo’n karakter nodig om echt te shinen. Maar helaas krijgen we allemaal redelijk nietszeggende karakters als Q, Amir, Loes en Zoë. Natuurlijk brengen ze verhaallijnen met zich mee als vluchtelingen, intimidatie en asperger, maar ik vind alleen Zoë’s verhaallijn echt goed op gang komen. Op zich hebben… Lees meer »

remco
20 december 2017 22:02
Antwoord op  Yeah

Loes is juist een aanvulling. Leuk karakter. ..mag blijven. Ik denk dat ze zwanger raakt van Bing.

Chrissie
20 december 2017 16:14

Hoerraaaaa.nu nog rikkie terug in goede tijden

Chrissie
20 december 2017 16:17

Waarom moest rikkie überhaupt uit de serie…belachelijk..en laura dan…te oud..echt belachelijk

remco
20 december 2017 22:01
Antwoord op  Chrissie

Laura gaat er helemaal niet uit

Sinterklaas
24 december 2017 19:42
Antwoord op  remco

Nee maar het is wel belachelijk dat alles “nieuw” moet en “niet meer van deze tijd” is.
Net zoals toen met de Koning, oppimpen, flikkerop gek

Janneke
20 december 2017 19:54

Waarom moet marcus weer terugkeren bij goede tijd en slechte tijd?

Janneke
20 december 2017 19:56

Waarom moet marcus weer terugkeren naar goede tijd en slecht. Tijd?

Stefanosandersfa
26 december 2017 20:50

Is Marcus’ echt voor vast terug? Ik zag op Wikipedia Marcus tussen vaste personages staan ik weet dat Wikipedia niet altijd betrouwbaar is maar dat zou toch gaaf zijn? En wat ik nog meer zag bij Wikipedia is dat Jef voor vast terugkomt net als Nick Morris en Valentijn zou ook voor vast terugkomen en wie dan de rol van Valentijn gaat spelen is niet bekend staat er en Barbara Charlie en Stefano zouden ook tijdelijk terugkomen ik denk dat het niet allemaal klopt maar ik kan me wel voorstellen dat Valentijn ooit terugkomt en een puber gaat spelen of… Lees meer »