GTST Daan Stern

Maria de Jong is Daan Sterns moeder!

Eerder schreef GTSTCourant al over de comeback van Maria de Jong en haar grote geheim. Vrijdag 23 november wordt duidelijk welk geheim Maria zich meedraagt.

Kijkend naar Daans rijbewijs denkt Maria terug aan een uitspraak van Eduard: “Jij ontvangt van mij tienduizend gulden en zodra je vrijkomt emigreer je naar Canada. Daar is een baan voor je en een huis. In ruil daarvoor doe jij afstand van die baby.”

‘Die baby’ blijkt Daan te zijn. Maria is de biologische moeder van Daan! Plotseling wordt duidelijk dat Rik en Daan (half)broers van elkaar zijn. Hoe lang weet Maria dit grote geheim voor zich te houden?



16 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Brian
16 november 2018 01:17

Hoe kan Eduard dan de opa zijn van Daan?

Brechtje
16 november 2018 05:34
Antwoord op  Brian

Dan is maria met een zoon van eduard geweest???

Analien
16 november 2018 07:42
Antwoord op  Brechtje

Lijkt me wel hé.. Bij halfbroers heb je of dezelfde moeder of dezelfde vader… Duhh…

Moud
16 november 2018 07:55
Antwoord op  Brian

Effe nadenken @Brain.

Melz
16 november 2018 08:19
Antwoord op  Brian

Opa Stern is vast de vader van zijn vader

Samantha
16 november 2018 09:11

Niet te lang graag hooguit 2 weken, wel mooi inelkaar gezet

Maaike
16 november 2018 11:22

Waarom halfbroer? Hij kan toch nog steeds van Eduard zijn? (Dat het niet zijn opa is, maar zijn vader, maar dat hij bij de zoon/dochter van Eduard is grootgebracht alsof zij de ouders zijn?).
Ik weet niet genoeg over de ouders van Daan om te zeggen of hij nou van zijn zoon of dochter zou zijn.
Waarom zou het hem anders boeien dat ze afstand doet van de baby?

RTL4
16 november 2018 12:07
Antwoord op  Maaike

Dan blijft het toch alsnog een halfbroer. Rik heeft een andere vader.

Maaike
16 november 2018 12:44
Antwoord op  RTL4

Owja, natuurlijk. Al die relaties onderling maken me wat in de war :’).

Maaike
16 november 2018 12:48
Antwoord op  Maaike

Ik vraag me dan wel af hoe ze voor elkaar gekregen hebben dat de zoon en schoondochter van Eduard hem als eigen kind hebben opgevoed zonder dat ooit is uitgekomen dat hij niet van hen is. Je hebt toch niet ineens een kind zonder zwangerschap? Of zouden ze ook met neobuiken aan de slag zijn gegaan? :’)

Vlinder
16 november 2018 13:44

Had ik dus toch gelijk Daan is het broertje van Rik.

Samantha
16 november 2018 16:43

Ik denk dat de opa de vader van daan is maar zich heeft voor gedaan als opa

Jessica
23 november 2018 11:01
Antwoord op  Samantha

Denk ik dus ook al de hele tijd.

Gtst fan
16 november 2018 20:40

Ik vind dit wel een leuke verhaallijn. Ben benieuwd hoe dit af gaat lopen.
Spannend!

Maaike rijkeboer
17 november 2018 00:21

Het waren drie broers rik ,Danny, daan

Gerit