Meerdijks nieuwste psychopaat: Romy

Meerdijk is een nieuwe psychopaat rijker. Na Loes de Haan vorig jaar, is het dit jaar de beurt aan nieuwkomer Romy Dublois.

Meerdijk is in rep en roer na het kroonluchter-incident tijdens de bruiloft van Sjors en Amir. Wie heeft het touw van de kroonluchter gesaboteerd? Niemand minder dan Romy heeft, vlak voordat de bruiloft begon, het touw voor de helft doorgesneden. Ook faket ze haar verlamming. Romy kan namelijk gewoon lopen!

Er breken angstaanjagende tijden voor Sjors aan, want Romy heeft het op haar voorzien…



14 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Moud
9 april 2019 07:37

Dat Romy haar verlamming faket, verbaasd mij niet echt, het bevestigd alleen maar mijn vermoeden. In die berghut in Lapland deed ze al vreemd. Amir had haar al enigszins afgewezen (nadat Romy, Amir had gekust), en hoppa opeens had ze geen gevoel meer in haar benen.

Tamara
9 april 2019 08:18

Weer zo raar iemand en dan na een jaar weten ze pas wie het heeft gedaan

Niisa
9 april 2019 08:58

Ik wist het! Arme Sjors vind dit echt heel erg voor dr. Beloofd heel spannend te worden, hopelijk niet zo langdradig als vorig jaar met Loes!

Emma
9 april 2019 13:20

Hoop dat t deze keer niet zolang duurd, maar denk t niet. Aangezien ze al hebbe laten zien dat romy het touw doorsnijd voor de helft. (Videoland)

Konijn
9 april 2019 13:50
Antwoord op  Emma

Emma, ik hoop dat je gelijk hebt. Dat we niet tot de cliff hoeven te wachten…

Dennis
9 april 2019 14:43

Hopelijk wordt dit een soort Helen Helmink/Martine Hafkamp vete

Vlinder
9 april 2019 16:42

Waarom perse Sjors dan? Vanaf het begin al in lapland probeert ze Amir in te palmen. Ik denk dat Romy een zusje van Sjors is en vol zit met jaloezie en haat.

Gtst fan
9 april 2019 21:03
Antwoord op  Vlinder

Ja dat denk ik ook

Anoek
17 april 2019 10:21
Antwoord op  Vlinder

Ja dat denk ik ook!

daisy88
9 april 2019 18:31

Ik twijfelde tussen haar en Billy de Palma (je weet het nooit). Dat ze haar verlamming faket zag ik niet helemaal aankomen, maar vind het wel een verassende en spannende wending. Hoop wel dat Rover op tijd van zā€™n Romy wolk komt voordat hij Jojo kwijt is.

Anoek
9 april 2019 19:57

Ik wist het!! Arme Sjors.. heb echt medelijden met der šŸ™ gaat wel lekker spannend worden šŸ˜‰

Isabella