Nieuw schandaal in Meerdijk: Mark en Sjors gaan met elkaar naar bed

Terwijl Marieke steeds verder aftakelt, kan echtgenoot Mark het niet laten om buiten de deur te snoepen. En dat doet hij niet met een geheel onbekende!

Zowel Sjors als Mark zijn gefrustreerd in de liefde. Sjors maakt het uit met Amir en Mark lijkt zich steeds meer te schamen voor het onvoorspelbare gedrag van Marieke. De twee raken met elkaar in gesprek en belanden niet veel later ook bij elkaar in bed! Terwijl Mark en Sjors de liefde bedrijven, maakt Marieke haar euthanasie papieren in orde. Arme Marieke…



15 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Vlinder
10 oktober 2018 01:27

Wat zijn dit voor schrijvers? Alle verhaallijnen slaat echt nergens op, hun zijn echt behoorlijk achteruit gegaan.

Celine Le Blanc
10 oktober 2018 08:19
Antwoord op  Vlinder

Wat is dit voor Nederlandse taal? Wat een fouten! En ga dan lekker zelf schrijven! Kom je er vanzelf achter dat dat nog niet zo makkelijk is!

NuTim
10 oktober 2018 16:45
Antwoord op  Vlinder

Hun zijn….? Serieus?

Saskia
10 oktober 2018 05:04

Mark is echt een loser je trouwt onder alle voorwaarden ook wanneer het slecht met iemand gaat… hij gaat meteen naar een ander wanneer het moeilijk wordt #bah

Celine Le Blanc
10 oktober 2018 08:20
Antwoord op  Saskia

Rustig maar. Het is een soap.

Zebje
10 oktober 2018 17:49

@ Vlinder. Ook de oude schrijvers lieten personages vreem gaan . Niks nieuws.

Flapperdeflap
10 oktober 2018 18:06

Ze apen weer een film na. Dit lijkt op het verhaal van die schrijver, Kluun?

Verder lijkt het me dolletjes als Sjors zwanger blijkt te zijn.

Karin
11 oktober 2018 08:49
Antwoord op  Flapperdeflap

Ha ja dat is precies waar ik ook aan dacht!

Yoshi
10 oktober 2018 21:45

Jezus wat jammer dat ze Marieke al zo snel uit de serie doen verdwijnen

Moud
12 oktober 2018 08:24
Antwoord op  Yoshi

@Yoshi, Voor het personage Marieke is het natuurlijk jammer.
Maar van de andere kant, nu gaat een verhaallijn snel en wordt het niet ellenlang gerekt, is het ook weer niet goed.

Iris
12 oktober 2018 15:29

Ik vraag me af of Janine en Mark ook nog met elkaar naar bed gaan, aangezien GTST toen een bericht plaatste dat de spanning hoog oploopt.

Vlinder
13 oktober 2018 23:17
Antwoord op  Iris

Hahaha Mark gaat iedereen af daar in Meerdijk

Victoria
16 oktober 2018 12:06
Antwoord op  Iris

Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat Janine vreemd zou gaan en helemaal niet met de man van haar zusje. Hoewel ze in het verleden wel vaker vreemd is gegaan… Maar we zullen zien.

Mieke
17 oktober 2018 15:27

En waarschijnlijk blijkt Sjors dan toch zwanger te zijn. En van wie is het dan, Mark of Amir?

Lien
17 oktober 2018 19:07
Antwoord op  Mieke

Dan zou de Sjors geschiedenis zich herhalen